eitaa logo
ذهن برتر
147 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
10.4هزار ویدیو
68 فایل
تحلیل تفکر برای رسیدن به ذهن برتر
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 ️مرد آمریکایی که پرچم رنگین‌کمان همجنس‌بازها را سوزاند، به ۱۶ سال حبس محکوم شد! 🔹 اما از سوزاندن کتاب مقدسِ بیش از ۲میلیارد نفر با بهانه آزادی بیان حمایت می‌کنن و اونو نفرت پراکنی نمی‌دونن! ‼️تاکنون در بیش از ۴۰کشور جهان، ازدواج (هم‌باشیِ) همجنس‌بازان را تصویب و قانونی کرده‌اند!
🔹نماي زيبا از شب هاي جزيره زيباي 🇮🇷✌️ 🌱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم قدیمی از ژاپن خاورمیانه در زمان پهلوی❗️ 👈 یک شیر آب برای صد نفر! 👈 حمام، فقط ماهی یک بار!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شناورهای دوزیست سپاه حرکت بر روی آب و زیر آب ... تصاویر و توضیح بیشتر 📆 ۱۴۰۱ خوش‌خبر
📸 | ۵ روش برای ترک دروغ در کودکان
😱 بورس معاملات اعضاء بدن!!! در سال ۵۶ بازار جدیدی به ایران اضافه شد، بازار فروش اعضاء بدن! به گونه‌ای که عده‌ای به دنبال فروش کلیه خود با قیمت‌های مختلف و عجیبی بودند. 🗞 روزنامه اطلاعات ۱۳ اردیبهشت ۱۳۵۶
💢 اروپایی‌ها بیشترین کاهش جمعیت را در حال تجربه هستند 🔻 بر طبق آمارهای رسمی سوئیس بیشترین کاهش باروری را در ۱۵٠ سال گذشته تجربه کرده است. 🔻 در استرالیا، نرخ تولد ۲۱ درصد از اکتبر تا نوامبر ۲۰۲۱ و سپس ۶۳ درصد از نوامبر تا دسامبر ۲۰۲۱ کاهش یافته است. 🔻 در طول سه چهارم سال ۲٠۲۲، آلمان شاهد کاهش ۸.۳ درصدی نرخ زاد و ولد بوده است. 🔻 در انگلستان و ولز، نرخ زاد و ولد تا ژوئن ۲٠۲۲ که دولت انتشار اطلاعات مربوط به آن را متوقف کرد، ۱۲ درصد کاهش یافت. 🔻 تعداد نوزادان در سال گذشته برای اولین بار در تاریخ ژاپن با جمعیت ۱۲۶ میلیون نفری به زیر ۸٠٠ هزار نفر سقوط کرد.
♦️رونوشت به سفیر انگلیس 🔹پیمان ماهورگیلانی، سردبیر روزپلاس نوشت: وقتی سایمون شرکلیف از دیوارنویسی‌های سفارت انگلستان در‌ تهران شکایت می‌کند، لازم است تصویر شعارنویسی بر روی دیوار سفارت ایران در لندن را به او نشان بدهیم … 🔸‏وقتی حتی یک قدم برای اعتمادسازی برنمی‌دارید، نفرت مردم ایران از شما امری طبیعی خواهد بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جواب شاپور بختیار نخست وزیر شاه به کسایی که میگن زمان پهلوی ایران داشت ژاپن می‌شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥عبدالحمید، دیروز حامی فلسطین، امروز حامی اسرائیل! 🔹عبدالحمید اسماعیل زهی طی اظهارات اخیر خود در حالی سخن از دولت اسرائیل و حمایت از آن و لزوم صلح با فلسطین به میان آورده که سابقا این رژیم را بنیانگذار تروریسم، دشمن محارب، دولت اشغالگر، رژیم نامشروع و رژیم غاصب دانسته بود! 🔹حمایت یکباره عبدالحمید از موجودیت رژیم صهیونیستی تغییر نظر یا تقلید از اقدامات جدید برخی کشورها، بویژه عربستان در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است؟!
💠غرب، تمدن گورکن ها ‼️گور های دست جمعی کودکان بنای یادبودی در پارک کوئینز در تورنتو برای اجساد ۲۱۵ کودک بومی کشف شده در گورهای بی نشان در بریتیش کلمبیا برپا شده است. اکنون، پس از کشف ۷۵۱ گور بی نشان دیگر در ساسکاچوان، این بنای یادبود بیشتر مورد توجه قرار گرفته بطوریکه موجی از شوک را در سراسر کانادا و جوامع بومی آمریکای شمالی به راه انداخته است. برخی از این کودکان که از اواسط قرن ۱۸۰۰ تا اواسط قرن ۱۹۰۰ دانش‌آموز مدارس شبانه روزی مسکونی بودند، پس از آزار و اذیت وحشیانه، دور از خانه مردند. کشف ۷۵۱ قبر بدون علامت در نزدیکی مدرسه بومی سابق در کانادا / مجله اسمیتسونیان https://www.smithsonianmag.com/smart-news/751-unmarked-graves-discovered-near-former-indigenous-school-canada-180978064/ برخی از کودکانی که در محل دفن شده بودند، ۳ سال سن داشتند.😭 آنچه‌ درباره غرب نمی‌دانیم ✅ کانال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجری عملیات شهادت طلبانه قدس حاضر به کشتن زن صهیونیست نشد یک زن صهیونیست در گفتگو با شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که مجری عملیات اخیر در قدس (شهید خیری علقم) از مقابل او رد شده اما به وی گفته که زن نمی‌کشد و به راه خود ادامه داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅حتما ببینید و منتشر کنید، ادعای هولناک یک شبکه انگلیسی: 🔹یافته‌های ما نشان می‌دهد که ماه گذشته در انگلستان بیش از ۱۰۰۰ نفر به خاطر نبود گرمایش در خانه جان خود را از دست دادند!
طراح و استراتژیست نظامی به مناسبت سالروز شهادت شهید سرافراز حسن باقری 🌺
جواب اغتشاشات را در سرزمین های اشغالی می‌دهیم!🔥 دیوار نوشته ای در تهران در روزهای ناامنی در کشور ✅ 🛑شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی: 🔹در۲۴ ساعت گذشته، ۵۷عملیات بر علیه اسرائیل انجام شده است.
📌 این شما و این مانیفست براندازها! 🛎 براندازها علنا در کانال ها و گروه های مشورتی شان با افتخار می گویند نباید اخبار مربوط به کمک نیروهای بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش به مردم در زلزله را منتشر کرد! 👈 نباید اخبار مربوط به تظاهرات گسترده در اسرائیل، آمریکا، فرانسه و انگلیس را منتشر کرد! 👈 باید اسرائیل را قدرتمند نشان داد ✅ تا به این روش مردم از جمهوری اسلامی عصبانی و نا امید شوند!
/ تحولات اقتصادی و معیشتی 17 ماه گذشته
/ خدمات اجتماعی دولت در 17 ماه گذشته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا باشه از این خبرها 🔹ساخت دستگاه کمک جراح برای تشخیص سرطان 🔹تولید سرم انسانی 🔹تولید کاتالیست های صنایع فولاد و پتروشیمی 🔹تولید ابرجاذب آب 🔹تولید ماده اولیه انسولین‌های قلمی 🔹تولید پودر بندآورنده خون با استفاده از فناوری هسته ای 🔹رشد ۱۰۰ درصدی تولید ماشین‌های سنگین در کشور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این ویدئو عملیات هوابرد ارتش بریتانیا در سال 1944 در منطقه نورماندی را نشان میدهد. به تعداد چتر هایی که باز نمی شود و چتربازانی که بر اثر برخورد چتر هایشان به هم سقوط می کنند دقت کنید. از هر ۴ نفر خدمه پرواز متفقین تو جنگ دوم جهانی یک نفرشون سالم برگشته! بیشتر از ۶۰٪ کشته شدن بقیه هم اسیر! … حالا نوچه‌های انگلیسی‌های عوضی توی ایران میگن شما توی دفاع مقدس جوون‌ها رو کیلویی فرستادید جلوی دشمن تا کشته بشن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞یکی از دلایلی که اسلام گفته گوشت خوک حرامه اینه که هم نجاست خواره هم مردار خوار
❌ نشریه انگلیسی میرور: مردی ۱۹ هزار پوند خرج کرد تا «گرگ» شود!! / او فقط می‌خواهد از روابط انسانی رها شود 🔸مهندس تورو اوئدا از ژاپن لباس غول پیکر گرگ را از شرکتی خرید که لباس برای مدل‌های تلویزیونی و سینمایی تولید می‌کند 🔹او می‌گوید وقتی این لباس را می‌پوشد همه مشکلات را فراموش می‌کند و دیگر احساس مرد بودن نمی‌کند. 🔸اوئدا گفت که او می‌خواست این لباس تا حد امکان واقعی به نظر برسد 🔹گرگ چشم‌ها، دندان‌های واقعی، زبان صورتی و خز دارد. 🔸اوئدا می‌گوید این لباس قدرتی به او می‌دهد که معمولاً در زندگی روزمره احساس نمی‌کند: وقتی در آینه نگاه می‌کنم، گرگ را می‌بینم و بسیار هیجان‌انگیز است. 🔹مواردی که در وب‌سایت این شرکت فهرست شده‌اند شامل یک لباس به شکل توت فرنگی شکلاتی، یک سگ، پاندا و خرس است. 🔸سال گذشته، یک مرد ژاپنی دیگر ۱۲۴۸۰ پوند برای یک لباس سگ در اندازه واقعی هزینه کرد. سگ شدن رؤیای دیرینه او بود. ⚠️ ژاپن درسال ۲۰۲۱ و پیشگیری از خودکشی تشکیل داد.