eitaa logo
💎•﴿ باغ انار ﴾‌•💎
904 دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
1.3هزار ویدیو
160 فایل
﷽؛اینجا با هم یاد می‌گیریم. با هم ریشه می‌کنیم. با هم ساقه می‌زنیم و برگ می‌دهیم. به زودی به اذن خدا انارهای ترش و شیرین و ملس. نشانی باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/821624896Cb1d729b741 نمایشگاه باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/949289024Cec6ee02344
مشاهده در ایتا
دانلود
عمرسعد داره میاد...
💎•﴿ باغ انار ﴾‌•💎
عمرسعد داره میاد...
حسین به عمرسعد تشر میزنه که برو...کار تو نیست. حتی اونجا هم نمی‌خواد عمرسعد مسئول بریدن سر حسین باشه. نکنه می‌خواد عمرسعد رو ببخشه قیامت؟!
⚫️اگر زینبی روایت نکنیم... 1⃣یکم. هرجا جنگ فیزیکی بوده، پیش از آن جنگ روایت ها شکل گرفته است. آمریکا به عراق حمله کرد؛ به بهانه نابودی سلاح کشتارجمعی. به افغانستان حمله کرد به بهانه 11 سپتامبر. صدام به ایران حمله کرد به بهانه نقض یک توافقنامه بین المللی. بهانه یعنی چی؟ یعنی روایتی از واقعیت که بتواند افکار عمومی را مجاب کند که این هجمه فیزیکی مشروع است. کربلا نیز همین بود... 2⃣دوم. زمانه ای را که کربلا ساخت مرور کنید... شهادت امام حسن و نقض صلح نامه و سب امیرالمومنین و جلوگیری از تفسیرقرآن و ترویج عقاید دروغین مثل جبر و بدعت های آشکار و نصب منافقین در پست های کلیدی و در انتها تلاش برای بیعت گرفتن از تک تک مسلمانان تا همه زشتی ها را رسمیت ببخشد. معاویه همه ابزارهای جنگ روانی را بکار بست؛ از تطمیع تا تهدید و تحمیق تا سفیدنمایی خود تا خوارانگاری اهل بیت تا شعارهای دروغین تا شایعه ها و ... به بخش هائی از ادبیات نامه معاویه توجه کنید که چطور برای تحمیق دیگران به سیدالشهدا می نویسد: "تقوا پیشه کن و با خویشاوندان خود جنگ نکن...از تو انتظار نداشتم چنین کنی. ...تو داری نقص عهد می کنی. ...خود را خوار نکن" خلاصه اقدامات روانی معاویه وارونه نمائی حقایق بود. چنان تصویری از امیرالمومنین ساخته بود که مردم از فرزندانش نیز کینه گرفتند... تا عاشورا رقم خورد... 3⃣سوم. خطبه منا را ببینید... خطبه سیدالشهدا دو سال قبل از عاشورا. حضرت در آنجا در میان 700 نفر از صحابه و تابعین سخن گفتند. 2 بند در این خطبه می درخشد. یکی شناساندن ماهیت انحرافی بنی امیه و دیگر انذار و هشدار به علما و خواص. فرمودند چرا مقابل ظلم ها ساکتید؟ بانی ظلم به ضعفا شمائید...شمایی که امربه معروف و نهی از منکر نمی کنید... 4⃣چهارم. مخاطبان جنگ روانی معاویه را ببینید... مردم کوفه و شام. اما ایندو متفاوت بودند. مردم شام به شدت دنیاگرا و جاهل و بی قید. اما مردم کوفه نه. مردم کوفه ظاهرا اهل دین بودند اما بی طرف. جامعه ای نیم بند که می خواستند نه با باطل باشند و نه حق. به تعبیر امروزی ها مذهبی سکولار و صورتی و عافیت اندیش و محافظه کار. 5⃣پنجم. شد آنچه نباید می شد...اما همچنان جنگ روایت ها. خلاصه تقابل رسانه ای ابن زیاد و یزید مقابل اسرا چنین بود: شکست خوردید و این شکست یعنی مغضوب خدائید. خواستند بگویند قلت و مصائب بر حسینیان نشانه باطل بودن و فتوحات ظاهری یزیدیان نشانه حق بودن است. این دست اقدامات برای تان امروزی نیست؟ بماند. اما ما رایت الا جمیلا مقابل همین دسیسه بود. نفرمود زیبایی دیدم. فرمود جز زیبایی ندیدم. یعنی همه این بلاها و مصائب برای ما جز پیروزی نبود و چنان شرح داد که در تاریخ بماند و دست به دست شود تا امروز...آن حسینی را که دشمن کشت پیش چشم دوست/ چشم دشمن کور اینک عالمی مجنون اوست سبک روشنگری حضرت زینب و امام سجاد در دو شهر کوفه و شام و در مجالس یزید و ابن زیاد متفاوت بود. در کوفه هشداردهنده تا از خواب غفلت بیدار شوند و اما در شام آگاهی دهنده تا حجاب خرافات و جهل ها برداشته شود؛ این نیز مهمترین درس جنگ روایت ها یعنی مخاطب شناسی است. در هردو مجلس عده ای می گریستند. اما در کوفه جماعتی کمر به جبران بستند و در مجلس یزید گروهی جدا شدند و مجلس ختم و عزا گرفتند ...و اینطور شد که کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود. 6⃣ششم و در نهایت. و اگر زینبی روایت نکنیم... در جنگ روایت ها شکست بخوریم باز هم خون ها ریخته می شود. خون عجمیان ها و آرمان ها و رضازاده ها و زینال زاده ها ثمره تسلط موقت روایت دشمن در فضای مجازی بود. برخی مسخ شدند و خون بهترین ها را ریختند. و اما غلبه دشمن در جنگ روایت ها آنجا شکل می گیرد که اهل خرد و علما و خواص سکوت کنند. ببینند و بگذرند. خطبه منا خاطرتان هست؟ همان. اینجاست که در مارپیچ سکوت خواص، اوباش بپا می خیزند و تلقی قدرت و تسلط برای جبهه باطل می سازند و دو جماعت جاهل(غرب زده و شامی مسلک) و جماعت وسط باز(حزب اللهی سکولار و کوفی صفت) نیز همراهی می کنند. اینجاست که خون ها ریخته می شود. خون بهترین ها. حتی خون انسان کامل. چه بخواهیم و نخواهیم. لب کلام؛ هرکس هرجا هست قیام کند. قیام امروز روایت حق است و منحصر به رسانه ها و منبری ها نیست. جنگ روایت ها جنگ توده هاست. هرکس هرجا نشسته، بایستد...واگرنه عاشوراها رقم می خورد. پایان پیام. همشهری @mahdian_mohsen
☑️ طاقچه با تمام وقاحت از اقدام کارکنانش عذرخواهی نکرد و اعلام کرد فسخ قرارداد ناشران را می‌پذیرد 🔸«طاقچه» پلتفرم عرضه کتاب که ۴ روز پیش تصاویری از کارکنان بی‌حجابش منتشر شد و علاوه بر واکنش اعتراضی بیش از ۵۰ ناشر، اعتراضات گسترده مردم را در پی داشت، سرانجام با توضیح درباره آن تصاویر از فسخ قرارداد با ناشران استقبال کرد! 🔸برای روشن‌شدن افکار عمومی، توضیحات زیر به اطلاع می‌رسد: این عکس بیش از یک ماه پیش گرفته شده و در همان زمان در حسابی شخصی منتشر شده است. 🔸طاقچه پلتفرمی برای دسترسی به انواع کتاب‌های صوتی، الکترونیکی و چاپی است که مانند تمام کسب‌وکارها در چارچوب قوانین کشور فعالیت می‌کند. 🔸در پی حاشیه‌های ایجادشده، بعضی ناشران، خارج از چارچوب قراردادی که با طاقچه دارند، خواستار فسخ آن شده‌اند. طاقچه ضمن پذیرش این درخواست، فرایند فسخ را در دستور کار قرار داده است.
💠 آیین‌نامه جشنواره و شیوه نامه ارسال آثار برای چهارمین جشنواره ملی بانوی هزاره اسلام(بخش هنری) 🔰محورهای موضوعی جشنواره: 🔸موضوع اجتماعی «زن، زندگی، سلامت، خانواده» با ارائه معیار صحيح از زندگی حضرت خدیجه(س) 🔹نقش زن در تحولات اجتماعی با بررسی موردی نقش حضرت خدیجه(س) در پیشبرد اسلام 🔸ویژگی های الگوی معیار با محوریت شاخصه های الگویی حضرت خدیجه(س) برای زن معاصر 🔹تجسم مادر نمونه با تکیه بر نقش مادری حضرت خدیجه(س) 🔸تجسم همسر نمونه با تکیه بر نقش همسری حضرت خدیجه(س) 🔹درایت وعقلانیت زن درمواجه با وقایع اجتماعی با بررسی زندگی حضرت خدیجه(س) 🔰بخش شعر: 🔸آثار ارسالی در همه قالب‌های شعر موزون فارسی (غزل، قصیده و ...) پذیرفته می‌شود. 🔹حداکثر پنج قطعه شعری در موضوع جشنواره پذیرفته شده و به مرحله داوری راه پیدا می‌کند. 🔰قوانین ارسال اثر در بخش داستان کوتاه، داستان بلند و رمان، خاطره نگاری: 🔸داستان کوتاه حداکثر در پنج هزار کلمه به شمارش ورد پذیرفته است. 🔹داستان بلند و رمان محدودیتی در تعداد کلمات ندارد. 🔸داستان‌ها و رمان‌های ارسالی نباید در هیچ جشنواره‌ای حائز رتبه شده باشد. 🔹 آثار ارسالی در قالب word، با قلم BMitra و اندازه 14ارسال گردد. 🔸اسم و مشخصات نویسنده در ابتدای داستان، قبل از نام داستان درج گردد و تصریح گردد اثر در بخش داستان کوتاه، بخش داستان بلند یا رمان شرکت داده شده است. ✅ جشنواره در انتشار آثار دریافت شده مجاز است. ❎ رمان و داستان‌های بلند ارسالی پیشتر نباید منتشر شده باشد. ✅ ارسال خاطره دیگران با رضایت راوی از نظر جشنواره بلامانع است و بهتر است نام راوی در کنار نام نویسنده درج گردد. ✅ در بخش خاطره نگاری، نویسنده صاحب امتیاز خاطره است. 🔰موشن گرافی، پوستر، تایپوگرافی: 🔸در این بخش فایل ویدئویی اثر، حداکثر با زمان ده دقیقه ارسال گردد. 🔹فایل اصلی و باکیفیت آثار تصویری باید در دسترس باشد تا در صورت درخواست جشنواره ارسال گردد. 🔸پوستر و تایپوگرافی باید با کیفیت ارسال گردد و تمام جزئیات آن قابل تشخیص باشد. ✅ ارسال فایل‌های بخش هنری جشنواره تا سقف 100 مگابایت: 📲 پیام‌رسان ایتا به شماره 09931707446 🌐 ایمیل: emamhosseinyazd@gmail.com 📆 مهلت ارسال آثار: تا 20 شهریورماه 1402 📅 زمان اختتامیه: 4 مهرماه 1402
جشنواره ملی بانوی هزاره ی اسلام «بزرگداشت حضرت خدیجه سلام الله علیها» ❇️در دو بخش ادبی و هنری ❇️با محوریت 📌1.موضوع اجتماعی «زن، زندگی، سلامت، خانواده» با ارائه معیار صحيح اززندگی حضرت خدیجه(س) 📌2.نقش زن در تحولات اجتماعی بابررسی موردی نقش حضرت خدیجه(س) در پیشبرداسلام 📌3.ویژگی های الگوی معیار با محوریت شاخصه های الگویی حضرت خدیجه(س) برای زن معاصر 📌4.تجسم مادر نمونه با تکیه بر نقش مادری حضرت خدیجه(س) 📌5.تجسم همسر نمونه با تکیه بر نقش همسری حضرت خدیجه(س) 📌6.درایت وعقلانیت زن درمواجه با وقایع اجتماعی با بررسی زندگی حضرت خدیجه(س) 🔷مهلت ارسال آثار:تا تاریخ20شهریورماه1402 🔸زمان اختتامیه:4مهر ماه 1402 📲راه های ارتباط با ما: 📩پیام رسان ایتا https://eitaa.com/b_Islam 📩پیام رسان روبیکا https://rubika.ir/b_Islam
📸 | این قسمت: لِوِل @Farsna
یه نشر زنگ زده به طاقچه و راضی شده از استدلال طاقچه. باشه قبول. این به بحث ما ربطی ندارد. طاقچه چندین روز است سکوت کرده و حالا بیانیه داده و گردن کلفتی می‌کنه. اصلا جرم اولش هیچی. این گردن کلفتی نیاز به گوشمالی داره. گاهی وقتا طرف روحیه دینی هم داره ولی مغرور است و اهل دهن‌کجی، این آدم جرمش فقط توی مورد اول خلاصه نمی‌شه. جرمش مسخره کردن ملت هم هست...توجیه و وسط بازی هم هست. یه موسسه کوچیک توی یه شهرستان دورافتاده اجازه استفاده از برند و سربرگش روبه کارمندش نمی‌ده، چطور ممکنه چنین عکسی با لوگوی‌ طاقچه منتشر بشه و اینا عین خیالوشن نباشه...مگر اینکه خدا مهر زده باشه روی چشم این بندگان خدا... که قطعا کُله خیر.