eitaa logo
💎•﴿ باغ انار ﴾‌•💎
878 دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
154 فایل
﷽؛اینجا با هم یاد می‌گیریم. با هم ریشه می‌کنیم. با هم ساقه می‌زنیم و برگ می‌دهیم. به زودی به اذن خدا انارهای ترش و شیرین و ملس. نشانی باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/821624896Cb1d729b741 نمایشگاه باغ🔻 https://eitaa.com/joinchat/949289024Cec6ee02344
مشاهده در ایتا
دانلود
file:///C:/Users/Damesh_Group/Downloads/mdrsjrns-v11n46p99-en.pdf
فصلنامهپژوهشهايادبيسال11،شماره46،زمستان1393 102  102 102 7.چگونگی بیان: معمولی و عادی، تمثیلی و رمزی، طنزآمیز، شوخی و لطیفهوار، مناظره 8.چگونگی ارائه: شفاهی: (نقالی، تعزیه، نمایش)، مكتوب 9.حوادث: شگفتانگیز، واقعی (تاریخی، نیمهتاریخی)، تخیلی (جادویی، هراسانگیز) 10.حجم: کوتاه، متوسط، نیمهبلند، بلند 11.تیپها: اوّلیا، انبیا، قدیسان، زیرکان، پادشاهان، عیاران، جادوگران، پریان، پیشهوران و... . بررسی داستان از هر دیدگاه فواید و نتایجی دربردارد. طبقهبندی بر اساس ساختار پیرنگ کمك میکند تا سبك و سیاق واحد داستانهای هممضمون با طرح داستانی واحد شناخته، و ویژگیهای هریك بیان شود. روش پژوهش روش این بررسی مطالعة چهل قصّةساختار پیرنگ عامیانة مكتوب منثور تنها از حی و نوع روایت است. فهرست قصّههای مورد بررسی به شرح جدول ذیل است: شمارهنام داستانقرنمضمون و درونمایهنوع پیرنگ 1اسكندرنامه7عیاریزنجیرهای 2اسكندرنامهنقالی9عیاریزنجیرهای 3ابومسلمنامه11سفردرختی 4اعجوبهو محجوبه12اخلاقیدرختی 5افسانةگلریز12عاشقانهمدور 6امیرارسلاننامدار13عیاریمدور 7بوستانخیال12جادوییزنجیرهای 8بهاردانش12مكر زناندرختی 9بهرامو گلاندام13عاشقانهمدور 10جبرئیلجولا13جادوییخطی 11چهاردرویش11سفردرختی
💎•﴿ باغ انار ﴾‌•💎
mdrsjrns-v11n46p99-en.pdf
476.8K
اینم اصل پی دی اف به نظرم جالب باشه البته نمی دونم کپی رایت داره یا نه اگر داره اطلاع بدهند تا حذفش کنم. @anarstory
هدایت شده از عباس موزون
به لطف خدا، با استقبال حیرت‌انگیز شما خوبان از فراخوان مشارکت در ختم قرآن گروهی، تاکنون بیش از ۵۰۰ بار کل قرآن ختم گردید. به علت این استقبال کم‌نظیر و بی‌پاسخ ماندن حجم انبوهی از درخواست‌ها، مجددا این کار خیر به مدت دو هفته دیگر، تا تاریخ پنجشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۸ تمدید گردید. تاکنون پاداش ختم‌های انجام شده، هدیه شد به هموطنان خودکشی کرده و نیز دخترخانم شیرازی (خودسوزی) تا مگر کمکی باشد به احوال ایشان. اما از این مرحله به بعد، ادامه‌ی ختم‌ها، با نیت آمرزش، هدیه می‌شود به ارواح رفتگان، از آغاز تا پایان تاریخ بشر؛ به شرح زیر: ۱- خویشان، وابستگان و نیاکان اعضای این صفحه ۲- بی‌وارثان، بی‌یاوران و فراموش‌شدگان نیازمند ۳- اعراف و متوسطین نیازمند از فرزندان آدم ۴- شهیدان راه خدا از آدم(ع) تا خاتم(ص) تا قیامت کبری ۵- فرستادگان و اولیای خدا از آغاز تا انجام تاریخ و همچنین «برآورده‌ شدن تمامی حوائج مشارکت‌کنندگان در این ختم گروهی» بزرگوارانی که مایل به مشارکت در این ختم می‌باشند (((فقط))) به آیدی زیر در پیام‌رسان‌های: «ایتا»، «سروش»، «روبیکا»، «تلگرام» و «اینستاگرام» پیام دهند تا سهم قرآنی، تقدیم حضورشان شود: 👇👇👇👇👇 @khatm_quran402 👆👆👆👆👆 نورانی باشید و در مسیر نور بمانید. 🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃 🆔 @abbas_mowzoon 🆔 @abbas_mowzoon_links
💎•﴿ باغ انار ﴾‌•💎
|🌐💡📨| ✍ پیش از این‌که کنش جمعی ممکن شود، اعضای گروه باید منفعتی مشترک در تحقق یک هدف داشته باشند ا
|🌐💡📨| ✍ کارکردهای اجتماعی روایت مشترک در فرهنگْ مشابه کارکردهای روانی روایت در ذهن فردند. تا وقتی که تعدادی از افراد قصه‌های مشابهی در ذهن داشته باشند، می‌شود گفت اجتماع به یاد می‌سپارد، باور می‌کند، احساس می‌کند و سودایی در سر دارد‌‌. روایت مشترک جهت‌گیری اساسی اجتماع، جهان‌بینی و ارزش‌های آن و منافع مشترکش را تعیین می‌کند. ۶ 📘روایت‌و‌کنش‌جمعی انجمن نویسندگان انقلابی رمان | انار
🛑 یکشنبه ٧ خرداد ساعت 12:48 فرصت تعیین دقیق جهت قبله امکان تعیین دقیق قبله بر اساس تابش خورشید 🔹هفتم خرداد و 25 تیر هر سال فرصتی ایجاد می كند تا جهت دقیق قبله برای نمازخانه ها، مساجد و یا حتی منازل توسط مردم تعیین شود. 🔹در حقیقت در لحظه اذان ظهر در روزهای 7 خرداد و 25 تیر خورشید درست بالای خانه كعبه بوده و خانه خدا هیچگونه سایه‌ای نخواهد داشت. 🔹با قرار دادن شاخصی عمود بر زمین در ساعت 12:48دقیقه روز یکشنبه هفتم خرداد، جهت سایه علامت گذاری و خلاف جهت سایه به سمت خورشید، جهت دقیق قبله را نشان می دهد. https://eitaa.com/avayenodoushan
☑️زادروز شهید سلیمانی در تقویم «روز قهرمان ملی» نام‌گذاری شد 🔸بنا به پیشنهاد فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس، دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در جلسه ۷۹۶ این شورا، ۲۰ اسفند همزمان با زادروز شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۳۵ را با عنوان «روز قهرمان ملی» برای درج در متن تقویم رسمی کشور به تصویب رساند.
💎•﴿ باغ انار ﴾‌•💎
|🌐💡📨| ✍ کارکردهای اجتماعی روایت مشترک در فرهنگْ مشابه کارکردهای روانی روایت در ذهن فردند. تا وقتی
|🌐💡📨| ✍ کسانی که می‌خواهند اجتماع را به کنش جمعی سوق دهند می‌کوشند مخاطبان‌شان را مجذوب یک روایت مشترک کنند؛ روایت مشترکی که می‌گوید لحظه‌ی حال همان نقطه عطفی‌ست که می‌تواند تراژدی را به پیروزی تبدیل کند اما نتیجه‌ی نهایی به کنش جمعی وابسته است و بنابراین، تصمیم هر فرد درباره‌ی مشارکت یا عدم مشارکت در این کنش جمعی ست که به قصه زندگی‌اش معنا می‌دهد. ۷ 📘روایت‌و‌کنش‌جمعی انجمن نویسندگان انقلابی رمان| انار
💎•﴿ باغ انار ﴾‌•💎
ز رفتن تو من از عمر بی نصیب شدم سفر تو کردی و من در جهان غریب شدم «محت
کاربر نورای جان: می روم‌ آهسته تا زیر درختان چنار داخل دریای غم با عطر ناب انتظار یا تو روزی مرهم ِشبهای تارم میشوی یا به قلبم میزند زخم جدیدی روزگار زهر تلخ روزگاری تا به کی زجرم دهی ای که هستی علت بی خوابی شبهای تار گشته ام صحرا به صحرا در پی ات با درد و رنج تا که شاید من ببینم روی ماهت سایه وار ای امید زندگی مانند قوی سربه ریز عاقبت زیبا و رعنا پر زدی از این دیار من از آن هرم نفسهایت چنان گشتم ملول"۱" بی تو آن چای قجر نوشم روم بالای دار رفتی و چشمان من را دوختی بر در چنان رفتنت اتش زده بر خرمن و این انتظار یک شبی مجنون شدم دنبال تو گشتم ولی باز هم‌ یک سوز تازه باز کرده بی قرار می جهد از زخم کهنه خون مژگانم ولی یک ستاره در میان اسمان و لاله زار می نویسم زخم دل را روی کاغذ پاره ای می کشم نعش خودم را روی آن سنگ مزار نعش خود را می کشم با خستگی بر روی دوش تا که شاید مرهمی یابم در این شبهای تار ۱"ملول دلتنگ"