eitaa logo
الحقنی بالصالحین«یرتجی»
2.6هزار دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
7.6هزار ویدیو
227 فایل
انس با شهداء برای همنشینی با امام زمان«ع» ومرافقةالشهداء من خلصائک السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارت سیدالشهداء یرتجی
مشاهده در ایتا
دانلود
علامه حسن زاده آملی: "من هر وقت به عکس یک شهید میرسم، می‌گویم: ' اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا وَلی الله' و هر وقت به عکس چند شهید میرسم، می‌گویم: ' اَلسَّلامُ عَلَیکُم یا اَولیاءَ الله '
چله بیست و یکم 🌟 💫 رزمایش محمدی صلی الله علیه وآله مهدوی عجل الله تعالی فرجه الشریف 💫🌟 ⁦ بر ✅ 1- صد صلوات هدیه به حضرت نرجس خاتون سلام الله علیها ✅ 2- دعای عهد ✅ 3- زیارت آل یاسین ✅ 4- نماز استغاثه به امام زمان علیه السلام ✅ 5- دعای هفتم صحیفه سجادیه ✅ 6- سلام بر اباعبدالله الحسین علیه السلام رفتاری؛ ✅ 7- احیای سبک زندگی اسلامی ایرانی با تاکید بر ضرورتهای زمان حاضر،قواعد بهداشتی
سلام علیکم 💐 سی و پنجمین روز از ✨چله بیست و یکم ✨ سر سفره شهید سرفراز 🌷 حسین بابایی مقدم 🌷هستیم
شهید حسین بابایی مقدم فرزند تراب در سال 1343 در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود. او در تاریخ 60/5/12 در پادگان تپه عبادت در منطقه کردستان به فیض عظیم شهادت نائل آمد خانواده آنها گر چه یک خانواده مستضعف بودند ولی زندگی آنها یک حالت روحانی کامل و تمام را به خود گرفته بود. حسین از همان اوان کودکی قرآن فرا گرفتن و نماز را آنچنان صادقانه تلاوت می کردند که واقعاً حیرت آور بود. وقتی به سن 6 سالگی رسیدند نماز و قنوت و قرآن را کمابیش یاد گرفته بودند وقتی وارد مدرسه شدند با این که سن زیادی نداشت با کسانی که اسلام را رعایت نمی کردند مبارزه می کرد. ایشان در مدرسه همیشه ممتاز بودند و با نمرات بسیار عالی قبول شدند تا این که در کلاس پنجم ابتدائی او شروع انقلاب از همین شهر خون به پا خواست.
او واقعاً مانند یک سرو در تظاهرات ضد رژیم شرکت داشتند و همواره در سرکوبی آنها نقش بسیار ارزنده ای ایفاء می کرد وی همیشه یک سری اعلامیه و عکس امام را همراه داشتند و شب که می خوابیدند آنها را در بغل خود می گذاشتند. وقتی به ایشان می گفتی جایی دیگر بگذار می گفت : امکان دارد کمونیستها به خانه ما بیایند و آنها را پیدا کنند و تا آن را به کسی که قرار بود برساند از پای نمی نشست و از آنها نگهداری می کرد. وقتی که نیروهای مسلح به مردم پناهنده شدند گل بر سر اسلحه های آنها می گذاشتند و می گفتند ای برادران بازگشت شما به اسلام مبارک باد و در روزی که امام آمد از پای نمی نشست و می گفت : دیگر امام آمد. دیگر مزدوران نمی توانند مردم را زیر سلطه خود قرار دهند و در روز 22 بهمن که انقلاب پیروز شد فعالیتهای چشم گیری از خود به جای می گذاشتند.
به اتفاق دوستش حسن مخفیانه راهی جبهه شدند ولی چون چیزی و مدرکی در دست نداشتند بازگشتند و از پدر و مادر قول گرفتند که بعد از اتمام درس به جبهه بروند. وقتی که پدر و مادر قبول کردند با آنچنان شوری امتحانات را پشت سر گذاشت و بعد از ثبت نام راهی پایگاه امام حسین شد در آنجا که دوره دیدند تیرماه 60بود و در روز 7 تیر که فاجعه 7 تیر شروع شد و شهادت شهید مظلوم ایشان بعد از انجام مراسم این شهداء برای مرخصی به خانه آمدند و آن قدر ناراحت بود که می گفتند با جبهه رفتن انتقام این شهداء تا جایی که بتوانم خواهم گرفت و بالاخره عازم جبهه شدند و در جبهه نیز با مردانگی بسیار جنگیدند و بالاخره در بعد از ظهر 12 مرداد 60 در آزادمی تپه عبادت به آرزوی دیرینه خود بعد از مبارزات پیاپی بر علیه مستکبران رسیدند روح پررهرو آنها شاد و یادشان گرامی .
وصیتنامه شهید 👇 👇 بسم الله الرحمن الرحیم پدر و مادر و خواهران عزیز اگر من به شما بد کردم شما مرا ببخشید و از تمام همسایگان حلالیت بطلبید و به آنها بگوئید که آنها هم فرزندان خود را به جبهه های جنگ حق بر علیه کافر بفرستید. پدر و مادر عزیزم من از شما خیلی ممنون و متشکرم که به من اجازه دادید که در جبهه جنگ بروم و بر علیه کفر بعثی بجنگم و این امانتی که چند سال پیش شما بوده است به صاحب بزرگوارش خداوند متعال باز گردانید. پدر و مادر عزیزم خوشحال باشید که سعادتی است برای شما که فرزندتان در راه دین خدا فدا شد و از خون او و تمام شهیدان به خون غلطان درخت بزرگ و تنومند اسلام آبیاری می شود. باید افتخار کنید که چنین فرزندی تحویل جامعه اسلامی داده اید که با دل و جان حاضر است که در راه خدا و اسلام بجنگد. ای مردم شریف ایران شما باید افتخار کنید که برادر 13 ساله تان نارنجک به کمر بسته و خود را زیر تانک عراقی می اندازد و با شهادت خودش تانک را منهدم می کند. فقط از آنان که نمی توانند در جبهه بروند خواهش می کنم که اگر می خواهند خدمتی به اسلام بکنند کاری نکنند که امام ناراحت شود. کمتر به فکر مادیات باشند. در ضمن از سران مملکت می خواهم که این قدر با هم دعوا نکنند آنها باید بدانند که وای به روزی که ملت بفهمند در ذات آنها چیست! خوب پدر و مادر عزیزم دیگر عرضی ندارم و بیش از این وقت گرامی شما را نمی گیرم و شما را به خدای بزرگ می سپارم. والسلام.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعای امام سجاد علیه السلام در هنگام بلا.mp3
1.64M
🎵 صوت دعای توصیه شده رهبر معظم انقلاب برای دفع بلا صحیفه سجادیه
📸توصیه‌های امام رضا(ع) برای روزهای پایانی ماه شعبان
🌸🍃🌸🍃🌸 🍃🌸🍃🌸 🌸🍃🌸 🍃🌸 حسرت یک استغفرالله 🍃🌸 🌸🍃🌸 🍃🌸🍃🌸 🌸🍃🌸🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.ببینید. تا حالا شده امام زمان علیه السلام تورانگاه کند و از دیدن تو لذت ببرد⁉️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸روزهای باقیمانده ماه شعبان با 📺فرازی از مناجات شعبانیه با نوای حاج محمدرضا بذری ماه شعبان هم داره تموم میشه ای رفیق اماده شدی، برای عشق بازی بامعبود چقدر فرصت ها زودازدست میروند خدایا نکنه ماه رمضون هم برسه وتوبه نکرده باشیم استغفرالله ربی واتوب الیه
مردم بدانید که دو چیز انسان را در مسیر انسانیت سریع به منزل میرساند؛ یکی قرآن خواندن در نیمه شب و دیگری گریه بر حضرت سیدالشهدا (علیه‌سلام) . گریه بر مولایمان حسین، معجزه میکند. به خدا معجزه میکند مردم...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چله بیست و یکم 🌟 💫 رزمایش محمدی صلی الله علیه وآله مهدوی عجل الله تعالی فرجه الشریف 💫🌟 ⁦ بر ✅ 1- صد صلوات هدیه به حضرت نرجس خاتون سلام الله علیها ✅ 2- دعای عهد ✅ 3- زیارت آل یاسین ✅ 4- نماز استغاثه به امام زمان علیه السلام ✅ 5- دعای هفتم صحیفه سجادیه ✅ 6- سلام بر اباعبدالله الحسین علیه السلام رفتاری؛ ✅ 7- احیای سبک زندگی اسلامی ایرانی با تاکید بر ضرورتهای زمان حاضر،قواعد بهداشتی
سلام علیکم 💐 سی و ششمین روز از ✨چله بیست و یکم ✨ سر سفره شهید سرفراز 🌷محمدجواد دل آذر 🌷هستیم
به او 'شیر دارخوین' می گفتند، شیرمردی در میان شیرمردان و دلاورمردان این سرزمین؛ سرداری كه با همرزمانش مقابل دشمن ایستاد تا كه امروز ایران اسلامی محكم و استوار روی پای خود بایستد. (1333) شهید 'جواد دل آذر' در یكی از كوچه های قدیمی شهر مقدس قم كه حرم اهل بیت (ع) است، پا به این عرصه گیتی گذارد تا تاریخ در آینده از دلاوری های او سخن بگوید و نام و یاد او برای همیشه در دل مردم این سرزمین جاودان بماند. قبل از تولد، مادربزرگش زیارت جواد الائمه (ع) را برایش خوانده بود و چنین شد كه نامش را 'جواد' گذارندند تا كسی كه در شهر كریمه اهل بیت (س) تولد یافته و رشد می كند از پیروان راستین ائمه اطهار (س) نیز باشد.
او از پنج سالگی به مكتبخانه رفت و پس از آن در سن هفت سالگی وارد دبستان شد، از همان دوران كودكی به همراه پدر در آیین های مذهبی و نماز جماعت حضور می یافت و این امر سبب شد با مسائل دینی و مذهبی و مراجع عظام و علما آشنا شود. جواد پس از پایان دوره ابتدایی، مقطع راهنمایی را شبانه خواند چرا كه در كنار تحصیل كار هم می كرد و پس از آن به عنوان درجه دار وارد 'ارتش' شد. جوّ ناسالم ارتش، مجال ماندن را از او گرفت از اینرو، پس از 20 ماه ماندن در ارتش و گذراندن آموزش های نظامی و كسب تجربه رزمی، استعفا داد و خارج از ارتش مشغول به كار شد، ولی در كنار كار كردن از مطالعه غافل نبود و با مطالعه و انس با طلبه های علوم دینی بر شناخت و بینش اسلامی و سیاسی خود می افزود. به گفته پدر شهید دل آذر؛ قدمش بابركت و در شجاعت كم نظیر بود، از همان دوران نوجوانی فرزند انقلاب بود، تظاهرات راه می انداخت، حكومت نظامی را می شكست، اعلامیه پخش می كرد، شعار می داد و مراكز فساد را از بین می برد، در بازگشایی مدرسه علمیه فیضیه نقش داشت و از هیچ قدرتی هراس نداشت. همین شجاعتش موجب شد تا یك روز تیشه برداشته و اسم شاه را از بالای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بكند و عكس امام خمینی (ره) را به جای آن نصب كند.
دریكی از سال ها، هنگام تحویل سال نو؛ جواد و دوستانش به چند دسته تقسیم شدند و هنگام تحویل سال درنقاط مختلف حرم مطهر كریمه اهل بیت (س) شروع به دادن شعار علیه رژیم پهلوی كردند و مأموران را دنبال خودشان به خارج صحن كشیدند و در بیرون از حرم مطهر با آنان درگیر شدند و از این راه روحیّه انقلابی مردم را تحریك می كردند. جواد، سردمدار تظاهرات خیابانی در قم بود و اهالی خیابان های چهار مردان (انقلاب اسلامی) و آذر (آیت الله طالقانی)، هیچگاه فداكاری های جواد را فراموش نمی كنند. وی سر نترسی داشت. شجاعت او قبل از انقلاب نیز زبانزد همگان بود. معروف است كه وقتی تانك های طاغوت برای سركوبی تظاهرات مردم قم به خیابان ها آمدند او با همدستی چند نفر از همرزمانش جلوی تانك ها دراز كشیدند و بدین ترتیب مانع حركت آنها به سمت تظاهركنندگان شدند. در 12 بهمن 1357 جزو كمیته استقبال از امام خمینی (ره) بود و پس از ورود ایشان به میهن اسلامی به عنوان یكی از اعضای گروه اسكورت، مسلّحانه از ماشین حامل امام حفاظت می كرد.
پس از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی، جزو تشكیل دهندگان كمیته انقلاب اسلامی در قم بود و در دستگیری عوامل طاغوت و قاچاقچیان مواد مخدّر تلاش و كوشش بسیاری كرد و در آذر سال 1358 به همراه شهید 'محمد منتظری' به منظور مبارزه با صهیونیست ها به لبنان رفت و در سال 1359 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و پس از گذراندن یك دوره آموزشی به سوی جبهه های جنگ شتافت و بعد از آن نیز جبهه را رها نكرد و در این راستا رشادت ها و دلاوری های بسیاری كرد و حماسه ها آفرید. شهید دل آذر بارها در جبهه ها مجروح شد ولی هیچگاه از جبهه فاصله نگرفت و با بهبودی از جراحت، بار دیگر در جبهه های حق علیه باطل حضور می یافت. شهید دل آذر؛ به رعایت حقوق همسایگان بسیار اهتمام داشت و با دوستان، مهربان و در مقابل دشمنان، شیری قوی پنجه بود.