eitaa logo
زندگی مهدوی
65 دنبال‌کننده
2.5هزار عکس
2هزار ویدیو
35 فایل
سلام بزرگواران هرچه برای زندگی مهدوی مفید است تقدیم میشود امیر حسین زاده پزشک، نویسنده و پژوهشگر دینی، سخنران مجالس قرآنی و اهل بیتی
مشاهده در ایتا
دانلود
11.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌مناجات حضرت مهدی عجل الله برای ما بندگان... ♥ ⚜@p_Mahdavi
🔵 آیت الله شاه آبادی ره : ✍ برای دنیایتان هم که شده، سحر ها بیدار شوید. چون بیداری سحر وسعتِ رزق، زیبایی چهره و خوش اخلاقی می‌آورد! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌ 🌹 @dobare_zendegi 🌹
🌱شوقِ دیدارِ تو سر رفت زِ پیمانه ما کِی قدم می‌نهی ای شاه به ویرانه ما؟! 🌱ما هنوز ای نفست گرم، پر از تاب و تبیم سر و سامان بده بر این دلِ دیوانه ما ؟؟؟؟ تعجیل در فرج مولایمان صلوات 🌙 ⚜@p_Mahdavi
: کلید روزی ✍در آیات 10 تا 12 سوره نوح می خوانیم: «به آنها گفتم: از پروردگار خویش آمرزش بطلبید که بسیار آمرزنده است. تا باران های پربرکت آسمان را پی در پی بر شما فرستد و شما را با اموال و فرزندان فراوان کمک کند و باغ های سرسبز و نهرهای جاری در اختیارتان قرار دهد». از این آیات و آیات دیگری از قرآن به روشنی فهمیده می شود که بین 🌴استغفار 🌴و وفور نعمت و آبادی و خرمی و از بین رفتن مصائب و مشکلات، رابطه خاصی وجود دارد؛ همچنین بین ظلم و فساد و از بین رفتن نعمات و پدیداری مشکلات نیز رابطه مستقیمی وجود دارد. 🌺 در روایات نیز، روی این معنا تکیه شده است. امام علی (ع) فرمودند: «زیاد استغفار کن تا روزی را به سوی خود جلب کنی» منبع:👈تفسیر نمونه، ج25، ص71 🌹 @dobare_zendegi 🌹
💠 نیکی به والدین 🔹 آیت الله قرهی: یکی از راه های رسیدن به لقاءالله، نیکی به والدین است؛ این راه، طریقی است که انسان را به سرعت به مقاصد والا می رساند، اولیای الهی در مواقعی که مشکلی برایشان ایجاد می شد، به محضر پدر و مادر می رسیدند و از ایشان درخواست دعا داشتند و اگر زنده نبودند به زیارت قبور ایشان رفته و درخواست دعا می کردند. 🌹 @dobare_zendegi 🌹
⌛️⌛️⌛️⌛️⌛️ و حیات پس از مرگ 👈 گردنه ی صراط 👉 فریادرسی علی علیه السلام 🔹علامه تحریر سیدعلی بن سید عبدالکریم نیلی از پدرش نقل می کند که گفت: در روستای نیله شخصی متولّی مسجد آنجا بود، روزی از خانه بیرون نیامد، علت پرسیدند، عذرخواهی کرد ، پس از تحقیق دریافتند که بدنش سوخته 🤕واز شدت درد به خود می پیچید. از سبب آن پرسیدند: گفت: در عالم خواب دیدم قیامت برپاشده است وناله مردم بلند است وبعضی را به سوی آتش 🔥روانه می کنند و ۰۰۰۰۰۰ مرا به سوی بهشت راهنمایی کردند،کنار پل صراط آوردند واز آنجا به مقصد بهشت حرکت کردم، در آغاز عرض و طول آن پل بزرگ ووسیع بود۰۰!! ولی هرچه جلوتر می رفتم عرضش کم وطولش بسیار میشد، تا به جایی رسیدم که باریک شده و تیزی آن مانند تیزی شمشیر میگشت، در آنجا یک وادی پراز آتش🔥 را دیدم که زبانه می کشید، 🚫 تعادلم به هم خورد و سرانجام آتش برمن زور شد ومرا به سوی خود کشانید، 😱هرچه کردم نتوانستم نجات یابم، در این هنگام نام علی علیه السلام به دلم افتاد، 😵صدا زدم : یاعلی !!!!!! ناگهان دیدم مردی کنار وادی آتش ایستاده !!! به من فرمود: ‌ 🤚دستت را به من بده دستم را کشیدم، 🤝 آن حضرت دستم را گرفت ومرا از آنجا نجات داد ناگاه از خواب بیدار شدم دیدم همه ی بدنم سوخته. 👈جز آنجا ها که امام علی علیه السلام دستِ مرحمت به آن کشیدند که خوب شده است. آن مُتولّیِ مسجد حدود سه ماه، بدن سوخته خود را مداوا نمود تا خوب شد. برگرفته از کتاب های قیامت 🔸محمد ی اشتهاردی 🔻کانال مرگ و رستاخیز🔻 🆔 @rozehasrat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕊 برای امام زمانم چه کنم؟ شب جمعه‌ها که اعمال مارو میبرن ، پیشِ امام زمان .. @p_Mahdavi
5.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️«وفای عهد با امام زمان» ⭕️ استاد 🔆 یاران پای عهدشون با امام موندن. ⭕️ ما هم با امام زمان عهد بستیم... ⚜@p_Mahdavi
هدایت شده از ایستگاه اندیشه!
32.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فوق العاده جنجالی خاطرات یک پورن استار آمریکایی کانال رو به دوستان خودتون معرفی کنید قسمت دوم امشب ساعت 22 🔞 با نکات ناب روابط جنسی همراه ما باش (با رویکرد دینی)👇👇👇 🌐 https://eitaa.com/joinchat/4008706260Cea74acfb0e
❣ 📖 السَّلامُ عَلی الْمُدَّخَرِ لِکَرامَةِ اَوْلِیآءِ اللَّهِ وَ بَوارِ اَعْدآئِهِ... 🌱سلام بر مولایی که با آمدنش دوستان خدا سربلند می شوند و دشمنان خدا سر به نیست. 🌱سلام بر او و بر روزی که خدا در انتظار آن است. 📚 بحار الأنوار، ج‏99، ص 117. عالم‌بہ‌عشق روی تو بیدار می‌‌شود هـر روز عا‌شقان تـو بسیار می‌شود وقتی سلام می‌دهمت در نگاہ مـن تصویر مهربانی تو تڪرار می‌شود @p_Mahdavi
🔔 واگذاری به فردا ✍ حاج قا رفیعی: يکي از مهمترين شيوه هاي شيطان براي نفوذ بر روي بشر همين واگذاري کار به فردا است. لذا زماني که در قرآن کريم سخن از آمرزش و بهشت است مي فرمايد: مردم بشتابيد به سوي مغفرت. انسان براي رفتن به سوي مغفرت بايد توبه کرده و خود را اصلاح کند. با اينکه شما شنيده ايد که عجله کار خوبي نيست اما در اينجا در قرآن تعبير سرعت آمده است. يا در قرآن آمده سابقوا نه اينکه سرعت بگيريد بلکه سبقت هم بگيريد. چون هميشه سرعت همراه با سبقت نيست. شما بايد سبقت بگيريد و در اصلاح نفس جلو بزنيد. يعني در شروع خود سازي بايد سرعت داشته باشيم. اگر انسان مي خواهد به اصلاح نفس بپردازد و غضب و وسواس او ريشه کن شده و خوش خلق شود بايد از همین لحظه شروع کند. 🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼🍃 🔰با ما همراه باشید👇 @masafe_akhar2
💢 مروری کوتاه بر آیات سوره یوسف ( آیات 100 ) 🌺🍃✨🌸✨🌺🍃 🕋وَ رَفَعَ أَبَوَيْهِ عَلَى الْعَرْشِ وَ خَرُّوا لَهُ سُجَّداً وَ قالَ يا أَبَتِ هذا تَأْوِيلُ رُءْيايَ مِنْ قَبْلُ قَدْ جَعَلَها رَبِّي حَقًّا وَ قَدْ أَحْسَنَ بِي إِذْ أَخْرَجَنِي مِنَ السِّجْنِ وَ جاءَ بِكُمْ مِنَ الْبَدْوِ مِنْ بَعْدِ أَنْ نَزَغَ الشَّيْطانُ بَيْنِي وَ بَيْنَ إِخْوَتِي إِنَّ رَبِّي لَطِيفٌ لِما يَشاءُ إِنَّهُ هُوَ الْعَلِيمُ الْحَكِيمُ «100» 🦋🦋و پدر ومادرش را بر تخت بالا برد، ولى همه‌ى آنان پيش او افتادند و سجده كردند. و (يوسف) گفت: اى پدر! اين است تعبير خواب پيشين من. به يقين، پروردگارم آن را تحقق بخشيد و به راستى كه به من احسان كرد، آنگاه كه مرا از زندان آزاد ساخت و شما را پس از آنكه شيطان ميان من و برادرانم را بر هم زد، از بيابان (كنعان به مصر) آورد. همانا پروردگار من در آنچه بخواهد، صاحب لطف است. براستى او داناى حكيم است. 📝نکته ها👇 🔷«عرش» به تختى مى‌گويند كه سلطان روى آن مى‌نشيند. «خَرُّوا» به زمين افتادن، «بدو» به باديه و صحرا و «نَزَغَ» به ورود در كارى به قصد فساد معنا شده است. 🔷«لَطِيفٌ» از اسم‌هاى خداوند است، يعنى قدرت او در لابلاى كارهاى پيچيده نيز نفوذ مى‌كند. و تناسب آن با اين آيه در اين است كه در زندگى يوسف گره‌هاى كورى بود كه فقط قدرت خداوند در آنها نفوذ كرده و آنها را باز نمود. 🔷يوسف مثل كعبه شد و پدر و مادر وبرادران رو به او، به عنوان كرامت او، براى خدا سجده‌كردند. «خَرُّوا لَهُ سُجَّداً» و اگر اين سجده براى غير خدا و شرك بود، يعقوب و يوسف كه دو پيامبر خدايند شاهد چنين منكرى نمى‌شدند. شايد هم اين سجده، نشانه‌ى تواضع بوده، نه پرستش كه در اين صورت سجده بر يوسف بوده و اشكالى نداشته است. 📚جلد 4 - صفحه 288 📝پیام ها🔰 🔶1- در هر مقامى هستيد والدين خود را بر خود برتر بدانيد. «رَفَعَ أَبَوَيْهِ» آنكه رنج بيشتر داشته بايد عزيزتر باشد. 🔶2- انبيا هم بر تخت حكومت نشسته‌اند. «عَلَى الْعَرْشِ» 🔶3- احترام به حاكمان برحقّ وتواضع در برابر آنان لازم است. «خَرُّوا لَهُ سُجَّداً» 🔶4- سجده‌ى پدر و برادران بر يوسف، خواب او را تعبير كرد. «رَأَيْتُهُمْ لِي ساجِدِينَ‌- خَرُّوا لَهُ سُجَّداً» 🔶5- خداوند حكيم است. گاهى اجابت دعايى يا تعبير خوابى را بعد از ساليان طولانى واقع مى‌گرداند. «هذا تَأْوِيلُ رُءْيايَ مِنْ قَبْلُ» 🔶6- به واقعيّت رساندن طرحها، كار خداوند است. «قَدْ جَعَلَها رَبِّي حَقًّا» آرى يوسف از پايدارى و صبر خود سخنى نمى‌گويد و همه را كار خدا مى‌داند. 🔶7- خواب اولياى خدا، حقّ است. «جَعَلَها رَبِّي حَقًّا» 🔶8- در برخورد با واسطه‌ها و ابزار و وسايل، هميشه خدا را اصل و ناظر بدانيم. با آنكه در زندگى يوسف اسباب و عللى دست به هم دادند كه او به اين مقام رسيد، ولى باز مى‌فرمايد: «قَدْ أَحْسَنَ بِي» 🔶9- در هنگام برخورد با يكديگر، از تلخى‌هاى گذشته چيزى نگوييد. «أَحْسَنَ بِي إِذْ أَخْرَجَنِي مِنَ السِّجْنِ» اولين سخن يوسف با پدر شكر خدا بود، نه نقل تلخى‌ها. 🔶10- با فتوت باشيم و دل مهمان را نيازاريم. (در آيه شريفه، يوسف عليه السلام بيرون آمدن از زندان را مطرح مى‌كند، امّا از بيرون آمدن از چاه سخن نمى‌گويد مبادا كه برادران شرمنده شوند.) «إِذْ أَخْرَجَنِي مِنَ السِّجْنِ» 🔶11- جوانمرد و با فتوت باشيم نه اهل عقده و انتقام. يوسف مى‌گويد: «نَزَغَ‌ الشَّيْطانُ» شيطان وسوسه كرد وگرنه برادرانم بد نيستند. 📚جلد 4 - صفحه 289 🔶12- اولياى الهى، ورود به زندان و خروج از زندان را در مدار توحيد و ربوبيّت مى‌دانند. «رَبِّ السِّجْنُ أَحَبُّ» آيات قبل و «أَحْسَنَ بِي إِذْ أَخْرَجَنِي مِنَ السِّجْنِ» 🔶13- پايان سختى‌ها، گشايش است. «أَخْرَجَنِي مِنَ السِّجْنِ» 🔶14- باديه‌نشينى، ضرورت است نه ارزش. قَدْ أَحْسَنَ بِي إِذْ ... جاءَ بِكُمْ مِنَ الْبَدْوِ 🔶15- زندگى والدين در كنار فرزند، يك لطف الهى است. أَحْسَنَ بِي‌ ... جاءَ بِكُمْ‌ 🔶16- در زمان حضرت يوسف، مصر داراى تمدّن شهرنشينى؛ ولى كنعان سرزمينى عشايرى بوده است. «جاءَ بِكُمْ مِنَ الْبَدْوِ»* 🔶17- براى پيشرفت و زندگى بهتر، بايد سفر كرد. «جاءَ بِكُمْ مِنَ الْبَدْوِ»*