eitaa logo
اگر الگو زینب "س" است...💞💞
114 دنبال‌کننده
6.3هزار عکس
2.1هزار ویدیو
44 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️﷽❤️ 🕯 اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن. 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 🕯 السلام علیڪ یابقیة الله یااباصالح المهدی 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 🕯السلام علیک یافاطمه المعصومه 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 @zeinabion98
5.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
*کلیپ از شبکه سه پخش شده و درمورد تبلیغ واقعه عظیم عید غدیر است الله اکبر واقعا هزاران بار باید آن را گوش کرد. تبلیغ عید سعید غدیر جزووظائف اصلی ماست وانتشاراین کلیپ صدقات جاریه محسوب میشود* @zeinabion98
4_5856937276809939146.mp3
9.27M
🌸 (ع) مژده بدید شب شادی شد ابن الرضا اَبَالهادی شد 🎤 @zeinabion98
❌شبهه: در جمله " من کنت مولاه فهذا علی مولاه" علامه امینی در کتاب الغدیر 27 معنا برای مولا بیان می کند ولی معنی خلیفه در آنها دیده نمی شود، پس مولا به معنای دوستی با علی است. ✅جواب: علامه امینی 27 معنا برای مولا بیان می کند و احتمال هر معنا را یکی یکی و با دلیل رد می کند و با بررسی قرینه هایی که در کلام پیامبر (ص) است فقط یک معنا را در رابطه با "مولا" درست می داند، علامه می گوید: در آغاز واقعه غدير كه پيامبر خدا صلی الله عليه و آله به مردم می فرمايد: 🔆"ألست اولی بكم من انفسكم" (آيا من نسبت به شما از خودتان سزاوارتر نيستم و بر شما ولايت مطلقه ندارم؟) در این جمله از لفظ "اولی" به معنای سزاوارتر و ولی و سرپرست استفاده نموده اند، سپس پیامبر (ص) می فرمایند: 🔆"من كنت مولاه فعلی مولاه" (هركس كه من مولای اويم، علی مولای اوست) پشت سر هم آوردن این دو جمله، نشانگر آن است که معنای "مولی" در هر دو جمله یکی است و "مولا" در هر دو جمله به معنای ولایت مطلقه و سرپرست است. اين مطلب را بسياری از علمای شيعه و اهل سنت نقل كرده اند. ✅ پس پیامبر(ص) با بیان (من کنت مولاه فهذا علی مولاه) در حقیقت شأن امامت علی (ع) را به مردم خبر دادند، مقام امامت، هم شامل جانشینی پیامبر خداست و هم دارای عصمت است و هم بر مردم سزاوارتر از خودشان است. 💚💚💚💚💚💚 @zeinabion98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍂🍂 📤پرسش کاربر در گروه: سلام، دف زدن در مولودی ها چه حکمی دارد؟ 📤پاسخ: سلام علیکم از نظر برخی مراجع، استفاده از آلات موسیقی به صورت مطلق حرام است، لذا دف زدن هم حرام است. اما برخی دیگر از مراجع؛ حکم دف زدن را بستگى به چگونگى استفاده از آن می دانند و می گویند: اگر زدن دف به نحو لهوى و مطرب باشد و موجب کشیده شدن انسان به سمت بى‌بندوبارى و بیهودگى شود، حرام است. اما به‌ طور کلی استفاده از دف در مجالس اهل بیت (علیهم السلام) مناسب نیست، حتی اگر از نوع حلال باشد و باید سعی کنید تا قداست و مقام اهل بیت(علیهم السلام) مراعات شود.   نظر مراجع عظام نسبت به دف زدن:👇 ✍ آیه الله خامنه‌ای، فاضل لنکرانی، نوری همدانی: اگر دف زدن به نحو لهوى و گمراه کننده از راه خدا باشد، حرام است. ✍ آیات عظام: سیستانی، مکارم، وحید، صافی گلپایگانی : جایز نیست. ✍ آیه الله شبیری زنجانی : نواختن و گوش کردن به موسیقی که عرفاً مطرب باشد، جایز نیست. 📚منبع:  استفتا از دفاتر آیات عظام: خامنه‌ای، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی و نوری همدانی (مد ظلهم العالی)، توسط سایت اسلام کوئست. @zeinabion98
🍂🍂حکم اپیلاسیون🍂🍂 پرسش آیا بدن جایز است؟ پاسخ طبق نظر تمامی مراجع تقليد كردن و دست زدن به عورت ديگري (به غير از همسر) جايز نيست و حرام مي باشد. اپیلاسیون نیز با لحاظ دو شرط جایز است: اول اینکه این کار ضرری نداشته باشد. که تشخیص این ضرر نداشتن به عهده ی خود شخص یا متخصصان می باشد. دوم اینکه مستلزم کار حرامی نباشد؛ یعنی نگاه یا لمس حرام در بین نباشد. اما اگر ضرر داشته باشد یا مستلزم نگاه حرام باشد اشکال دارد. در نتیجه عورت جایز نیست،چون مستلزم نگاه حرام است ولی زایل کردن موهای زیر بغل و مانند آن، به وسیله ی هم جنس مانعی ندارد. 📚استفتائات آيت الله مكارم شيرازي. ✅ کانال احکام تخصصی بانوان @zeinabion98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا