eitaa logo
ذهن برتر
147 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
10.4هزار ویدیو
68 فایل
تحلیل تفکر برای رسیدن به ذهن برتر
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️میزان تجاوز و آزارهای جنسی علیه دختران نوجوان و زنان در انگلیس طی دو دهه اخیر بشدت افزایش(حدود 4 برابر) پیدا کرده بطوری که در یکسال منتهی به سپتامبر 2021 بیش از 41332 قربانی تجاوز در این کشور ثبت شده چرا یک عده اصرار به رفتن راهی دارن که غرب رو به اینجا رسونده؟! توضیح اینکه این فقط موارد گزارش شده است و مطمئنا موارد زیادی هم اتفاق افتاده که گزارش نشده
باریک الله که متوجه شدی باید تو حیطه ی تخصصی خودت فعالیت کنی😁
✏️عمر سعد وقتی به گندم ری نرسید و دید هم منفور بنی هاشم هست و هم توسط بنی امیه کنار زده شده، گفت: «هیچ کس زیان‌کارتر از من به خانه خویش بازنگشت؛ زیرا از امیری فاجر و ظالم اطاعت کرده و عدالت را پایمال و قرابت را قطع کرده‌ام.»(1) خلاصه یه چیز تو مایه‌های چوب دو سر نجس... (1) بلاذری، انساب الاشراف، ۱۹۷۷م، ج۳، ص۲۱۱. ✍️
ایران اینترنشنال که عربستان سعودی همه پول و امکاناتش را می دهد، با ذوق و شوق استوری شایان مصلح بازیکن سابق پرسپولیس را دارد پوشش می دهد. دقت کردید؟ رسانه ای که تاسیس شده تا ریشه شیعه را قطع کند دارد از دعای فرج شایان مصلح حرف می زند! ناخودآگاه یاد این بخش از سخنرانی امام خمینی افتادم: «انگلیسی ها که آمده بودند عراق را گرفته بودند، شنیدم که آن سردارشان دیده بود که یک کسی دارد بالای مأذنه یک چیزی می‌گوید ـ اذان می‌گفتند. گفته بود این چیست؟ گفته بودند اذان می‌گوید. گفته بود که  این کار برای امپراتوری انگلستان هم ضرر دارد؟ گفته بودند نه. گفت پس بگوید، هرچه می‌خواهد بگوید!» ۱۳۵۸/۰۳/۰۸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 وقتی ارشاد علیه ارشاد می‌شود!🤔 _من واقعااا متنفرم از هر چی پلیس گشت ارشاد و بسیجیه یه مشت دیوانه ی افراطی اصلا میبینمشون حالم بد میشه🤮 +آخه مگه تا حالا باهاشون رابطه‌ای داشتی یا از نزدیک دیدیشون _نَ والا ولی فیلم گشت ارشاد رو دیدم آدمای بیخودی هستن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌نایف‌الدندنی، نویسنده و فعال بین‌الملل حوزه‌ی انرژی: ✳️ اینجا نه کی‌یف است و نه هیچ شهر دیگری در اوکراین! اینجا بغداد در سال ۲۰۰۳ است که به مدت ۷۲ ساعت متوالی توسط بمب‌هایی بمباران شد که حجم آن بیشتر بود از آنچه در هیروشیما و ناکازاکی ریختند. 🔺رهبران کشورهای «جهان آزاد» برای اجرای استراتژی شوک و هیبت، بمباران‌های مستمری انجام دادند! (لینک)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعتراف شبکه i24 اسرائیل از بی‌نتیجه بودن اعتراضات در ایران: تعداد معترضین در ایران کم است و به جایی نخواهد رسید! کارشناس شبکه اسرائیلیi24: 🔹اعتراضات اخیر نه دارای بینش سیاسی، نه رهبری و نه برنامه روشنی است و منجر به هیچ تغییری نخواهد شد؛ از لحاظ کمیت فقط گروه سنی خاصی و آن هم با تعداد کمی در اعتراضات شرکت می‌کنند که نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت!
‏«ازدواج جنجالی» فاطمه پهلوی، فرزند دهم رضاخان، درست روزی ازدواج کرد که قرار بود پدرش تو ایران تشییع بشه. رزم‌آرا تو خاطراتش میگه که علت این کار فاطمه پهلوی بخاطر نفرتی بوده که این دختر از استبداد پدرش داشته.
روسیه شرکت «متا» را به فهرست سازمان‌های تروریستی اضافه کرد! 🔹اینترفاکس: دولت روسیه شرکت آمریکایی متا (شرکت مادر اینستاگرام، فیسبوک و واتس‌اپ) را به‌دلیل انجام فعالیت‌های افراطی، در لیست سازمان‌های دخیل در تروریسم اضافه کرد. 🔸چندی پیش فیس‌بوک و اینستاگرام تهدید و توهین به روس‌ها را مجاز اعلام کرده بودند. ظاهرا مسئولین روسی درک عمیق تر و غیرت ملی بیشتری از برخی مدیران جمهوری اسلامی دارند..
سلام اینجا بازار تهران‌ـه، کسبه‌ی محترم دست به اعتصابات سراسری زدن، این فیلم رو می‌فرستم برای گزارشگر خوب منوتو
▪️اشتباه نکنید، این نقشه کرونایی کشور فرانسه نیست. نقاط قرمز: پمپ بنزین‌های خالی از سوخت نقاط نارنجی: پمپ بنزین‌های بحرانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فریب رسانه‌ها را نخوریم 🔹وقتی به همین راحتی می‌شود یک جراحت فوق العاده عمیق را بازسازی کرد ، چرا باید به رسانه ها اعتماد محض داشت و عقل و احساس را در دسترس تاثیر آنها گذاشت؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ تاریخ تکرار می‌شود! اجرای قدم به قدم عملیات روانی به کار گرفته شده در سال ۱۹۹۱ برای فریب افکار عمومی و حمله به عراق، اما این بار برای ایران و با اسم رمز مهسا امینی! شهادت دروغ "نیره الصباح" که منجر به قتل عام ۱۳۵هزار نفر از مردم بی‌دفاع عراق شد و اکنون پروپاگاندای گسترده رسانه‌ای افراد وطن فروشی مثل مسیح علینژاد و اتاق‌های عملیاتی مثل اینترنشنال سعودی که به دنبال آماده سازی افکار عمومی جهان برای تحریم بیش از پیش مردم و حمله نظامی به ایران هستند! نابودی یک ملت با حمایت گسترده سازمان‌های دولتی با استفاده از اسناد جعلی، فریب و اطلاعات جعلی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔊 تکاندهنده از آنهایی که پشت اغتشاشات اخیر ایستاده اند 🔸مشاهده این ویدئوی جذاب و ارائه مباحث منطقی درباره وقایع اخیر را از دست ندهید و برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید. اینها را بگویید به نسل امروز... •┈┈••✾••┈┈•
کیم کارداشیان برای جوان ماندن حاضر است مدفوع💩 بخورد
نگاه کالایی به زن دقیقا همین است! ‏خواست اقتصاد سرمایه داری از زن ‏و تعریف آن از هویت و زندگی و آزادی ‏چیزی جز این جبر کالایی نیست! ‏آغوش رایگان اولا توهین به آن زن است ‏و یعنی او کالایی پولی است که اکنون عرضه رایگان دارد! ‏و دوم استفاده ابزاری از زنانگی اوست.. ‏تو زنی نه کالای رایگان!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 تجاوز مقام مسئول به دختر ایرانی! 💢 واکنش مردم به پرونده رسوایی مقام عالی رتبه کشوری حتما ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعد از این که یک بسیجی رو میزنن انگشترش رو میدزدن صلی الله علیک یا ابا عبدالله
💬 توییت محمدحسین پویانفر، مداح اهل‌بیت، دربارهٔ لزوم گفت‌وگو با جوانان آقایان این‌ سال های اخیر کدوم یکی از شما بین جوانان رفتید، رفع شبهه کردید!!؟ 🔺عکس متعلق به روز ترور مسجد ابوذر تهران
🌹 طبیعتِ بهاریِ شازند _ استان مرکزی 🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دعواهای بنزینی در فرانسه مثل سگ و شغال به جون هم افتادن باید تاوان ایستادن بر خون مظلومان عالم رو بپردازند
🍃هیاتی که زندگی تازه می‌بخشد
✳️ در سال ۲۰۲۲ میلادی بیش از ۴ هزار نوجوان آمریکایی بر اثر کشته (۱۰۴۵) یا مجروح (۲۹۶۸) شده‌اند! (لینک) 🔺بر اساس آخرین آمار، بیش از ۴۱۵ میلیون در دست مردم آمریکاست! جمعیت فعلی آمریکا حدود ۳۳۳ میلیونه، یعنی حدود ۱/۲۵ اسلحه به ازای هر نفر. (لینک)