eitaa logo
ذهن برتر
147 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
10.4هزار ویدیو
68 فایل
تحلیل تفکر برای رسیدن به ذهن برتر
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 مشکوکترین توییت قرن ⏪ رای پرونده هواپیمای اوکراینی هم اومد ولی این رای قبول نیست ، چون اسمی از متهم اصلی این پرونده برده نشد و ایشون حضور نداشتن .. ▪️ جا دارد یادی کنیم از توییت حسن روحانی و دادن گرای هواپیمای مسافربری IR655 در واکنش به توییت ترامپ رئیس‌جمهور تروریست آمریکا ▪️ترامپ تهدید کرد که ۵۲ نقطه از ایران را می‌زند اما حسن روحانی در توییتی عجیب و مرموز و بی ربط به ترامپ پیشنهاد داد به هواپیمای مسافربری IR655 ایران که توسط آمریکا در سال ۶۷ در خلیج فارس با ۲۹۰ نفر مسافر با موشک ساقط شد فکر کند...‌ ▪️چند ساعت بعد از این توییت مشکوک حسن روحانی،هواپیمای مسافربری اوکراینی در نزدیکی تهران در اثر خطای محاسباتی ایجاد شده برای پدافند هوایی خودی مورد هدف قرار گرفت و سقوط کرد.... ▪️هنوز هیچ نهاد امنیتی پاسخ روشنی نداده است که این توییت حسن روحانی حاوی چه کد رمزآلودی به طرف آمریکایی بود.
حیوان‌آزاری شاخ و دم نداره 🔺 خدایا، این زبون‌بسته‌ها رو از دست آدم‌ها نجات بده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍۴ سال پیش یه آرامپز خریدم هنوز استفاده نکردم😳🙂 🔴 پشیمانی زن غربی برای این همه ظلمی که در حق خودش شده 🔹بیایید باور کنیم ما زنان اگر هم می‌خواهیم شاغل باشیم ویا رشد اقتصادی را تجربه کنیم باید به الگوی اسلامی خودمان عمل کنیم تا مثل این زن های غربی روزی برای این همه بیگاری ناله نزنیم‌
💢 همه دغدغه‌شون اینه تو ارتباطات ناسالم با شرکای متعدد، دچار ایدز و بیماری‌های مقاربتی نشن، بعد زن آزاده اینان، هیز ماییم، هرزه ماییم!
🔘منطق براندازا اینه ‍ 🔻 میگی نه از خودشون بپرس
بدهی دولت ایران کمتر از ۱۵۱ دولت جهان شد صندوق بین‌المللی پول: 🔹جایگاه ایران در رده‌بندی جهانی کشورهای جهان از نظر بدهی دولت در سال میلادی گذشته ۱۱ پله بهبود یافته و ۱۵۱ دولت جهان بدهی بیشتری نسبت به دولت ایران در این سال داشته‌اند. 🔹کل بدهی ناخالص دولت ایران در سال ۲۰۲۲ معادل ۳۴ درصد تولید ناخالص داخلی بوده است. بدهی دولت ایران در این سال نسبت به سال قبل از آن ۱۹ درصد کاهش داشته است. 🔹صندوق بین‌المللی پول انتظار دارد روند کاهشی بدهی ناخالص دولت ایران در سال ۲۰۲۳ نیز ادامه یابد و بدهی ناخالص دولت ایران در این سال به معادل ۳۲ درصد تولید ناخالص داخلی کاهش یابد. 🔹ژاپن بدهکارترین کشور جهان در سال ۲۰۲۲ بوده است. یونان با بدهی ۱۷۷ درصدی و اریتره با بدهی ۱۶۳ درصدی به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم از این نظر قرار گرفته‌اند. آمریکا هم به عنوان دومین اقتصاد بزرگ دنیا دوازدهمین دولت بدهکار جهان را دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در شهر آزادی اسیر این و آن است در خانه‌ام آزادی‌ام را دوست دارم
‏تنها زن ایرانی که کی۲ ، را فتح کرد ، البته بماند که اورست ، اناپورناو ماناسلو و خیلی قله های دیگر را هم فتح کرده ! ایشون دکتر ‎ هستن که در ارتفاع ۸۸۴۸ متری از سطح زمین هم زیر کلاه، روسری سرشه و حجاب مانع رسیدنش به بلندترین نقطه کره زمین نشده 💪👏🇮🇷‎ ‏قله کی ۲ پاکستان ! بر ارتفاع ۸۶۱۱ متر! دومین قله بلند جهان و مرگبارترین قله جهان برای صعود ! که تنها ۱/۴ کسانی که قصد صعود داشتن تا الان موفق شدن
▪️آمریکایی‌ها بی‌دین‌تر شدن! در سال ۲۰۱۰ تقریبا ۶۷ درصد از آمریکایی‌ها‌ی لاتین تبار مذهب کاتولیک داشتن، اما در ده سال اخیر تعداد کاتولیگ‌ها به ۴۳ درصد رسیده . تعداد کسانی که گفتن آتئیست شدن یا هیچ گرایش مذهبی ندارن سه برابر شده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا فرانسه است😳 ولی همه دنیا و سلبریتی ها همچنان ساکتند!...
‏بعد از قتل سمیه زن ایرانی توسط همسر سوئدی خود ، هفته قبل هم نیکلاس سوئدی ، غزال همسرش را با ضربات کارد کشت ! جالبه که کل توییت اش تصاویر ایران و‌هشتگ زن زندگی آزادی بود، اما در کشور آزاد، همسر ۴۲ ساله خود را سلاخی کرد !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 اتفاق خوب | برنامه جدید تلویزیونی خبرهایی که نمی‌خواهند شما بشنوید - صادرات - پزشکی 📆 ۱۴۰۲/۰۱/۲۹ 🇮🇷 خـــــ♥️ــوش‌خبـر
🔻 یکی از مغالطه ها همین است شما اقتصاد درست کن حجاب درست میشه، قطعا اقتصاد باید درست بشه و اولویت اول ما اقتصاد است ولی اگر در کنار اقتصاد برای فرهنگ کار نکنی هر چقدر اقتصاد بهتر بشه مردم از دین فاصله میگیرند. 🔻نشونش همین آدم های پولداری است که همه میشناسیم با اینکه هیچ‌مشکل مالی ندارند ولی قائل به انجام احکام خدا نیستند ولی افراد نیازمند زیادی میشناسیم که احکامو با حساسیت انجام میدهند. 🔻 هر دو‌عکس دوستان برام فرستادند یکی خانم چادری است که همسرش با دو بچه رها کرده است و در یک روستا با همین گاری که دوستان تهیه کرده است زندگی‌میکند و یکی هم بالاشهر و‌ مولتی میلیاردر است ولی حجابو رعایت نمیکند. 🔻پس اینا بهم ربطی ندارد و باید هم اقتصاد بگیم هم فرهنگو و هرکس، فقط یکی را بگوید و دیگری را نگوید، قطعا جاهل است‌...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍چه برکاتی داشت این فتنه آخر. 🔹۲۰ سالی بود که قرآن از سفره های مردم در ماه رمضان حذف و بجایش عرفان ماه عسلی با مزخرفات میهمان‌هایی مانند پرستو صالحی و الهام عرب جایگزین شده بود. 🔸فتنه اخیر باعث شد نخاله هایی که بدون رقیب در حال جولان دادن با آنتن صداوسیما بودند کنار گذاشته و برنامه های فاخری همچون محفل جایگزین شود. 🔸 برنامه قرآنی محفل حتی مورد استقبال کشورهای همسایه نیز قرار گرفته و ویدیو قسمت های آن در یوتوب بالغ بر ۴۰۰ هزار بازدید دارند. 🔹تصفیه سینما، باز شدن جا برای برنامه سازان متعهد در تلویزیون، شکستن تابوی سلبریتی ها، بازگشت جشنواره فجر به فیلمسازان متعهد و... همه از برکات فتنه بود. عسى ان تكرهوا شیئاً وهو خیر لكم
همه چی می‌پرستند غیر از خدا
. 💢 خیلی تاثیر گذار بود ! 🔹به فضای ملاقات، و زبان بدن نتانیاهو و وزیر همراهش نگاه کنید. 🔻سطل های بزرگ آشغال در دو طرف، 🔻صندلی های دم دستی، 🔻و پاهای روی هم انداخته نتانیاهو و «گیلاه گملیئل». 🔹عکس یادگاری کنار سطل زباله، با چهره تیره و تار، تصویری نمادین از وضعیت طرفین است. 🔹خلاصه که خیلی تاثیرگذار بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ دکتر Zakir Naik، یک پزشک جراح و مالک شبکهٔ تلویزیونی جهانی پیس‌تی‌وی هند و مبلغی اسلامی است. 🔹وی در جمع دانشجویان بسیاری حاضر می شود و به سوال و جواب در رابطه با اسلام می‌پردازد. وی در استفاده از شبکه‌های اجتماعی نیز بسیار موفق عمل کرده است. 🔸سؤال: چرا لمس سگ در اسلام حرام است در صورتی که واکسن هاری وجود دارد؟
با شروع طرح برخورد با بی حجابی هنجارشکنان به غلط کردن افتادن و میگن ✅ معجزه برخورد قانونی و عدم دادن خدمات به بی حجاب ها اثر مستقیم در کاهش بی حجابی دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از این شفاف تر امریکای فعلی ترسیم نشد!!! انچه اوباما و بوش طراحی کردند؛نتیجه اش همین شد که ترامپ میگوید✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟥مناظره مولوی عبدالحمید ؛ با شیخ الموعد یا شیخ الاسلام؟ 🔹مولوی عبدالحمید در سال ۱۳۹۶ خواستار مناظره با حامیان صلح با رژیم صهیونیستی شده بود . 🔹 هم اکنون سخنگوی شورای علمای فلسطین از خود مولوی (بخاطر حمایتش از صلح با رژیم صهیونیستی) درخواست مناظره کرده است. 🔹 حال باید دید جناب مولوی کدام مناظره را ترجیح می دهد ؛ با خویش یا شیخ محمد الموعد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دیدن عذاب های برخی اعمال از جمله ارتباط با زن متاهل و سحروجادو کردن زندگی مردم توسط تجربه‌گر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم از وضعیت مافیای خودرو😒 خدایا ما رو از شر مسئولین بی‌کفایت خودروساز نجات بده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اون پرچم☝️ پرچم جنبش سازشکار ضد ایرانی فتح است! مردم با خشم میگویند: ان پرچم کثیف را پایین بیار!!!