eitaa logo
زندگی
974 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
1.2هزار ویدیو
33 فایل
لینک کانال زندگی 👇 https://eitaa.com/joinchat/286982176Ccabf1d34e4
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹🌹 : گاهی در مشکلات، ناگهان یک امیدی در دل بوجود می‌آید؛ این همان رزق الهی است وَ مَن یَتَّقِ اللهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا، وَ یَرزُقهُ مِن حَیثُ لایَحتَسِب ‏ @zendegyyy
🌹🌹 تا‌ڪی‌دل‌‌من‌چشم‌به‌در‌داشته‌باشد اۍ‌ڪاش‌کسی از‌تو‌خبرداشته‌باشد آن‌باد‌ڪه‌آغشته‌به‌بوی‌نفس‌توستـــ از‌ڪوچه‌ی‌ما‌ڪاش گذر‌داشته‌باشد @zendegyyy
🌹🌹 پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم : "بنده ای نیست كه به وقت های نماز و جاهای خورشید(منظور نماز اول وقت است ) اهمیت بدهد، مگر این كه من سه چیز را برای او ضمانت می كنم: برطرف شدن گرفتاری ها و ناراحتی ها آسایش و خوشی به هنگام مردن و نجات از آتش 📚سفینه البحار،ج ۲، ص ۴۲ التماس دعا @zendegyyy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
😍 با کانال زندگی در اقتصاد پیشرفت کنید 😍 🌹🌹 مثال برای بکار بستن چهار گام وفادارکردن مشتری فرض کنیم شما رستوران دارید. در گام اول همین که رستوران شما بسیار تمیز و شیک باشد، برخورد کارکنان شما با مشتری عالی باشد، قیمت غذاها مناسب باشد، غذاها بسیار لذیذ و خوشمزه باشند و سریع آماده شوند، تنها کاری که انجام داده اید، عمل به وظیفه بوده است. مشتری به شما پول داده که در محیطی تمیز و آرام بنشیند و در کمال احترام با او برخورد شود و خوشمزه ترین غذاها را بخورد؛ پس تا اینجای کار شما برای جذب مشتری کار خاصی نکرده اید. در گام بعد شما باید کاری کنید که فراتر از انتظار خریدار است؛ مثلا می توانید دسر خوشمزه و مخصوصی درست کنید و بعد از غذا برای او ببرید و تأکید کنید که این دسر منحصر به فرد کاملا رایگان است و برای قدردانی از او است که رستوران شما را انتخاب کرده است. در حقیقت با یک خدمت کوچک اما غیر منتظره کاری فراتر از انتظار خریدار کرده اید. در گام سوم، هدف شما خوشحال کردن خریدار است؛ پس باید کاری کنید که خریدار خوشحال شود و حس برنده بودن یا خاص بودن پیدا کند ، مثلاً می توانید از مشتری و خانواده اش سر میز غذا عکس بگیرید و هنگام خروج از رستوران، آن را چاپ شده به عنوان یک یادگاری باارزش به او هدیه بدهید و تأکید کنید که چقدر برای شما مهم و ارزشمند است که رستوران شما را انتخاب کرده است. درنهایت زمانی به هدف زده اید که خریدار از خدمات شما متعجب شود و در نگاه اول فکر کند که حتما اشتباهی رخ داده است. برای مثال، شما نیروهایی در بیرون رستوران دارید که پس از ورود افراد به رستوران، خودروی او را تمیز می کنند. خودتان مجسم کنید از رستوران خارج شده اید؛ ماشینتان را می بینید که کاملا تمیز شده است. در نگاه اول فکر می کنید که حتما اشتباهی رخ داده اما زمانی که نزدیک می شوید، کارتی را می بینید که روی آن نوشته اند: از اینکه ما را برای گذراندن لحظاتی شاد با خانواده انتخاب کرده اید، به خود می بالیم. ّ خودتان قضاوت کنید آیا امکان دارد شما برای تهیۀ غذا به جای دیگری بروید؟ شرکتهای بزرگ دنیا، سالها روی تجربۀ لذت بخش برای مشتریانشان کار و هزینه می کنند. شما به این طریق، همزمان دو کار انجام می دهید : هم دور مشتریان خود حصاری می کشید که فقط پیش شما بیایند و سراغ رقیب نروند، و هم کاری می کنید که نوع خدمت رسانی شما را برای دیگران تعریف کنند و در عمل به صورت رایگان برای شما تبلیغ کنند. یک بار دیگر این مثال را از اول بخوانید و برآورد کنید که تمام این کارها چقدر برایتان هزینه خواهد داشت: آماده ِ کردن دسر + عکس یادگاری+ تمیز کردن ماشین در مقابل چه اتفاقی برای خریدارتان افتاده است؟ اول اینکه شیفتۀ شما شده است و دنبال بهانه است که دوباره از شما خرید کند. دوم اینکه تبدیل به بازاریاب شما شده است، آنهم کاملا مجانی ! انصافا خود شما اگر وارد چنین مجموعه ای شوید و این همه خدمات را یکجا ببینید، برای خانواده یا دوستانتان تعریف نمی کنید؟ توصیه نمی کنید که آنها هم از این خدمات استفاده کنند؟ و این همان تبلیغ دهان به ِ دهان است که از قدیم، تاثیرگذارترین روش تبلیغ بوده و هست. شما می توانستید برای جذب مخاطب، هزینه های کلان کنید: بیلبورد بزنید، در تلویزیون تبلیغ کنید؛ هزینه های کلانی که هیچ بازخوردی ندارند. اما در مقابل، با رعایت اصول بازاریابی و با حداقل هزینه، افرادی را شیفتۀ خود کرده اید که تبدیل به مبلغ شما میشوند. @zendegyyy
🌹🌹 موسسه خیریه صدیقین اصفهان در راستای مسئولیت خطیر توانمند سازی زنان سرپرست خانوار در دوره جدید هنرجو می پذیرد. 👈 آموزش فنی و حرفه ای در رشته های مختلف 👈آموزش روش های کار آفرینی و ایجاد انگیزه کار 👈 ارائه مشاوره روانشناسی و حقوقی 👈 کسب مهارت و اشتغال شغلی زنان زیر نظر مربیان مجرب ثبت نام از تاریخ ۹۹/۱۰/۲۰ هر روز از ساعت ۱۰ الی ۱۳ آدرس : خیابان رباط ، خیابان ساحل (۵۴)، پلاک۱۵۶ ۰۳۱ - ۳۴۳۶۵۰۶۱ داخلی (۱۱۱)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Pouya Bayati - 313.mp3
8.08M
🌹🌹خواب دیدم منو بغل کردی... 😭 خواب دیدم منم یکی از اون ۳۱۳ نفر بودم...😭 برگرد.... @zendegyyy
🌹🌹 امام علی علیه السلام : هر کس بر رنج کسب و کار صبر نکند، باید رنج نداری را تحمل کند. @zendegyyy
🌹🌹 خواص برای پیشگیری از سرماخوردگی در فصل سرما جعفری مصرف کنید به دلیل داشتن مقادیر زیادی آهن و ویتامین ث از سرماخوردگی جلوگیری می کند. @zendegyyy
🌹🌹 اول از همه یه پیاز بزرگ رو با ۴ حبه سیر بگزارید تفت بخورد و سبک که شد بهش تیکه های مرغ رو اضافه کنید و نمک فلفل سیاه پاپریکا و زعفران غلیظ بزنید و بگزارید به مدت ۲۰ الی ۲۵ دقیقه به خوبی تفت بخورد وقتی مرغا کاملا طلایی شد ، بهش ۱ ق غ خ رب گوجه و ۳ ق غ خ سس انار اضافه کنید و ۲ لیوان آب بریزیدو بگزارید به خوبی بپزد. به لعاب که افتاد بهش نصف پیمانه انار دون شده اضافه کردم و ۵ دقیقه دیگه بگزارید بپزد وقتی خوب جا افتاد و به روغن افتاد و روی خورشت که توی ظرف سرو بریزد ، مقداری انار بریزید و کنار پلو زعفرانی سرو کنید. @zendegyyy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹🌹 تولیدات و محصولات و صنایع دستی خود را در کانال زندگی بفروشید ما با شما همکاری می کنیم برای اطلاعات بیشتر و مشاوره 👇👇 @ldz2812 @zendegyyy
🌹🌹روان نویس طرح پری دریایی قیمت هر عدد : 18000 تومان جهت سفارش و هرگونه سوال 👇👇👇 @ldz2812 @zendegyyy
🌹🌹 روان نویس طرح یونیکورن بسته ۱۲ عددی قیمت هر عدد : 4400 تومان جهت سفارش و هر گونه سوال 👇👇 @ldz2812 @zendegyyy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5875403759282030317.mp3
3.3M
🌹🌹 واعظ: حاج آقا رفیعی مهمترین علت گرفتاری در برزخ @zendegyyy
🌹🌹تفکر همیشه مثل نمک منحصربه‌فرد باشید. وقتی هست وجودش احساش نمیشه... اما وقتی نیست همه‌چی بی‌مزه میشه.... @zendegyyy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹🌹 کلیپ تصویری 🎙 موضوع:امید به رحمت الهی:ناامیدی را از خود دور کنیم... @zendegyyy
01_MolaMahdi_bakalam_266019.mp3
4.6M
🌹🌹هر شب چشمامون ، به آسمونه ... پس کی می آیی ، خدا میدونه ... @zendegyyy
🌹🌹 رسول خدا صلی الله علیه و آله: هر گاه بنده‏‌ای شب هنگام از خواب برخیزد و در حالی که هنوز سنگینی خواب در چشمان او باقی است، برای خشنودی خداوند نماز شب بخواند، پروردگار متعال به ملائکه‏‌اش مباهات می‏کند و می‏فرماید: آیا نمی‌‏بینید بنده مرا که در نیمه شب از بستر خواب برخاست و به خاطر خواندن نمازی که بر او واجب نکرده‏‌ام، خواب شیرین را رها کرد؟ پس شاهد باشید که او را آمرزیده‌‏ام. 📚ارشاد القلوب (دیلمی): ج ٢، ص ١۵ التماس دعا @zendegyyy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
😍 با کانال زندگی در اقتصاد پیشرفت کنید 😍 🌹🌹 خودتان مقایسه کنید نکتۀ مهم اینجاست که ما در ایران و در اکثر کسب و کارها، در همان گام اول هم که وظیفه مان است و بابت آن از افراد پول گرفته ایم، کار را به درستی انجام نمی دهیم. حتما تاکنون به رستورانی رفته اید که بعد از کلّی معطل شدن، غذای سرد و بی کیفیتی برای شما آورده اند. فروشندگانی را می شناسید که حتی حاضر نیستند سرشان را از روی گوشی بردارند و جوابتان را بدهند. قصابی را سراغ دارید که گوشت را با چربی و استخوان و با قیمت بالا به شما فروخته است. کتابهایی را خوانده اید که نه محتوای ارزشمندی دارند، و نه مناسب بازار ایران هستند. لباس فروشی را می شناسید که حوصلۀ خریدار را ندارد؛ نه اجازه می دهد لباس را پرو کنید، و نه می توانید لباس را بعد از خرید، تعویض کنید یا پس بدهید. نانوایی را سراغ دارید که نان خمیر یا سوخته تحویلتان می دهد و پس از اعتراض، این جمله را شنیده اید: همینه که هست. می خوای بخواه، نمی خوای نخواه! چند مغازه رفته اید که روی درشان نوشته شده است: ورود با خوراکی ممنوع ، لطفاً دست نزنید ، اینجا ننشینید ، پس نمی گیریم؟ به نظر من اگر می نوشتند: ورود ممنوع ؛ به هیچکس نمی فروشیم ، بهتر بود! و حالا این مدل کاسب ها را مقایسه کنیم با شرکتهای بزرگ دنیا که فقط برای پیدا کردن پاسخ یک سؤال، میلیونها دلار صرف تحقیقات می کنند، و ببینیم تفاوتها را. جالب اینکه وقتی به این گونه کسب و کارها، تفاوتها را گوشزد می کنیم، می گویند: بله؛ اگر من هم صاحب شرکت تویوتا بودم، از این پولها خرج می کردم. آنها نمی دانند که شرکت تویوتا از روز اول، تویوتا نبوده است؛ بلکه برای همین نکات دقیق وقت گذاشته و هزینه کرده است. آنان این واقعیت را نمی دانند که شرکت کوکاکولا در سال اول تأسیس خود، تنها 25 شیشه از نوشابه های خود را به فروش رساند ولی با رعایت همین اصول و با شیفته کردن مشتری، تبدیل به کوکاکولا شد. به این اصل دقّت داشته باشید: مهم نیست چه کاری انجام می دهید، مهم آن است که کار را چطور انجام می دهید. @zendegyyy
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا