eitaa logo
ذهن برتر
147 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
10.4هزار ویدیو
68 فایل
تحلیل تفکر برای رسیدن به ذهن برتر
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بازخوانی ماجرای آقای سیدکاظم شریعتمداری به بهانه سالروز درگذشتش/۱۷ 💥گزیده فیلم و تصریح به اطلاع آقای از علیه انقلاب اسلامی و اعلام همراهی با آن!
▪️ تصویری زیبا از
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ | یه وقت‌هایی هم خوبه واسه هایی خدارو شکر کنیم که انقدر هستند، که بهشون توجه نداریم چه برسه که بخوایم ش رو به جا بیاریم! 🙏 خدایا شکرت واسه حلال‌زاده شدن‌مون...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ابراز تاسف جالب این کودک در برنامه عصر جدید 👌وقتی خود بچه‌ها هم از شکایت می‌کنند😔 🌼🌼 🚼🚹🚼🚹🚼 🌼🌼 🚼🚹🚼🚹🚼
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشنگ : و و فقط برای ما ایرانی هاست یه مورد بیار یه جا غیر ایران گروهی و تورم باشه؟ قشنگ: چقدر بدبختی مشنگ جان که فقط هم وطن هات را بلدی ، ببین و ببند اون .... آقای رئیس جمهور انگار متوجه نیستید، امروز زندگی برای یک خانواده است!
لکهٔ ننگی به‌نام 🔺️صبح دیروز یک هنرمند با همکاری چندین اتحادیه در یک حرکت نمادین ۶۵۰۰ توپ پرشده با شن را جلوی مقر در گذاشتند. 🔸در اعتراض به کشته شدن ۶۵۰۰ که در جان خود را از دست دادند. 🔸روی توپ‌ها نوشته شده: «.» 🔸مدتی پیش روزنامهٔ فاش کرد که ۶۵۰۰ کارگر از زمان انتخاب قطر به عنوان در پروژه‌های ساخت‌وساز این کشور جان باخته‌اند. 🔸این کارگران مهاجر، بیشتر شهروندانی از ، ، ، و بوده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بی‌جهت نیست که را و دوری از او و حفظ فاصله را سفارش می‌کند. ⭕️ این تنها یکی از دلایلی است که تا حالا به آن دست یافته است. ⭕️ این کلیپ را برای کسانی که سگ در خانه نگهداری می‌کنند ارسال کنید تا از این بیماری جلوگیری شود.
📸 کاش کسی به داد این کودکان برسد که در دست پدرومادرهای خود اسیرند
بیش از ۴۰ سال قبل، امام خمینی (ره) فرمودند که ما با مخالف نیستیم با مخالفیم. در طول این سال‌ها برخی از اهالی سینما بویژه از قشر زنان، بی‌توجه به این توصیه هشدارگونه حضرت امام، با انتقاد از نگاه انقلاب اسلامی و حمله به سیاست‌هایی که تضمین کننده فعالیت هنری آنها بود با حاکم کردن فضای بر این محیط، عرصه را برای و برخی مریض دلان فعال در این میدان باز کردند و حالا به این بلوغ رسیده‌اند که آن حکیم دلسوز، نگران هنر و هنرمندان واقعی بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆این ویدئو ببینید/ برج میلاد بعد از دو روز که به دلیل طوفان شدید در تهران پایین آورده شده بود، امروز مجددا برافراشته شد. من تاکنون نمی‌دانستم اینچنین برج‌ها قابلیت استتار و مقابله با حوادث طبیعی را دارند ! باید برای پدیدآورندگان این تکنولوژی کلاه خود را باحترام از سر برداریم! 🔴 : 1⃣سعید بگلو، با نام هنری نمیا بگلو، طراح گرافیک و انیمیشن‌ساز ایرانی، با ساخت این کلیپ، با برج میلاد شوخی کرد و نوشت: برج میلاد رو که برای پاک کردن شیشه‌هاش واسه عید نوروز آورده بودن پایین امروز بردن بالا! https://www.55online.news/fa/tiny/news-249972 2⃣ بدانیم که خیلی از آنچه در فضای مجازی می بینیم و بر اساس آن قضاوت خطا میکنیم ممکن است واقعیت نداشته باشد. پس: ➖➖➖➖➖➖
💢بعد از فهمیدم؛ اینکه میگویند به نیاموزید درواقع یعنی باید به فرزندانتان ایدئولوژی مارا بیاموزید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥 ویدیو کلیپ جذاب شرح وقایع آخرالزمانی با زبان 👌 البته تطبیق بعضی از روایات بر حوادث روز بسیار سخته و باید دقت کرد این غیر از بررسی سند و مضمون روایات است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حس بودنت قشنگ ترین حس دنیــــــاست تو کـه باشی هر روز را نــــــــــــــــــه ! هر ثانیه را عشـــــق است … سلام بر حجت خدا
✅ تشرف بدون گذرنامه 📌شما برای تشرف به مکه و مدینه پول خرج کرده و گذرنامه می‌گیرید اما خداوند یک حرم بدون گذرنامه دارد و آن رمضان است که وارد بر ما می‌شود در حالی ‌که حرم‌های دیگر را ما بر آنها وارد می‌شویم. ✨ تا در رمضانیم در حرم الهی هستیم و عبادات ما بیش‌تر ارزش پیدا می‌کند. 👌امام خمینی قدس سره در این ماه ملاقات و رفت‌وآمدها را کم می‌کرد و انسش را باخدای متعال زیاد می‌نمود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بهترین شیوه تبلیغ برای روزه ماه مبارک رمضان: افطار بازیکنان فوتبال در حین بازی در ترکیه چرا از این صحنه ها در فوتبال ما به ندرت دیده میشود؟
⬛️سیاه: ممنوع است و مجازات دارد 🟧نارنجی: دو همسری ممنوع است ولی مجازات ندارد 🟩سبز: دو همسری فقط برای مجاز است 🟦 آبی: دو همسری قانونی است + اینم یه واقعیت درست ولی ناقصیه! در بیرون از اغلب کشورهای آبی رنگ، روابط بین زن و مرد بسیار متفاوت با آن چیزی هست که در کشورهای آبی مشاهده می‌شود. 🔻 به عنوان مثال طبق آمار رسمی در ، ، و به ترتیب ۴۶، ۴۵، ۴۵ و ۴۴ درصد از همسران خارج از زندگی زناشویی سکس (و نه صرفا و ) رو تجربه می‌کنند!! ✍ محرداد کریم‌زاده 📈 طبق اطلاعات بین‌المللی مرکز آمار اروپا 🔻 ۵۴.۲درصد 🔻 ۳۴درصد 🔻 ۳۳درصد 🔻 ۶۰درصد تولدها خارج از چارچوب ازدواج (زنازادگی) انجام می‌شود! منبع: l1l.ir/5l9u
یه گذاشته و از مخاطبانش پرسیده به نظر شما «» به پایینده یا نه، و از بین ۲ میلیون نفری که رأی دادن، ۷۰ درصد گفتن نه! اونوقت مثل این احمقا دویده زیر توییت ایلان ماسک به نظام فحش داده و از توییتر دفاع کرده! یعنی نظرات این فرد پرادعا حتی با جامعه بین‌المللی هم منطبق و هم‌سو نیست؛ روانی پاچه همه رو میگیره، ایرانی و خارجی نداره!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹El mundo del fútbol también nos saluda ✳️ رمضان مبارک 💠 Ramedan Mubarak 🔹دنیای فوتبال هم ماه رمضان را تبریک می گوید.
🔵 رفتار حیوانی با 🔴 انسانیت منهای انسانیت ❗️تا اوایل سال ۱۹۶۰ اشغالگران انگلیسی، بومیان استرالیا (انسان‌هایی با قدمت تاریخِ ۴۰ هزار ساله) را انسان به حساب نمی‌آوردند و تحت قانون حیوانات و گیاهان بودند و جزو حیوانات قلمداد می‌شدند. ❗️طبق قانون اگر یکی از بومیان بدست سفیدپوستان و مهاجران کشته می‌شد؛ اصل بر این بود که یک حیوان کشته شده و نه انسان! ❗️این بومیان بعد از به دام افتادن توسط و دزدیده شدن توسط برده‌داران، در صورت سالم بودن برای کشیدن و برای اربابان و … تحت سلطه قرار می‌گرفتند و هیچگاه دوباره خانواده خود را نمی‌دیدند. 💠 Tasmania (known as Van Diemen’s Land until 1855) was occupied for at least 30,000 years by a hunter-gatherer people, the Tasmanian Aborigines, whose population in 1803 was estimated at 7,000 (Lourandos 1997:244; Calder 1875:17). 🔸https://www.theguardian.com/australia-news/2022/mar/16/almost-half-the-massacres-of-aboriginal-people-were-by-police-research-finds 🌐 گزارش هایی مستند از تاریخ جنایتبار غرب