eitaa logo
ذهن برتر
147 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
10.4هزار ویدیو
68 فایل
تحلیل تفکر برای رسیدن به ذهن برتر
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گوشی‌‌ هراسی اختلال روانی عصر جدید ‌ 📲 اگه شما هم جزو اون دسته از افراد هستید که مدام سرتون تو گوشیه بد نیست با بیماری نوموفوبیا یا گوشی هراسی آشنا بشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر ازتون پرسیدند چرا با اسرائیل دشمن هستید این فیلم را براش بفرستید 🔺 آثار زنازادگی در شعارهای صهیونیست‌ها در راهپيمايی پرچم(با عرض پوزش فراوان): مرگ بر محمد مرگ بر اعراب نكبت دوم در راه است (اشاره به روز اخراج فلسطينیها و اعلام استقلال اسرائيل) عربستان با ماست، مراكش با ماست،لبنان با ماست دين‌تون مسخره و آشغاله عرب خوب، عرب مُرده است عرب زنازاده ، يهودی دوست داشتنی است مرگ بر فلسطين فلسطين موجوديت ندارد اينجا خانه ماست ، بريد تايلند 🎥 ⚠️ لازم به ذکر است که سند بین‌المللی نقشه خانواده جهان (WFM) نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی بدترین میزان حرام‌زادگی را در منطقه‌ی جنوب غربی آسیا دارد.
‏فری بیکن؛ ظریف خطاب به جان کری: محبوبیت من و سلیمانی یک اندازه بود اما الان محبوبیت اون نزدیک به 80 درصد است. آقای ظریف؛ حاج قاسم برای خدا کار می‌کرد و دنیاش رو به دو سه روز دست زدن مردم -ولو به هر قیمتی- نفروخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 دامداران آمریکایی و کانادایی به دلیل کم شدن مشتری را دور می‌ریزند تا قیمت‌ها افت نکند! ♨️به این اعداد و ارقام خوب دقت کنید: ➖دامداران کانادایی هر هفته بیش از ۵ میلیون لیتر شیر را دور می‌ریزند! ➖دامداران آمریکایی به دلیل تامین آینده بازار لبنیات ۴ تانکر پر از شیر که از ۱۲۰۰ گاو دوشیده شده بود را دور ریختند! چهره‌ی کریه سرمایه داری و فرهنگ غرب با وجود گرسنگی میلیون ها انسان روی کره خاکی، رو شاهدیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺رسالت رسانه مطالبه گر، افزایش امید در جامعه است. از طریق مطالبه‌گری درباره کاستی‌ها و ترک فعل‌ها و فسادهای امید سوز و اعتماد کُش. 🔹اما اگر این رسانه، مطالبه‌گری را با چاشنی «بهانه‌گیری»، «برجسته کردن غیرعادی سیاهی‌ها»، «تعمیم نابجا»، «نقد بدون پیشنهاد»، «گمانه زنی بی‌اساس» و «لوث کردن اقدامات مثبت» بدمزه کرد، خودش می‌شود امیدسوز و اعتمادکُش! 🔻چنین رسانه‌ای نه تنها به ضد خود تبدیل می‌شود، بلکه ذائقه مخاطب خود را عادت می‌دهد در هر اتفاق مثبتی هم دنبال ایراد و نقص بگردد و کامش با هیچ خبر خوشی حتی از دیگر رسانه‌ها شیرین نشود.
🔻شهاب حسینی جایزه‌ی جشنواره کن رو گرفت و به امام زمان تقدیم کرد، ولی از طرف این جماعت فحش خورد! 🔺زهرا امیر ابراهیمی برای ضدیت با امام رضا(ع) جایزه‌ی کن گرفت و این جماعت ایستاده برایش کف زدند حالا فهمیدید دردشون چیه؟! دردشون عقده‌های درون و دیکتاتوریشون هست
🔅 انسان به چیزی حرص می‌ورزد که... 🔻 اینکه می گویند: «الْانْسانُ حَریصٌ عَلى‏ ما مُنعَ مِنْهُ»مطلب صحیحی است ولی نیازمند به توضیح است. انسان به چیزی حرص می‌ورزد که هم از آن ممنوع شود و هم به سوی آن تحریک شود؛ به اصطلاح تمنای چیزی را در وجود شخصی بیدار کنند و آنگاه او را ممنوع سازند. اما اگر امری اصلا عرضه نشود یا کمتر عرضه شود، حرص و ولع هم نسبت بدان کمتر خواهد بود. 📕 برگرفته از کتاب «مساله حجاب» 📖 ص ۱۱۰ ❤️
تربیت پذیر بودن کودک در درجه اول بستگی به میزان محبتی دارد که از والدین دریافت میکند اگرکودک نداند دوستش دارید، در مقابل تنبیه هم طغیان میکند. وظیفه ما اینست کاری کنیم که فرزندمان بداند دوستش داریم. 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طنز چرا خوندیم؟ 🙈😢😄😄 •✾🍃🌼🌺🌼🍃✾. •✾🍃🌼🌺🌼🍃✾•
⭕️برخی از انواع دروغ های رسانه ای 🔹بزرگ نشان دادن خواسته های شخصی و حزبی 🔹 اعلام مطالبات غیر واقعی 🔹تحریف، سیاه نمایی 🔹کوچک نشان دادن نیازهای واقعی جامعه 🔹تهمت های سیاسی،تهمت های اخلاقی 🔹انکار حقیقت، تکذیب واقعیت 🔹بزرگ نمایی،تحقیر 🔹تجلیل های جانب دارانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پسر خانواده جلیلیان که در متروپل آبادان ۴ جان‌باخته داشتند، امروز پس از بیرون آمدن آخرین پیکر از زیر آوار، تک تک نیروهای امدادی را در آغوش گرفت و از آن‌ها تشکر کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمله به بازیکنان تیم‌خودی بعد از سقوط 🔹هواداران خشمگین تیم‌فوتبال سن‌اتین بعد از شکست در بازی پلی‌آف بقا در لوشامپیونه مقابل اوسر برای ضرب‌و‌شتم بازیکنان خودی به داخل زمین هجوم آوردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥انتقاد مجری برنامه ثریا از گرانی های تعداد زیادی از اقلام خوراکی بیشتر از 4 قلمی که اعلام شده بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا ترکیه‌ی اردوغان است 🔺 ⚠️ ادعای اسلام می‌کنند، کاباره و مشروب در آن آزاد است و همجنس‌بازان نیز در آن مراسم هم‌باشی‌شان را جشن می‌گیرند! خانم محجبه‌ای هم کنارش می‌ایستد و برایش دعا می‌کند!! این همان نسخه‌ی است؛ آن روی سکه لیبرالیسم | 🎥
غیرت ایرانی اگر عکس بود
▪️علامه طباطبایی: ‏همه امامان معصوم علیهم السلام رئوف هستند ‏اما رأفت حضرت ⁧ ⁩ علیه السلام ظاهر است. . در مورد لقب امام رئوف نقل است که مرحوم میزا علی آقا قاضی طباطبایی نقل می کنند که من در یک مکاشفه و شهودی در صحن مطهر اباعبدالله(ع) در شب جمعه ای دریافتم که در دل تاریکی های پشت حرم امام حسین(ع) پنجره ای نورانی سوسو می زند. خوب که دقت کردم دیدم بالای آن پنجره نوشته شده باب الرضا(ع). دریافتم که آن تاریکی ها شاهدی است از تاریکی های اخرالزمان که «ظَهَرَ الْفَسادُ فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِی النَّاسِ» به اثر کارکرد ساکنان کره زمین فساد در زمین و دریا ظهور پیدا می کند و ارتباط رحمت خاصه خدا با ساکنان کره زمین قطع می شود. در آن زمان تنها پنجره گشوده شده به روی ساکنان کره زمین پنجره نازنین حضرت امام رضا(ع) است که به این خاطر ایشان معروف و موسوم به امام الرئوف شده است. لذا رافت ایشان مخصوص آخرالزمان و فراوانی فساد و تباهی است که دست همه را می گیرد. درب رحمت آن حضرت به روی همه زائران گشوده است.
‏رفتم سوپری بیسکویت بخرم دیدم روشون چیزی نوشته شده. پرسیدم جریان چیه گفت بعضیاشون خرید قدیمه و واسه اینکه با خرید جدید قاطی نشه با ماژیک علامت زدم مدیون مردم نشم. هنوزم خیلی‌ها هستن که دست تو جیب مردم نمیکنن و دنبال روزی حلال اند.
چشمها بی فایده اند،وقتی ذهنها کورندصف سینما،تماشای اعدام و حج شلوغ است، ولی کتابخانه خلوته؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ رسوایی ایران اینترنشنال آیا در ۱۰ روز گذشته ۵ هزار کودک رها شدند؟! جنس اول
🚘 برخی از فعالیت‌های خارج از چهارچوب خودروسازان
🔴هرجا ردی از جهاد و امدادرسانی باشه نام بسیجیان و طلاب انقلابی هم وجود داره روحانی معززی که این چند روز در دل حادثه‌ مشغول آواربرداری و کمک رسانی است.