eitaa logo
ذهن برتر
144 دنبال‌کننده
14.4هزار عکس
10.9هزار ویدیو
68 فایل
تحلیل تفکر برای رسیدن به ذهن برتر
مشاهده در ایتا
دانلود
💚 تو کجای دنیا #وزیر_جنگ سراغ دارید که #عارف باشه.. #عاشق باشه.. #شاعر باشه.. قلبش از آب روشنتر و پاکتر باشه.. توی کجای دنیا #دانشمند #فیزیک_پلاسما سراغ دارید که کار و زندگیش و حتی زنش را رها کنه بره برای بچه #یتیم های #لبنان مدرسه بسازه .. فقط بین #شیعه ها و #مسلمان ها چنین انسانهای شگفت و خارق العاده ای میشه دید.. یه #شهید_چمران.. یه #سردار_سلیمانی.. سالروز #شهادت شهید #چمران اسوه #مبارزه و #عرفان تسلیت باد.. #چمران #دکتر_چمران #جنبش_امل #حزب_الله #جمهوری_اسلامی #انقلاب #انقلاب_اسلامی #چریک #دهلاویه #جنگ_تحمیلی #شهید 🌹
#مردان نیز در معرض #خطراند سوء استفاده #جنسی از بی خانمانان در #انگلیس📛 #حقوق_بشر #خارج_بدون_فیلتر #فرهنگ_وحشی_غرب
▪️ غار هوتو ، بهشهر #ایران_زیبا 💚💚
جواب فقط جواب گوترمن به ترامپ نوشته مراقب باش جنگ شروع نشه الاغ ناز😅😁
آشنایی با نوه دیجیتال (اینترنت) دکتر یونس شکرخواه 🔹به نظر می‌رسد که موضوع سواد رسانه‌ای- به عنوان دافعه‌ی فضای اشباع رسانه‌ای و در ستیز با گفتمان غالب رسانه‌های بزرگ در همین شرایط اشباع رسانه‌ای- در نسبت به سایر رسانه‌ها بیشتر و سریع‌تر رشد کرده و به نوعی می‌توان آن را نوه‌ی دیجیتال نقدهای رسانه‌ای کلاسیک به‌حساب آورد. بد نیست یادآوری شود که تسلط به یک ، مهارت استفاده از و مهارت‌های استفاده از هم که خودشان جزو مهارت‌های سواد رسانه‌ای به شمار می‌آیند، می‌توانند به بهره‌وری مناسب‌تر از مباحث سواد‌ رسانه‌ای موجود در سایت‌های مختص این مبحث در اینترنت کمک کنند. بی‌سوادها طعمه می‌شوند! 🔹اما از آن‌جایی که بدون ، نمی‌توان گزینش‌های صحیح از پیام‌های رسانه‌ای داشت، به گمان من نهادهای آموزشی، مدنی و رسانه‌ای در ایران باید به این امر کمک کنند. نهادهای آموزشی مثل مدارس، دانشکده‌ها، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های مختلف می‌توانند مفهوم سواد رسانه‌ای را در کتب درسی ارائه کنند. نهادهای مدنی و صنفی که هر یک جمعی تخصصی را نمایندگی می‌کنند نیز می‌توانند اعضای خود را تحت آموزش مستمر در زمینه‌ی سواد رسانه‌ای قرار دهند؛ و بالاخره نهادهای رسانه‌ای و انتشاراتی هم می‌توانند مفاهیم ساده‌شده‌ای از این بحث‌ را در دستور کار خود قرار دهند. 🔹اگر نهادهای پیش‌گفته در این عرصه فعال‌تر شوند، بضاعتی که از طریق سواد رسانه‌ای در اختیار ‌گذاشته می‌شود، باعث می‌شود تا مخاطبان درک عمیق‌تری از آنچه می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند داشته باشند. در حالی‌که می‌توان فاقدان سواد رسانه‌ای را طعمه‌های اصلی در فضاهای رسانه‌ای به‌شمار آورد، افراد دارای سواد رسانه‌ای نه تنها اسیر محصولات رسانه‌ای نمی‌شوند، بلکه قضاوت‌های صحیح‌تری از محیط پیرامون خود دارند. شما اضافه‌‌بار دارید! 🔹یکی دیگر از اهداف سواد رسانه‌ای نشان دادن اضافه‌بار اطلاعاتی است. در شرایط اشباع رسانه‌ای و در فضای موجود افراد در معرض حجم بالایی از اطلاعاتی هستند که هرگز به برخی از آن‌ها نیازی ندارند. به عنوان مثال امروزه بسیاری از نوجوانان در جهان، مارک‌ها و علائم تجاری بین‌المللی را به‌خوبی می‌شناسند اما این اطلاعات در هیچ زمینه‌ای به کار آن‌ها نمی‌آید؛ نه قدرت خرید دارند و نه قدرت مصرف، ولی چون در معرض آگهی‌های پیاپی قرار دارند، در این زمینه دارند. پس باید از پیام‌ها و اطلاعات اطرا‌‌ف‌مان براساس نیازهای‌مان استفاده کنیم تا دچار سردرگمی نشویم. سواد رسانه‌ای این امکان را هم در اختیار می‌گذارد. نیاز به تولید ادبیات 🔹باید برای مبحث سواد رسانه‌ای تولید کنیم. متأسفانه منبع در این زمینه به‌خصوص به ، اندک است اما پر کردن این خلأ با تألیف و ترجمه امکان‌پذیر است. این فقر ادبیات را نهادهای آموزشی، مدنی و رسانه‌ای در ایران می‌توانند پر کنند. در مباحث بین‌المللی مربوط به سواد رسانه ای 18 اصل وجود دارد که مورد توجه است. در این زمینه، مطالعه آرای لنمسترمن می‌تواند مفید باشد. او که از برجسته ترین متفکران حوزه‌ی بین المللی آموزشهای رسانه ای است، پیش از این کتابی منتشر کرده بود که به‌سرعت به کتابی درسی در عرصه‌ی آموزش رسانه ای تبدیل شد. این که "Teaching the Media" نام داشت، در سال 1985 به علاقهمندان مباحث مربوط به آموزش رسانه ای عرضه شد. او کتاب دیگری هم دارد که انتشارات شورای اروپا آن را منتشر کرده است. نام این اثر، آموزش رسانه ای در اروپای دهه‌ی 1990 (Media Education in 1990's Europe) است. نویسنده‌ی مورد بحث از جمله کسانی است که ترجیح میدهد از "آموزش رسانه ای" (Media Education) به جای اصطلاح سواد رسانه ای استفاده کند. 🔹تکرار می‌کنم می‌توان در عرصه‌ی آموزش‌ رسانه‌ای و سواد رسانه‌ای تولید ادبیات کرد تا در گام اول مشخص شود دامنه و چارچوب بحث سواد رسانه‌ای چیست. باید ترجمه کرد و هم‌زمان تألیف تا بتوان زمینه‌ی یک مطالعه‌ی تطبیقی را فراهم ساخت و به معیارهایی برای تعقیب اهداف سواد رسانه‌ای دست یافت. وضعیت سواد رسانه‌ای در به دلیل آن‌که ‌های مدرن تمرکز و غلظت بیشتری دارند، باعث شده تا نظریه‌پردازان و مخاطبان، زودتر خطر مسلح نبودن به سواد رسانه‌ای را درک کنند؛ بنابراین مطالعات و تجربه‌های بسیار خوبی هم در این زمینه دارند که می‌شود از آن‌ها استفاده کرد.
🔶 بازار فرش | همدان 📌در مجموعه بازار همدان امکاناتی نظیر مسجد، حمام ، زورخانه و چایخانه و... به چشم می‌خورد. امروزه از راسته بازارهای همدان (آهنگرها، گیوه کش‌ها، زهتاب‌ها، موتاب‌ها، نجارها، گوزه گرها، صحاف‌ها و..) دیگر خبری نیست. #ایران_نگین_زمین #ایران_زیبا💚
💥 آیا علم و دین مخالف یکدیگرند ! Today, science and religion are the two most powerful intellectual forces on the planet. Both are capable of doing enormous good, but their chances of doing so are much greater if they can work together. The award of the Templeton Prize to Lord Rees is a small step in the right direction. امروزه علم و دین دو نیروی روشنفکرانه قدرتمند روی زمین هستند. هر دوی آنها دارای قابلیّت انجام خوبی ‌های فوق‌العاده‌ای هستند، اما اگر بتوان آنها را با یکدیگر همسو کرد، این امکان بسیار بالاتر هم می رود. جایزه Templeton prize که به لورد ریس اعطا شد، گامی کوچک در این مسیر درست بود. 🎓 ژورنال علمی نیچر http://blogs.nature.com/soapboxscience/2011/05/18/science-owes-much-to-both-christianity-and-the-middle-ages ☘🌸☘🌸☘☘
⭕️ #ملی_گرایان برای #ایران چه کرده اند؟! ✅ برگرفته از تحلیل #دکتر_محمد_عبدالهی 👆 #مصدق #سیدحسن_امین #جبهه_ملی #ملی_گرایی #ناسیونالیسم #منافع_ملی #منافع_دشمن #آمریکا #ایرانی #جمهوری_اسلامی #حقوقدان #روحانی #جنگ #خاک #آریایی #آزادی #حقوق_بشر #محمد_عبدالهی #کریم_سنجابی #اللهیار_صالح #ادیب_برومند #جبهه_ملی_ایران #خان #بسیجی #ارباب 🌹
🔰نسل جوان چگونه فلج می‌شود؟ 🔻 رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان مورخ ۹۸/۳/۱ در تبیین توطئه‌های نرم دشمنان فرمودند: «‌یکی از مهم‌ترین توطئه‌هایی که امروز علیه کشور و انقلاب ما دارد انجام میگیرد، توطئه‌ی فلج کردن #نسل_جوان است» و چند مورد از راه‌های آن را نام بردند. عکس را نگاه کنید👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‼️ اینها پرزیدنت تعیین می‌کنند! 📅 در سال ۲۰۱۵، در مراحل مقدماتیِ انتخاباتِ درون‌حزبیِ آمریکا برای تعیین کاندیداهای حزب‌های جمهوریخواه و دموکرات، سی‌درصد از رأی‌دهندگانِ جمهوریخواه (یعنی هم‌حزبی‌های ترامپ) در نظرسنجی‌ها در پاسخ به این پرسش که «آیا رئیس‌جمهورِ آینده باید به کشورِ اغرَبه حمله کند؟»، گفتند: «بله!». نوزده‌ درصد از رأی‌دهندگانِ دموکرات (هم‌حزبی‌های کلینتون) نیز گفتند: «بله!». 🔺 جهت اطلاع، اغربه یک کشورِ خیالی، در ماجراهای علاءالدین است! 🔺 یعنی جمعیت بزرگی از رأی‌دهندگانِ آمریکایی، اصولاً با هر جنگی موافقند، و به خودشان زحمت فکر کردن در این‌باره را نمی‌دهند که کشور مذکور در پرسش، وجود دارد یا نه! #خارج_بدون_فیلتر #فرهنگ_وحشی_غرب
👤برنی سندرز، سناتور دموکرات: 🔹برای سیاستمداران آسان است که مشت بر میز بکوبند و بگویند که چقدر سرسختند 🔹ولی این فرزندان میلیاردرها نیستند که در جنگ با ایران کشته می‌شوند،بلکه فرزندان طبقه‌ی کارگر هستند 🔹ما باید این بحران با ایران را دیپلماتیک حل کنیم نه با جنگ
ضرورت سواد رسانه‌ای دکتر یونس شکرخواه 🔹تا این‌جا باید تا حدودی مشخص شده باشد که چرا به سواد رسانه‌ای نیاز داریم. امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که خواه ناخواه در شرایط اشباع رسانه‌ای قرار دارد. فضای پیرامون ما سرشار از است. به عنوان مثال وقتی یک‌نفر به صدا درمی‌آید، این اطلاعات موجود در فضا است که پل ارتباط او با تماس‌گیرنده شده؛ یا زمانی‌که یک می‌تواند افراد را به جهان بی‌انتهای اینترنت بکشاند، نشانه‌ای دیگر است از همین شرایط حاکمیت اشباع رسانه‌ای بر جهان؛ و یا حالا که میلیون‌ها و و و و شبکه‌‌ی تلویزیونی بر زمین و زمان می‌بارد، همه نیاز دارند به این‌که در برابر چنین فضایی، چتری بر سر بگیرند و یک رژیم مصرف اتخاذ کنند. 🔹 همه نیاز دارند به این‌که در انتخاب‌هایشان بیشتر دقت کنند، درست مانند آنچه مردم در مورد تغذیه‌ی خودشان عمل می‌کنند. چون مردم اکنون باسوادتر شده‌اند، مراقب هستند که در غذایی که مصرف ‌می‌کنند چقدر ، و یا مواد دیگر باید باشد؛ در فضای رسانه‌ای هم باید دانست چه مقدار باید در معرض های مختلف اعم از دیداری، شنیداری و نوشتاری بود و چه چیزهایی را از آن‌ها برداشت. 🔹 زمانی که در بزرگراه‌های اطلاعاتی حرکت می‌کنید، می‌تواند به شما بگوید چه مقدار از وقتتان را در چه ‌هایی- اعم از شناخته شده و ناشناخته- و چه مقدار از آن را فرضاً در ‌ها بگذرانید. بنابراین می‌توان گفت که هدف سواد رسانه‌ای در نخستین گام‌های خود، تنظیم یک رابطه‌ی منطقی و مبتنی بر هزینه- فایده با رسانه‌ها است. 🔹 به این معنا که در برابر رسانه‌ها چه چیزهایی را از دست می‌دهیم و چه چیزهایی را به دست می‌آوریم؟ و باز به عبارت بهتر، در مقابل زمان و هزینه‌ای که صرف می‌کنیم، در نهایت چه منافعی به دست می‌آوریم؟ بنابراین یکی از اهداف اصلی سواد رسانه‌ای این است که استفاده مبتنی بر و با فایده از سپهر اطلاعات را تأمین کند.
🎞 در سال‌های اخیر فیلم‌هایی ساخته شده‌ که یک تفکر را ترویج کرده‌اند: «ایران دیگر جای ماندن نیست!» 🔸ضعف فرهنگی، مشکلات اقتصادی، ناتوانی در درمان پزشکی، عدم درک جوانان از جمله مشکلاتی است که این فیلم‌ها آن‌ها را به عنوان عاملی برای مهاجرت از کشور معرفی می‌کنند. 🔹آیا ایران حتی برای به دنیا آمدن فرزندان هم جایی ندارد؟ منبع:نقدسینما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚦روند ظهور، رشد و افول شبکه‌های اجتماعی مختلف از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۸ ! 📍در یک دقیقه، روند فعالیت میلیاردها انسان در طول ۱۵ سال در شبکه های اجتماعی را مرور کنید!!
⭕️وبلاگ‌نویسی در مقابل اسلام هراسی ‼️آیا وبلاگ‌نویسی در عصر شبكه‌های اجتماعی مرده است؟ در یك كلمه: خیر! اما این روزها یك وبلاگ برای جذب مخاطب نه‌تنها خوب كه باید عالی باشد. وبلاگ حرفه‌ای‌ترین ابزار رسانه‌ای جهت تولید و انتشار محتوا برای برندسازی شخصی است. و فعالیت در شبكه‌های اجتماعی مهم‌ترین ابزار صاحبان وبلاگ‌های موفق در جهت گسترش دامنه مخاطبان است. 💢 به‌واسطه الگوریتم‌های سئو و رقابت‌های تجاری غول‌های فناوری اطلاعات، كلید واژه‌ها و پست‌هایی كه در وبلاگ‌ها قرار می‌گیرند در موتورهای جست‌وجو بیشتر از محتوای اشتراك‌گذاری شده در شبكه‌های اجتماعی قابلیت ارجاع دهی پیدا می‌كنند. وبلاگ‌ها در عین این‌كه می‌توانند منبع مهمی برای دانش افزایی باشند آزادترین قالب رسانه‌ای هستند. و رعایت شرط ارائه محتوای با كیفیت در كنار نبود محدودیت و كلیشه‌های موجود در رسانه رسمی تضمین‌كننده تاثیر‌گذاری آنها در طول زمان است. البته شكی نیست كه یك وبلاگ‌نویس حرفه‌ای از ابزارها و تكنیك‌هایی از قبیل ویدئوبلاگ، میكروبلاگینگ و... برای پشتیبانی از محتوای نوشتاری خود استفاده می‌كند. 💢بلاگینگ پس از دو دهه بیش از هر زمانی به بلوغ خود رسیده و به یك كسب و كار درآمدزا در صنعت رسانه برای صاحبان آن نیز بدل شده است. افراد زیادی در حوزه‌های مختلف از گردشگری، مد، آشپزی و ... تا تولید محتوا در حوزه‌های دین، فلسفه، ادبیات و سیاست در جهان به بیان روزانه ایده‌ها می‌پردازند و مخاطبان فراوانی را نیز جذب خود كرده‌اند. هر چند در سال‌های ابتدایی ظهور وبلاگ، زبان فارسی جزو زبان‌های اصلی وبلاگ‌نویسی در جهان به شمار می‌رفت، اما با گسترش استفاده از شبكه‌های اجتماعی روند وبلاگ‌نویسی در ایران رشد معكوس داشته است، در حالی كه این روند در كشورهای توسعه یافته با یك تعادل منطقی در تناسب با شبكه‌های اجتماعی رشد كرده است. 💢در حوزه وبلاگ نویسی به زبان‌های دیگر تقریبا وبلاگ شاخص ایرانی وجود ندارد. و به ندرت نمونه‌های انگشت‌شماری از برخی ایرانیان مهاجر دیده می‌شود. یكی از این وبلاگ‌ها متعلق به هدی كاتبی، دختر ایرانی الاصل متولد آمریكاست كه به دلیل فعالیت در حوزه مد و لباس و بیان نظرات انتقادی در حوزه سیاست و مقابله با اسلام هراسی در وبلاگش با عنوان joojooazad.com مورد توجه قرار گرفته است. 💢با توجه به حجم بالای ایران هراسی، وبلاگ‌ها می‌توانند حقایقی را برای مخاطبان آشكار كنند كه صرف هزینه‌های فراوان در رسانه‌های رسمی قادر به جریان سازی و بیان آنها نیست. در سال‌های اخیر به‌دلیل افت وبلاگ‌نویسی به زبان فارسی، در یك سیاستگذاری غلط، توجه و توان نهادهای دست‌اندركار در دیپلماسی مجازی نیز صرف فعالیت در شبكه‌های اجتماعی شده كه فارغ از این‌كه در همان هم چقدر موفق بوده‌اند، یك خطای راهبردی صورت گرفته است. لذا در یك بازنگری، برنامه‌ریزی برای رشد و تقویت وبلاگ نویسی به زبان‌های دیگر باید در دستور كار سیاستگذاران قرار گیرد. نباید این نكته مهم را از نظر دور داشت كه دولت و نهادهای حاكمیتی تنها وظیفه بسترسازی دارند. وبلاگ‌نویسی یك امر درونی مبتنی بر خلاقیت‌های فردی است. هر گونه اقدام دستوری در این فضا باعث افت مخاطب، هزینه‌های فراوان و تاثیر معكوس می‌شود. 💢دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب علوم دینی بهترین اقشاری هستند كه می‌توانند به این حوزه ورود كرده و با شناخت ادراكات مخاطبین خود محتواهای فرهنگی، هنری، سیاسی، دینی و ایدئولوژیك را به زبان‌های مختلف به‌خصوص انگلیسی و عربی تولید كنند. این موضوع ضمن این‌كه به رشد و تقویت یادگیری زبان در افراد كمك می‌كند، باعث شبكه‌سازی و ارتباط‌گیری در حوزه‌های تخصصی و علاقه‌مندی‌های شخصی و حرفه‌ای نیز می‌شود. دانشجویان و طلاب غیرایرانی مقیم ایران و نسل مهاجران ایرانی خارج از كشور نیز از ظرفیت‌هایی هستند كه بایستی برای آنها برنامه ریزی جدی داشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خوبه بدونید در دوران پهلوی اینقدر مردم کار داشتند که برای یه تیکه ساندویچ ،خون خودشون رو میفروشند. #الپهلوی
⛔️شهریور۱۳۲۰، یک پسر نوجوان ایرانی در حالا بستن زنجیر چرخ برای کامیون نیروهای آمریکایی ❗️ زمانی که آمریکایی‌ها ایران را اشغال کرده بودند. ⭕️اقتدار یعنی از اون تاریخ ننگین که دشمن کشورمون رو اشغال می‌کرد و کسی هم جرات حرف زدن نداشت، رسیدیم به جایی که دشمن جرات نداره یک نگاه چپ به کشورمون داشته باشه❗️ تازه تشکر کرده که اون هواپیماش را نزدیم #گلوبال_هاوک
سواد رسانه‌ای چیست؟ دکتر یونس شکرخواه "سواد رسانه‌ای" () در یک تعریف بسیار کلی عبارت است از یک نوع درک متکی بر مهارت که براساس آن می‌توان انواع رسانه‌ها و انواع تولیدات آن‌ها را شناخت و از یکدیگر تفکیک و شناسایی کرد. این درک به چه کاری می‌آید؟ به زبان ساده، سواد رسانه‌ای مثل یک رژیم غذایی است که هوشمندانه مراقب است که چه موادی مناسب هستند و چه موادی مضر؛ چه چیزی را باید مصرف کرد و چه چیزی را نه و یا این‌که میزان مصرف هر ماده بر چه مبنایی باید استوار باشد. می‌تواند به مخاطبان رسانه‌ها بیاموزد که از حالت انفعالی و مصرفی خارج شده و به معادله متقابل و فعالانه‌ای وارد شوند که در نهایت به نفع خود آنان باشد. به دیگر سخن، سواد رسانه‌ای کمک می‌کند تا از سفره‌ی رسانه‌ها به گونه‌ای هوشمندانه و مفید بهره‌مند شویم.
🚦 🔸وقتی حتی نمی‌توانیم به چشمان خودمان اعتماد کنیم، چطور به اخبار، تصاویر و کلیپ های فضای مجازی اعتماد می کنیم؟! 📍 ▫️گوی‌های موجود در تصویر همگی یکرنگ هستند!
❌#ژاپن بدهکار ترین کشور جهان است و ۲۵۰ درصد تولید ناخالص ملی خود بدهکار است. #ایران کمتر از ۳۰ درصد تولید ناخالص ملی خود بدهی دارد. ❌ژاپن حتی از #یونان که ورشکسته ترین کشور اروپا است نیز بدهی بیشتر دارد. #آمریکا نیز با فاصله کمی بعد از ژاپن جز بدهکارترین کشورهای جهان می باشد. ❌ژاپن تنها با وارد کردن کشور در بزرگترین رکود تاریخ خود توانسته آثار این بدهی غیرقابل حل را تا حدی مهار کند؛ روشی که هرگز نمی تواند دائمی باشد. ❌آینده ای سخت تر از زندگی در خانه های ۱۰ متری منتظر مردم ژاپن است که برای دفاع از خود محتاج ارتش سایر کشورها است. منبع: http://bit.ly/2x5YIdO #خارج_بدون_فیلتر
▪️ یکی از عالی‌ترین نمونه‌های مساجد سبک آذری در معماری ایرانی اینجاست، از زیباترین نمونه‌های گچبری و شاهکار دوره ایلخانی. مسجد جامع ۷۰۰ ساله ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی تهران #ایران_زیبا💚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 بیماری #سلبریتی_پرستی ‼️ صحنه هایی عجیب از حماقت بشر و مسخ شدگی انسان در عصر #جاهلیت_مدرن 👆 ✍باعث تآسّف است عدّه ای اینگونه کرامت انسانی خویش را در برابر افرادیکه هیچ جایگاه معنوی ندارند زیرِ پا له کنند.. قرنها طول کشید تا بشر بفهمد پرستش بت های سنگی و چوبی #جهالت و حماقت است.. چند قرن طول خواهد کشید تا این #بتهای_گوشتی منقرض شوند؟! و انسانها به جای بت کردن اشخاص، پروردگار جهان و خالق و معبود حقیقی را بپرستند و برای او اینچنین له له زنند؟! 🌺
▪ دکتر یحیی ابوزکریا(متفکر الجزایری): درحالی که بسیاری از حاکمان عرب در مقابل شیطان آمریکا دونالد ترامپ سر تعظیم فرود آورده اند، مرد مسلمانی از سرزمین فارس به نام سیدعلی خامنه ای در برابر او ایستاد و بینی اش را به خاک مالید. سیدعلی خامنه ای تمثیل عینی این سخن است که "هرکه جز از طریق دین خدا به دنبال عزت باشد خدا او را ذلیل می کند" حقیقت این است، بگذار قورباغه ها هرچه می خواهند سروصدا کنند. 🌸☘
#شهر_فرنگ (۷) " خونم را میفروشم " از ۵ صبح تا ۴ ظهر سرِ کار هستم! ۱۶سال سابقه کار دارم! سپس به شغل دوم میروم! با همسرم هم یک تور راه انداختم،اما بخاطر هزینه های بالای زندگی هفته‌ای دو بار پلاسمای خون خود را میفروشم! من یک معلم در آمریکا هستم!!! منبع:مصاحبه با مجله آمریکایی تایم #غرب_بدون_روتوش #افول_آمریکا #خارج_بدون_فیلتر
🔶 بازار فرش | همدان 📌در مجموعه بازار همدان امکاناتی نظیر مسجد، حمام ، زورخانه و چایخانه و... به چشم می‌خورد. امروزه از راسته بازارهای همدان (آهنگرها، گیوه کش‌ها، زهتاب‌ها، موتاب‌ها، نجارها، گوزه گرها، صحاف‌ها و..) دیگر خبری نیست. #ایران_نگین_زمین #ایران_زیبا💚