eitaa logo
ظهور بسیار نزدیک است
16.6هزار دنبال‌کننده
19.8هزار عکس
25.2هزار ویدیو
449 فایل
💓 از غدیر تا ظهور 🙏 با شما حرف خواهیم زد از : 🌹 یاایتها النفس المطمئنة 🌼 ارجعی الی ربک 🌼 راضية مرضية 🌼 فدخلي في عبادي 🌼 وادخلي جنتي 👈 کپی آزاد 🔸 موسسه جنبش پیشوازان دولت کریمه 🔸 تبلیغات 🔹 @mahdeyar314
مشاهده در ایتا
دانلود
@Ostad_Shojaeبهشت حقیقی.mp3
زمان: حجم: 5.27M
استاد شجاعی: بهشت، مالِ بدن شماست! قیمتِ شما؛ اصلاً بهشت نیست❗️ #سبک_زندگی #نماز #حجاب حتما شنیده شود
بزرگترین شکارچی تانک جهان⁉️ محمدعلی صفا در جریان جنگ با عراق به تنهایی در یک هفته ۱۶۴ تانک را مورد هدف قرار داد و حتی در روز شهادتش ۳۴ تانک را منهدم کرد. طوری که حتی خود عراقی‌ها هم در حیرت بودند و صدای صدام نیز درامد و خرمشهر را گورستان تانک‌های خود نامید گفته میشود که بعد از مرگش پایگاه کماندویی رویال مارین انگلستان پرچم پایگاه را به مدت ۳ روز نیمه برافراشته کرده بود. و تندیسی از این قهرمان در این پایگاه ساخته شد. در تهران، بجنورد و بوشهر نیز خیابان‌هایی به نام این شهید نامگزاری شده محمدعلی صفا دوره‌های رزمی مختلف، دوره‌های چتربازی، دوره تکمیلی تکاوری، دوره شکار تانک و ... را با امتیاز عالی سپری کرده بود. تلاش‌های او موجب شده بود تا مدرک تخصصی شکار تانک از پایگاه تکاوری رویال مارین انگلستان دریافت کند. او برای آموزش تخصصی انهدام‌ ناوهای جنگی به پایگاه تکاوری جان‌.اف.کندی آمریکا اعزام شد و بعنوان اولین ایرانی مدرک تخصصی انهدام ناو جنگی را دریافت کرد.
⬛️ جایگاه تشکیلات در درمان بیماری های جامعه 🔸آیت الله شاه آبادی (ره) در کتاب شذرات المعارف ، امت اسلام را مبتلا به سه بیماری مهلک می داند : ۱. بیماری انتشار عقاید باطل ۲. بیماری انتشار رذائل اخلاقی ۳. بیماری انتشار اعمال خلاف شرع (افعال قبیحه) ایشان علت اصلی این بیماری ها را کنار نهادن قران کریم می دانند 🔸 لیکن برای جاری و ساری کردن کرامات قرانی در سبک زندگی افراد ، علاج کار تشکیلاتی است تشکیلات می تواند با توسعه اجتماعات مذهبی احیای تفکر حقیقی قرآن ، به عنوان عنصر اصلی و نقطه وصل افراد مذهبی شمرده شود و معارف دینی را گسترش دهد برای مقابله با بیماری های جامعه 🔸 مرحوم آیت الله شاه آبادی تنها راه بازگشت به مرام حقیقی اسلام را استحکام روابط مذهبی می داند و برای آن دو شرط اصلی بیان می نماید: ۱. بسط معارف دینی ۲. توسعه اجتماعات مذهبی وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَ....... و همگی به ریسمان خدا (قرآن و اسلام) چنگ زنید و پراکنده نشوید، و نعمت خدا را بر خود یاد کنید، آنگاه که دشمنان (یکدیگر) بودید، پس میان دلهای شما الفت داد، آنگاه به (فضل) نعمت او برادر (یکدیگر) شدید، و شما بر لبه گودالی از آتش بودید، (او) شما را از آن نجات داد. این گونه خداوند آیات خود را برای شما روشن می سازد، باشد که شما راه یابید. (آل عمران، ۱۰۳) ▫️ با توجه به بندهای بالا ،ضرورت وجود تشکل ها و اجتماعات اسلامی به آن جهت که استحکام بخش روابط مذهبی خواهند بود غیرقابل انکار است ، لیکن تشکل ها بایستی به دنبال گسترش روابط مذهبی باشند زیرا بدون این روابط ،راهی برای بازگشت به اسلام ناب و درمان جامعه نیست.
🔴 امام باقر (ع): 🔵 هر کس سوره هاي مسبحات را پيش از خواب بخواند نمي ميرد تا امام زمان را درک کند و اگر بميرد در جوار پيامبر خواهد بود. 🌺 مسبحات: حدید-حشر-صف-جمعه-تغابن-اعلی 📚 منبع :ثواب الاعمال ص 118
1_154738452.mp3
زمان: حجم: 21.61M
🔈 شرح و بررسی کتاب #سه_دقیقه_در_قیامت 🔈 تجربه نزدیک به مرگ جانباز مدافع حرم 🔊 جلسه هشتم 📅98/09/29 #مشهد #حرم_مطهر_رضوی ع #مسجد_صدیقی_ها
🍓 علی علیه السلام : ⛈ فَلَا أَمْوَالَ بَذَلْتُمُوهَا لِلَّذِي رَزَقَهَا وَ لَا أَنْفُسَ خَاطَرْتُمْ بِهَا لِلَّذِي خَلَقَهَا تَكْرُمُونَ بِاللَّهِ عَلَي عِبَادِهِ وَ لَا تُكْرِمُونَ اللَّهَ فِي عِبَادِهِ فَاعْتَبِرُوا بِنُزُولِكُمْ مَنَازِلَ مَنْ كَانَ قَبْلَكُمْ وَ انْقِطَاعِكُمْ عَنْ أَوْصَلِ إِخْوَانِكُمْ 🌦 سرزنش انسانهای خودپرست : نه اموال خود را در راه خدایی كه آن مالها را روزی شما كرد می بخشید، نه جانها را در راه خدای جان آفرین به خطر می افكنید، دوست دارید مردم برای خدا شما را گرامی دارند اما خودتان مردم را در راه خدا گرامی نمی شمارید، از فرود آمدن در خانه های گذشتگان عبرت گیرید، و از جدایی با نزدیكترین برادران و دوستان پند پذیرید. 📚 ، ۱۱۷
رسول کرم صلی الله علیه و آله: ️ حکایت خوب مثل عطار است که اگر عطر خود را به تو ندهد، ولی بوی خوش آن در تو می آویزد و اثر می گذارد.... ️ و حکایت همنشین بد مثل آهنگر است که اگر شعله ی آتش آن تو را نسوزاند اما بوی بد آن در تو می آویزد و برجای می ماند. نهج الفصاحه
قال الامیر المؤمنین علیه السلام : 📃 اِنَّ شَرَّ وُزَرائِکَ مَن کانَ لِلأشرارِ قَبلَکَ وَزیراً وَ مَن شَرِکَهُم فِی الآثامِ. امیر المومنین علیه السلام به مالک اشتر فرمود: بدترین وزیران و کارگزاران تو کسانی اند که در نظام باطل گذشته وزیر (و مسئول) بوده اند و در گناهان آنان دست داشتند. 📕نهج البلاغه، نامه 53 قال الامیر المؤمنین علیه السلام : 📃 تَوَلِّی ألاَراذِلِ وَ الاَحداثِ الدُّوَلَ دَلیلٌ عَلی اِنحلالِها و اِدبارِها امیر المومنین علیه السلام فرمود: هرگاه آدم های پست و کم تجربه دولت ها را به دست گیرند، نشان انحلال و شکست آن دولت ها خواهد بود. 📕غرر الحکم، ص 345
🌟شروط ورود به بهشت:🌟 ✅شرط اول: سوره مبارکه المعارج آیه 22 إِلَّا الْمُصَلِّينَ 🌻مگر نماز گزاران حقيقي. ✅شرط دوم: سوره مبارکه المعارج آیه 23 الَّذِينَ هُمْ عَلَىٰ صَلَاتِهِمْ دَائِمُونَ 🌻آنان که دايم در نماز و طاعت الهي عمر گذرانند. ✅شرط سوم: سوره مبارکه المعارج آیه 24 وَالَّذِينَ فِي أَمْوَالِهِمْ حَقٌّ مَعْلُومٌ 🌻و آنان که در مال و دارایی خود حقّي معيّن و معلوم گردانند ✅شرط چهارم : سوره مبارکه المعارج آیه 25 لِلسَّائِلِ وَالْمَحْرُومِ 🌻تا به فقيران سائل و فقيران آبرومند محروم رسانند. ✅شرط پنجم: سوره مبارکه المعارج آیه 26 وَالَّذِينَ يُصَدِّقُونَ بِيَوْمِ الدِّينِ 🌻و آنان که روز قيامت و جزا را تصديق کنند. ✅شرط ششم: سوره مبارکه المعارج آیه 29 وَالَّذِينَ هُمْ لِفُرُوجِهِمْ حَافِظُونَ 🌻و آنان که اندام خود را از شهوت راني نگاه مي‌دارند. ✅شرط هفتم: سوره مبارکه المعارج آیه 32 وَالَّذِينَ هُمْ لِأَمَانَاتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ ﴿۳۲﴾ 🌻 و آنان که امانت و عهد و پیمانشان را رعایت کنند. (۳۲) ✅شرط هشتم: سوره مبارکه المعارج آیه 33 وَالَّذِينَ هُمْ بِشَهَادَاتِهِمْ قَائِمُونَ ﴿۳۳﴾ 🌻 و آنان که برای گواهی به حق قیام کنند. (۳۳) ✅شرط نهم : سوره مبارکه المعارج آیه 34 وَالَّذِينَ هُمْ عَلَىٰ صَلَاتِهِمْ يُحَافِظُونَ 🌻و آنان که نماز خود را به وقت و شرايط و حضور قلب محافظت کنند. 🌺وعده خداوند رحمان و رحیم: سوره مبارکه المعارج آیه 35 أُولَٰئِكَ فِي جَنَّاتٍ مُكْرَمُونَ 🌹آنان در باغها ي بهشت ابد با عزّت و احترام متنعّمند. 🔆 الهی ما را از نمازگزاران حقیقی خود قرار بده و گناهان ما را ببخش.
1_154079347.mp3
زمان: حجم: 1.45M
#چرا_عذاب_نازل_نمیشه 🍃در قرآن آمده كه اقوام گذشته دور وقتي ظلم مي كردند خداوند بلا بر آنها نازل مي كرد. مي خواهم بدانم الان كه اين همه ظلم در كشورهاي مختلف هست، چرا بلا به سر آنها نمي آيد؟ پرسمان اعتقادی #استادمحمدی
آرامش_2.mp3
زمان: حجم: 9.49M
#آرامش ۲ خیلی وقتها، ما دست به کارهایی می‌زنیم که آرامش‌مون رو مختل می‌کنه! اگر بلد باشیم، از همین موقعیت‌ها هم می‌تونیم برای ساختنِ روزهایی آرامتر از قبل، استفاده کنیم.
عشق و عرفان : (قسمت بیست و دوم ) شرح هفت شهر عشق عطار نیشابوری منزل اول :طلب مجاهدت در مقام طلب : ادامه... آنها كه عدم تلاش و مجاهدت را وسيله توجيه سستيها و مسامحات، و وسيله توجيه هواهاى نفسانى، و بالاخره وسيله قانع كردن و تسلى خويش قرار دادهاند، در حقيقت چنين انتظار دارند كه بدون مجاهدت، و بدون تحمل سختيهاى راه، و يا با اندك مجاهدتى، به آن مقامات و منازل برسند كه ارباب مجاهدت رسيدهاند. به اينها بايد گفت، شما كى در مقام «طلب» صادقانه پيش آمده و مجاهدت لازم را انجام داده ايد، و به آنچه بايد برسيد، نرسيده ايد؛ يعنى آن مجاهدات بسيار طولانى، و توأم با فرارز و نشيبها و آزمايشها را كه همه و همه براى ثبوت صدق طلب، و براى ثبوت اخلاص، از ضرورتهاست؟!!. شما كى مانند طالبان صادق، رنج مجاهدتهاى سنگين و بسيار طولانى، و درد هجران و فراق در طول سالها مجاهدت و رياضت را بر خود هموار كرده، و در حالى كه چشم اميد به عنايت حق داشته باشيد، روزهاى بىشمار و شبهاى بسيارى را سوخته ايد و ساخته ايد، و آنگهى به شما عطف نظرى نشده است؟!! شما كى به مقابله با هواهاى نفسانى خود در ابعاد گوناگون پرداخته ايد، و كى هجرت از «خود» را شروع كرده و به آخر رسانيدهايد، و مشمول عنايت نگشته ايد؟!! شما بايد بدانيد كه مجاهدات سطحى سطحى و سرسرى شما، آن مجاهدت نيست كه در اين سفر بزرگ بايد باشد، و آن مجاهدت نيست كه مناسب مقصد اعلى باشد.شما به قرآن و اشارات آن، به روايات و نكات آنها، و به دعاها و دقايق آنها نگاه كنيد و ببينيد اينها راه را چگونه نشان مىدهند، و كيفيت مجاهدت در مقام طلب را به چه صورتى بيان مىكنند؟ و نيز، به مجاهدات ارباب مجاهدت نگاه كنيد و ببينيد آنان چه مجاهدتها داشته اند؟ و سپس حساب كنيد و ببينيد خداى متعال به آنان عطف نظر نموده است، يا نه؟ پيداست كه خواهيد ديد او به آنها كه در مقام طلب با اخلاص و صدق پيش آمده و مجاهدت يك طالب واقعى را داشته اند، بالاخره عطف نظر فرموده و مشمول عنايات خود نموده است، و او سائلان دردمند، و دردمندان سائل را هرگز محروم و نااميد نمى فرمايد. نبايد به موارد بسيار نادر و قليل نگاه كرد كه احياناً مجاهدتها داشته اند وليكن به جايى نرسيدهاند، و يا اگر هم به جايى رسيده اند، برگشته اند و به ضلالت و خسران و حرمان افتادهاند.در همه اين قبيل موارد دلايل و جهاتى وجود داشته و بى جهت نبوده است، دلايل و جهاتى كه توضيح آنها از حوصله اين نوشته خارج است. در اين موارد، مسئله اين نبوده كه مجاهدت به درد نمىخورد، و يا به درد نمىخورده است و بايد او خود بخواهد، و به تعبير ديگر، مسئله اين نبوده است كه مجاهدت ثمرى نداشته، و يا نمىتواند ثمرى داشته باشد. مسئله، مسئله ديگرى بوده است، و اشكال، اشكال ديگر.و اصولا چرا بايد به موارد نادر نظر كنيم، و چرا به اكثر موارد نظر نكنيم؟! در اكثر موارد، آنهم اكثر قريب به اتفاق، اينچنين بوده و هست كه هر كس قدم در ميدان طلب گذاشته، و در صراط مستقيم به مجاهدت پرداخته است، مشمول عنايات شده، و محروم و نا اميد نگشته است. در موارد قليل هم كه مجاهدت بوده و شمول عنايت نبوده، و يا عنايت از سالك گرفته شده است، مسلماً التزام به صراط مستقيم از اول تا آخر و در همه احوال كه به جاى خود يك ضرورت مىباشد، وجود نداشته است. نه اينكه مجاهدت باشد و التزام به صراط مستقيم هم در همه احوال وجود داشته باشد، با اينهمه، يا اصلا مجاهدت به جايى نرسد، و يا اگر هم به جايى رسيده است سقوط پيش بيايد. .نگاه كردن به موارد نادر و قليل، با بى اطلاعى و بى خبرى از سر عدم موفقيت و يا سقوط، در دل انسان ايجاد يأس و نا اميدى نموده، و موجب خيالات واهى، و راه يافتن القائات شيطانى به باطن مىگردد. ادامه دارد...