eitaa logo
ذهن برتر
147 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
10.4هزار ویدیو
68 فایل
تحلیل تفکر برای رسیدن به ذهن برتر
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽ازدواج شهردار مکزیکی با یک تمساح😐 نقض حقوق و تجاوز به حیوانات شده حق این جماعت! سقوط بشریت با فرهنگ بی بندو باری غربی رو شاهدیم اگه جرات داری دهان اون تمساح خانم را باز کن ایشون هم بتونه شما را ببوسد😂😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️حمله‌ی وحشیانه‌ی پلیس انگلیس به دختر نوجوان! اینا داعیه دار حقوق بشرن😏
📍چیزهایی هست که نمی‌دانی چهارمیلیارد برای این تابلو… دو میلیارد برای آن تابلو… ‌ هرچقدر تلاش می‌کنی بفهمی که این خط خطی‌های کنارهم قرار گرفته معنایشان چیست، کمتر چیزی دستگیرت می‌شود. 🔹فقط تو نیستی. کارشناسان هنری هم نمی‌توانند توضیح بدهند که چرا یک تابلو باید به اندازه قیمت یک خانه باشد. 🔻واقعیت این است که قیمت تابلوها مثل قیمت قرارداد فوتبالیست هاست. همه می پردازند، هرکسی سهمی به جیب می‌زند، کسی نظارتی ندارد و دست آخر شما هم نه می‌توانی بفهمی چرا در لیگ ایران بازیکن بیست و نه میلیاردی داریم که حتی یک بازی ملی ندارد نه می توانی بفهمی که چرا یک تابلو چهارمیلیارد تومان می‌ارزد!‌ 🔻این بازی آدم‌های داناست. من و شما، که اصلا پولی برای شست و شو نداریم، ول معطل این بازار مکاره‌ایم.
📸 بخشی از افتخارات بانوان ایرانی فقط در یک ماه اخیر...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺نوستالژی کودکی ببینید و لذت ببرید😍 خونه مادربزرگ با هزار و یک قصه☺️ طبیعت زیبای رودبار ، استان گیلان🌳🌲 🌱 💫
📸 حاشیه جالب از کنکور امروز 🔸یکی از دانشجویان دانشکدۀ کوثر گنبد که مادر یک‌ نوزاد چندماهه است، در جلسه آزمون خیلی نگران فرزندش بود، به‌شکلی که دوری از فرزندش، باعث استرس و عدم تمرکزش شده بود و نمی‌توانست به سوالات پاسخ دهد. 🔹یکی از مراقبین که متوجه ماجرا شده بود، نوزاد او را در آغوش گرفت و تمام مدت نزدیک مادرش ماند، تا او با خیال راحت آزمونش را به پایان برساند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تناقضات ظریفی ‏اعترافِ دکتر ظریف بعد از چند سال: من در مجلس گفتم در برجام کلمه‌ی "تعلیق" وجود نداره. اشتباه از من بود. چهار بار کلمه‌ی "تعلیق" در برجام وجود دارد ولی مذاکره‌کننده‌ی ما به من اطلاع نداده بود. ▪️‏اثری ماندگار از آقای امیرکبیر 💬 محمدرضا ▪️‏حتی ابالهین هم قبل از امضای یک قرارداد آن را میخوانند! 💬 شمس ▪️‏بابت همین دروغ‌ها و امضای توافقنامه‌ای که حتی متنش را نخوانده بودند از کیسه ملت چندین هزار سکه بین خود و دوستانشان بذل و بخشش کردند!
☑️ منشور کوروش، منهای حقوق بشر 🔶 جان لی (John WI Lee) استاد ایران‌ شناسی گروه تاریخ دانشگاه سانتا باربارای ایالات متحده امریکا (UC Santa Barbara, History Department) پیرامون استوانه‌ی کوروش هخامنشی می‌گوید: 👈🏻 اگر شما به آنچه که کوروش واقعاً در استوانه‌اش می‌گوید نگاه کنید، هیچ اعلامیه‌ی حقوق بشر در آن وجود ندارد.
غذا دادن به در برخی کشورها جرم است
▪️گاردین: یک چهارم آمریکایی ها آماده هستند تا علیه دولت اسلحه به دست بگیرند! این نشریه می گوید، یک نظرسنجی از ۱۰۰۰ رای دهنده در ایالات متحده همچنین نشان می دهد که اکثریت آمریکایی ها موافق هستند که دولت "فاسد و متقلب" است. داده‌ها نشان می‌دهد که دو قطبی شدن شدید در سیاست ایالات متحده و تأثیر آن بر روابط آمریکایی‌ها با یکدیگر همچنان قوی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 | با فکر و خیال بعد کنکور چی‌کار کنیم؟ 🎓 ‌بالاخره پرونده کنکور سراسری ۱۴۰۱ هم بسته شد خیلی از داوطلب‌ها توی این دوران به جای لذت بردن از تعطیلات پیش روشون اونم بعد از ماه‌ها درس خوندن، دچار دلهره و اضطراب میشن. 🔸اینجا بهتون چندتا پیشنهاد دادیم تا از شر این فکر و خیال‌ها راحت بشید
▪️یک قاب از عاشقِ منتظر
✳️ حداقل ۱۱۳ میلیون بزرگسال در آمریکا (یا بیش از ۴۰٪) یکی از اعضای خانواده‌شان زندانی شده است و ۷۹ میلیون نفر در این کشور دارای سابقه‌ی کیفری هستند. (+)
‏-سمت راست تصویر معلم فرانسویه که والدین دانش آموزان به دادگاه بابت چهرش شکایت میکنن و حکم دادگاه این میشه:این شخص آزاد است چون اندیشه هر کس مال اوست +سمت چپ،مریم بوجیتو که به دلیل رعایت حجاب اسلامی ورودش به دانشگاه سوربون فرانسه را ممنوع میکنند. هر اندیشه ای جز اسلام آزاد است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همدردی وزیر کشور با خانواده‌ جانباختگان 🔹 در مراسم تشییع ۵ جانباخته زلزله‌ هرمزگان چقدر زیباست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏕⛰لحظاتی با طبیعت زیبا و بهشتِ گمشده رشته کوههای گرین در شهرستان الشتر استان . 🏕⛰الشتر یکی از شهرای استان لرستان هستش که با گویشِ لکی صحبت میکنن و مردمانی بسیااار خونگرم و مهمونواز هستن. 🏕⛰ خوبه بدونین که حدودِ نیمی از مردم لرستان با گویش لکی صحبت میکنن و بقیه با گویش لری 👌. 🇮🇷 😍 🤲الّلهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِیِّکَ‌الْفَرَج🌸 🌱 💫
❌ ۱۳.۸ میلیون نفر در آلمان زیر خط فقر زندگی می‌کنند! وبگاه آلمانی تاگس‌شاو مدیر انجمن اشنایدر: یافته‌ها تکان‌دهنده هستند، اثرات اقتصادی همه‌گیری کرونا اکنون تأثیر خود را تازه نشان می‌دهد. فقر هرگز به این سرعت گسترش نیافته است و نرخ تورم بالای فعلی می‌تواند وضعیت را تشدید کند. فقر در آلمان در حال گسترش است، خانواده‌های پرجمعیت باید برای معیشت خود هراس داشته باشند، بانک های مواد غذایی در آلمان زنگ خطر را به صدا در می آورند. بسته های امدادی هدفمند برای خانوارهای کم درآمد ضروری است. پ.ن: وقتی تحریم‌کنندگان طعم یکی از سختی‌های تحریم‌شوندگان را در مقیاس کوچک‌تر می‌چشند 👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 رفتارهای طبیعی و ناطبیعی «سگ‌ها» و «سگ‌دارها» رفتاری که از سگها در این کلیپ می‌بینیم، کاملاً طبیعی است. آنان بر اساس طبیعت خود عمل می‌کنند. اما آیا «سگ‌دارها» و «سگ‌دوستها» نیز که با هزینه‌های هنگفت این سگ‌ها را در خانه نگه می‌دارند، بر اساس فطرت انسانی خود چنین می‌کنند؟! چرا آنان حاضر نیستند یک صدم هزینه‌ای را که برای تیمار و نگه‌داری سگ‌هایشان انجام می‌دهند را صرف نگه‌داری اطفال بی‌سرپرست کنند؟! 🔻معاشرت با سگان افزون بر آنکه پیامدهای روحی و اجتماعی بسیار ناخوشایندی بر جای می‌گذارد، از نظر معنوی نیز مورد نهی اولیای دین بوده است. (ص) می‌فرماید: فرشتگان الهی به خانه‌ای که سگ در آن باشد وارد نمی‌شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑زباله خوری در قلب اروپا، ایتالیا ♨️خبرگزاری ایتالیایی با انتشار این فیلم نوشت: 🔺زنان ایتالیایی در جستجوی غذا به پسماند زباله ها سر میزنند 🔺غیر قابل تحمل است این گفته‌ی ماریو دارگی که گفت: تحریم روسیه موفقیتی‌ست که ایتالیا را جریمه نمیکند. ماریو دارگی و اتحادیه اروپا ایتالیا را نابود کردند
سعید حجاریان نقل قولی داشت مبنی بر اینکه حرف هایمان را از زبان سلبریتی ها می زنیم! اما امروز زبان تندروهای جریان آخوندهایی مثل مسیح مهاجری و فاضل میبدی هستند.
🌸 تا 120 سال پیش کسی نمیدانست زمین، جو و اتمسفر دارد و همین اتمسفر باعث حفاظت زمین از اشعه ها و پرتابه های خطرناک کیهانی میشود. اما قرآن 1400 سال پیش میفرماید: و آسمان را سقفی محفوظ قرار دادیم. (برای زمین) اگر این معجزه نیست پس چیست؟