eitaa logo
الحقنی بالصالحین«یرتجی»
2.6هزار دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
7.6هزار ویدیو
227 فایل
انس با شهداء برای همنشینی با امام زمان«ع» ومرافقةالشهداء من خلصائک السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارت سیدالشهداء یرتجی
مشاهده در ایتا
دانلود
سیزده‌بدر شهید و مادرش مقابل پادگان 🔺این عکس شهید «حبیب‌الله دانه‌گردی» و مادرش، در سیزده‌بدر سال ۶۰ و بیرون پادگان غدیر اصفهان برداشته شده است. او اسفند ۶۴ در عملیات «والفجر۸» شهید شد.
فرصت تربیت.mp3
4.42M
💡دخترای‌روزه‌‌اولی یا روزه‌خور اولی؟! ✨درد دلی با پدر و مادرها، مربیان، فعالین فرهنگی و همه دلسوزان 🦋رشدمعنوی دختران را دریابید! ✅نشر این‌صوت امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨حضرت محمد صلی الله علیه و آله: "رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت، ميانه اش مغفرت و پايانش اجابت و آزادى از آتش جهنم است." 📚کافی، ج ۴،ص۶۷ 🌹حلول ماه مبارک رمضان بر شما مبارک
✅ تشرف بدون گذرنامه 📌شما برای تشرف به مکه و مدینه پول خرج کرده و گذرنامه می‌گیرید اما خداوند یک حرم بدون گذرنامه دارد و آن رمضان است که وارد بر ما می‌شود در حالی ‌که حرم‌های دیگر را ما بر آنها وارد می‌شویم. ✨ تا در رمضانیم در حرم الهی هستیم و عبادات ما بیش‌تر ارزش پیدا می‌کند. 👌امام خمینی قدس سره در این ماه ملاقات و رفت‌وآمدها را کم می‌کرد و انسش را باخدای متعال زیاد می‌نمود.
همان طور که در اخبار شنیدید زنان جامعه سینمایی بیانیه ای داده اند و از آزارهای جنسی مردان فریاد برآورده اند، و این حقیقت جامعه کوچکی از زنان سرزمینم هست که سالهاست در میان شان حجاب و عفاف رنگ‌ باخته، سالهاست زندگی های شخصی سست و بی پایه شان نقل رسانه هاست ، وقتی حجاب امری فردی تعریف شود قطعا گسترش طلاق هم امری خصوصی است اما امروز بیانیه ای می دهند کاملا عمومی و اجتماعی، در شبکه های اجتماعی نه به خشونت زنان سر می دهند اما کسی فریاد نمی زند این خشونت دستاورد چه چیزی است؟ جز این است که این خشونت که رنگ‌و‌ بوی خشونت در جوامع لیبرال علیه زنان را می دهد ثمره سبک زندگی تان است، ثمره شخصی کردن حجاب است ثمره تعریف های من در آوردی از حجاب است. بله دقیقا باید یادآور شد که عامل اصلی این آزارهای جنسی حذف حجاب و عفافی است که مسئول محافظت از زنان در جامعه پر از گرگ است، قرآن کریم به صراحت و شفافیت راه درست را نشان مان داده، وقتی دستورات خدا را با هوای نفس ها و اغراض فردی مان تحلیل میکنیم قطعا جز به این بیانیه ها نخواهیم رسید. قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ۚ ذَٰلِكَ أَزْكَىٰ لَهُمْ ۗ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ پیامبر! به مردان باایمان دستور بده چشم‌چرانی نکنند و اندام جنسی‌شان را از نگاه دیگران بپوشانند. این ‌کار به پاک‌بودنشان بیشتر کمک می‌کند؛ زیرا خدا از ریزه‌کاری‌های رفتارشان آگاه است. وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا ۖ وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَىٰ جُيُوبِهِنَّ ۖ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَىٰ عَوْرَاتِ النِّسَاءِ ۖ وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِنْ زِينَتِهِنَّ ۚ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ به بانوان باایمان هم دستور بده چشم‌چرانی نکنند و اندام جنسی‌شان را از نگاه دیگران بپوشانند و جز آنچه به‌خودیِ‌خود پیداست، زیور و آرایش خودشان را به‌نمایش نگذارند1 و با روسری‌ها‌و مقنعه‌هایشان گردن خود را هم بپوشانند. زیور و آرایش خودشان را هم به‌نمایش نگذارند، مگر برای این افراد: شوهرهایشان، پدرهایشان، پدرشوهرهایشان، پسرهایشان، پسرهای شوهرانشان، برادرهایشان، برادرزاده‌هایشان، خواهرزاده‌هایشان، بانوان مسلمان، کنیزان و غلامان خودشان حتی اگر مسلمان نباشند، مردان عقب‌افتاده‌ای که به جنس مخالف میلی ندارند یا کودکانی که چشم‌وگوششان‌هنوز باز نشده است. همچنین، طوری راه نروند که صدای زیورهای مخفی‌شان جلب توجه کند. ای مؤمنان، همگی با اجرای امر و نهی‌های الهی در زندگی، راه خدا را طی کنید تا خوشبخت شوید. این بیانیه را در همه خانه ها برای همه جوانان بخوانیم تا بدانند لذت های که رنگ‌و‌ لعاب زیبایی دارد عاقبتش این است، زنان جامعه سینمایی ایران به عنوان نمونه ای از زنان که سبک زندگی لیبرال و لاییک را بخوبی تجربه کرده اند از آخر راه سخن می گویند، خوب ببینید و بشنوید بعد تصمیم بگیرید.
🌙 ماه فرصت‌ها 🔺️ ۱۰ توصیه کاربردی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای بهره برداری مومنانه از ماه مبارک رمضان 🏷
⚡️⚡️ در ۳۰ شبِ ماه رمضان، ۳۰ دور «دعای ابوحمزه» را بخوانید تا به فضاهای جدید و عَوالِم جدید ورود کنید. 💠 استاد سید محمّدمهدی میرباقری: «سی شب ماه رمضان، سحرها بلند شوید و ابوحمزه بخوانید. اگر کسی سی‌شب ابوحمزه خواند و سر این سفره نشست، کم‌کم فضاهای جدیدی به رویش باز می‌شود؛ کم‌کم با عوالم دیگری رفیق می‌شود؛ می‌فهمد چه نیازهایی وجود دارد و چه وسعتی در این عالم هست و چه سیرهایی برای انسان می‌تواند وجود داشته باشد؛ می‌فهمد چه خطراتی او را تهدید می‌کند و چه عیوبی در او هست که از آنها غافل بوده است. موانع انسان، عیوب انسان، رحمت‌های خدا، وسعت عوالم، وسعت اضطرارها و مسیر طولانیِ پیش روی ما، در دعاهای سحر ماه رمضان [مثل دعای ابوحمزه] وجود دارد. اگر کسی سی شب آمد و گریه کرد، کم‌کم شب سی‌ام، کمی طعم ابوحمزه با ذائقه‌اش آشنا می شود؛ کم‌کم حال دعا به او دست می‌دهد. نه اینکه هر شب یک صفحه بخوانید! هر شب باید یک دور ابوحمزه را خواند؛ مگر اینکه مانعی باشد. سی دور ابوحمزه بخوانید؛ در آغاز هم ممکن است به انسان چندان حال توجه دست ندهد، ولی اگر سی شب خواندید، شب سی‌ام می‌بینید که چه اتفاقی خواهد افتاد...». ☑️ @mirbaqeri
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐﷽⁦💐 دعای عظیم‌الشأنی که امام رضا(علیه‌السلام) فرمودند : این دعا، دعایی است که امام باقر(علیه‌السلام) در سحرهای ماه رمضان می‌خواندند. سيدبن طاووس در كتاب اقبال پس از نقل اين دعا از قول امام باقر(عليه‎السلام) نقل می‏نمايد: «اگر سوگند ياد كنم كه در اين دعاست، سوگندم درست است. پس هرگاه دعا كرديد در دعا كوشش كنيد كه اين دعا از علوم پنهانی است. پس آن را پنهان كنيد مگر از اهلش. منافقين و تكذيب‏كنندگان و انكاركنندگان از اهل اين دعا نيستند و اين دعا، دعای مباهله است؛ می‏گويی: اللهم إنی اسئلك من بهائك بأبهاه ...»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐﷽⁦💐 هركه اين دعا را در هر شب ماه رمضان بخواند، گناهان چهل سال او آمرزيده مي شود.👆
سحرِ اول ماه است مدد یازهرا(سلام‌اللّه‌علیها) تو بده رزق به همه نوکرها...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: چه مردم بدانند و چه ندانند، من تک‌تک مردم را دوست دارم و برای همه دعا می‌کنم من اهل دعا هستم و به دعا خیلی اعتقاد دارم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام علیکم سی و یکمین روز از چله سی و دوم✨ ( )✨ سر سفره شهید 🍃🌷 ولی صالحی 🌷🍃 هستیم
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم الرَّحْمَنُ ﴿١﴾ عَلَّمَ الْقُرْآنَ ﴿٢﴾ خَلَقَ الإنْسَانَ ﴿٣﴾ عَلَّمَهُ الْبَیَانَ ﴿٤﴾الشَّمْسُ وَالْقَمَرُ بِحُسْبَانٍ ﴿٥﴾ وَالنَّجْمُ وَالشَّجَرُ یَسْجُدَانِ ﴿٦﴾وَالسَّمَاءَ رَفَعَهَا وَوَضَعَ الْمِیزَانَ ﴿٧﴾ أَلا تَطْغَوْا فِی الْمِیزَانِ ﴿٨﴾وَأَقِیمُوا الْوَزْنَ بِالْقِسْطِ وَلا تُخْسِرُوا الْمِیزَانَ ﴿٩﴾ وَالأرْضَ وَضَعَهَا لِلأنَامِ ﴿١٠﴾ فِیهَا فَاکِهَةٌ وَالنَّخْلُ ذَاتُ الأکْمَامِ ﴿١١﴾ وَالْحَبُّ ذُو الْعَصْفِ وَالرَّیْحَانُ ﴿١٢﴾ فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ                                         سوره الرحمن آیه ۱ الی ۱۲ براستی ای انسان با این همه نعمتها که خداوند برای تو آفریده باز هم خدا را تکذیب می کنی و شکر نمی گویی پس بگو لا بشئ من الائک رب الکذب حمد و سپاس خدایی را که مرا مسلمان و مرا شیعه آفرید و به من توفیق داد تا در جبهه برای اسلام بجنگم و مرا پیرو و مقلد امام خمینی (ره ) آفریدی خداوندا تو را شکر می کنم از این همه نعمت که به من دادی دوستانم  برادرانم من بنده ای گنه کار بودم و هر گنه کاری باید توبه کند زیرا خداوند توبه کنندگان را دوست دارد پس برایم دعا کنید که خداوند توبه مرا بپذیرد اگرچه خداوند توبه پذیر است برادرانم از پناه دوری کنید زیرا گناه قلب را میمیراند پنه کاران در روز قیامت عضاب سختی در پیش دارند دل به این دنیا نبندید دنیا جای ماندن نیست گذر گاهی است که تمام موجودات از آن عبور می کند ولی هر انسانی برای عبور از گذر گاه احتیاج به توشه دارد پس ماهم باید برای عبور از این گذر گاه احتیاج به توشه داریم .
همیشه به اهل بیت توسل کنید دعا بخوانید زیرا دعا است که قلب را نورانی می کند  زیرا اهل بیت سفینه نجات هستند در این زمان نسبت به امام مهربان باشید و در خط امام باشید برادران پایگاه پشت سر روحانیت حرکت کنید و گوش به حرف های دنیا پرستان نکنید زیرا تنها راه نجات اسلام از توتعه ابر قدرت ها خط روحانیت که همان خط اهل بیت است هر کس در شهر به روحانیت تهمت بزند منافق است . در ضمن جبهه ها را فراموش نکنید که امروز تمام اسلام در ستیز با با تمام کفر استو همیشه خدا را شکر کنید زیرا که پیامبر و دیگر اهل بیت برای اسلام شمشیر زدند و جنگیدند و شما هم دارید برای اسلام میجنگید و هیچ خوف به دل راه ندهید که جنگیدن برای اسلام و رضای خدا ترس ندارد ، گردان سلمان برای شهر خود نگه دارید که این عضت و آبروی برادران حضب اللهی شهر است و خط گردان از گردان جدا نکنید . پدر و مادرم من شما را خیلی دوست داشتم و دارم و هرگز شما را فراموش نمی کنم *** با امام خمینی میثاق بسته ام که که تا آخرین قطره خونم به این عهد وفا می کنم حتی اگر چندین بار مرا بکشند و دوباره زنده کنند من عهد شکن نیستم پس خداوند بدنم را با تیر پاره پاره گردان تا دشمنان اسلام بفهمند اگر چه روح مرا از جسم من بیرون کردند ولی نتوانستند اعتقاد و ایمان و دین مرا از من بگیرند . ۶۵/۱۰/۰۱     مکان کسوه آبادان     موقع حرکت جهت اجرای عملیات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 دعای روز اول ماه مبارک رمضان 🔆اللَّهُمَّ اجْعَلْ صِیَامِی فِیهِ صِیَامَ الصَّائِمِینَ وَ قِیَامِی فِیهِ قِیَامَ الْقَائِمِینَ وَ نَبِّهْنِی فِیهِ عَنْ نَوْمَةِ الْغَافِلِینَ وَ هَبْ لِی جُرْمِی فِیهِ یَا إِلَهَ الْعَالَمِینَ وَ اعْفُ عَنِّی یَا عَافِیا عَنِ الْمُجْرِمِینَ. 🔺خدایا روزه ام را در این ماه روزه روزه داران قرار ده، و شب زنده داری ام را شب زنده داری شب زنده داران، و بیدارم کن در آن از خواب بی خبران، و ببخش گناهم را در آن ای معبود جهانیان، و از من درگذر، ای درگذرنده از گنهکاران.
⭕برخورد قانونی با روزه خواران در انظار عمومی 🔸️حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور: 🔹️کسانی که به هر دلیل روزه نیستند باید از تظاهر به روزه خواری خودداری کنند. 🔹️در صورت ارتکاب تحت عنوان اقدام به جرم مشهود با آنان برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد. 🔹️از آنجا که خودرو حریم خصوصی تلقی نمی‌شود تظاهر به روزه خواری در آن نیز مشمول برخورد قانونی خواهد بود.
🔴 استاد علی اکبر‌ رائفی پور می خواهم این رمضان یک پیشنهاد ویژه بدهم: این ماه نیم ساعت قبل از اذان مغرب، روضه ⁧ ⁩ ع بگذارید ‏در حالی که تشنگی و گرسنگی بر شما غلبه کرده یادی کنید از آقایی که در اوج عطش از شدت ضعف، آسمان را مانند دود می دید. ‏متبرک کنیم روزه مان را با اشک بر اباعبد الله علیه السلام