ماشاالله
شهر ما اصلا اینطوری نبود!
خیلیییییی ادمههههههههههههههههههه
••کوچه شهدا ••
فردا من فقط ریپ میزارم برای نسل ما « نسل z»
جَو گرفتم باهاشون!
خدااااااااااااااااا
••کوچه شهدا ••
جَو گرفتم باهاشون! خدااااااااااااااااا
البته اگه مارو بکنید۱۲۰میزارمشون