عباسپرست(:
میگن رسول تُرک گریه میکرد و میگفت : روز عاشورا ؛ لشکر به امام حسین گفتن «تو»
و ایکاش، رسولترکیبودمبرایت!:)
کاش...🙂
عباسپرست(:
میدونید چی میشه که یه خواهر برادرشو نمیشناسه؟
آخ جگرم سوخت... آخ حسین...
من ببینم که تو بیپیرهنی میمیرم
تکیه بر نیزهی غربت بزنی میمیرم...
بمیرمبرایدلزینب
اونجا که اباعبدالله بالای سر عباسش میگه:
ز جا برخیز، ای بابالحوائج، حاجتی دارم ..
بگو بعد از تو، باید خواهرم را بر که بسپارم ..