eitaa logo
سید امیر
374 دنبال‌کننده
430 عکس
125 ویدیو
5 فایل
سلام علیکم از اینستاگرام اومدیم ایتا مصداق بارز یخرجهم من الظلمات الی النور...! 🙂 سید امیرحسین موسوی راه ارتباطی: @Amir_talabeh1 کانال مدرسه هنر و رسانه آوینا: @avina_school
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️هجده شب روضه و عزاداری ایام فاطمیه (شب دوم) ▫️به کلام: ▫️بانوای: 📆چهارشنبه ۱۴۰۲/۹/۸ - ساعت۱۹:۳۰ 📌 گلزارشهدا، آستان مقدس حضرت علی بن جعفر(علیه السلام)، حسینیه حضرت زینب (سلامﷲعلیها) 🔘باحضور هیئت محترم فاطمیون هیئت یازینب سلامﷲعلیها @yazeinaba_ir
هدایت شده از سید امیر
«السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَةُ‌الشَّهِیدَة» 🏴 هم ناله با صاحب‌الزمان (عج) در عزای حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به سوگ می‌نشینیم. با کلام: حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان با نوای: کربلایی سیدرضا حسینی 🔰 عصر جمعه ۱۰ آذر رأس ساعت ۱۵:۳۰ 📌 انتهای کوی ۲۷ عماریاسر، دروازه‌ری ۴۴ پلاک ۱۸۶ «منزل موسوی» __________________ @amir_talabeh
سید امیر
لوکیشن مجلس روضه یا زهرا سلام‌الله‌علیها
هدایت شده از مرکز نوجوانان فاطمی
32.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅خاطره جالب از بیمارستان نکویی قم در اوج کرونا ✔️دارایی شما چیه؟ ▫️◼️🔘◼️▫️ جوان نو؛مرکزنوجوانان فاطمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها 🆔eitaa.com/joinchat/3295150098C8f44199aee 🌐javaneno.amfm.ir
هدایت شده از محمد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 داستان ایرادات بنی‌اسرائیلی مخالفین نظام که هیچوقت تمامی ندارد😅 ❣خنده حلال ❣ ┏━━━🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌸‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌━━━┓ 🆔 @khandehhhalal ┗━━━🍃‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🌸‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🍃━━━┛
26.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حاج قاسم و ابومهدی مهندس بر روی کشتی اسرائیلی حی علی الجهاد ___ @amir_talabeh
هدایت شده از محسن انبیائی
همزمان که به دنبال ساخت یک عاشقانه جدید و به دنبال یک مثلث عشقی و خیانت جدید و به دنبال سیاه‌نمایی برای صید فلان جایزه خارجی است، به دنبال تحریف مجدد تاریخ برای خدمت به است! ترک میدان عواقبی وخیم‌تر از ترک میدان دارد! ✍🏻محسن انبیائی https://eitaa.com/joinchat/3025535223C80e574a5aa
متن زیر را بخوانید. البته بعد از تماشای این تصویر.
این عکس زیباست؟ قاب بندی اصولی دارد؟ سوژه خوبی هست؟ چینش اجزای درون تصویر هماهنگ و قرینه و... هست؟ بهتر نبود قاب عکس درست بالای کتیبه سبز رنگ به دیوار زده میشد؟ البته اینجوری نسبت به مهتابی هم نا میزون میشود! کاش این «یا قمربنی‌هاشم» حد اقل کمی سمت چپ تر بود. هم مماس با قاب میشد هم کلید پریز ها را می‌پوشاند. اما میدانید داستان چیست؟ چشم های کم سو مادربزرگ این اجازه را نمیدهد که کلید ها دم دست نباشد و پنهان شود. شوق لحظه نصب این کتیبه توسط یکی از نوه های دبستانی هم مانع میشود تا ذهن پیرزن به سمت قرینه و تناسب ها برود. فدای آن نگاه های خیره به علامت دست سقا که شاید ساعت ها مشغولیت مادربزرگ در تنهایی اش بوده است. چند صلوات برای صاحب آن دو عکس سه در چهار فرستاده باشد خوب است؟ همان لبخند های نوه ها گوشه تابلوی صلوات...! و اما داستان ما ! از وقتی مقوله و را آکادمیک کردیم تا بتوانیم رشته در دانشگاه داشته باشیم و به دانشجویان مدرک فارغ‌التحصیلی بدهیم، خودمان را در مسیری اجتناب نا پذیر انداخته ایم. ترم دانشگاه، واحد برای پاس شدن می‌خواهد و اساتید هم برای تدریس شان محتاج کتاب های درسی هستند. کتاب هم فصل اول و دوم و دهم دارد. نتیجه؟ هنر آموزشی میشود تا قابل تدریس باشد. هنر در ضابطه ها، اسلوب ها، مکاتب و تقسیم بندی ها محصور و زندانی میشود و با اصرار تمام، در فصل های مختلف گنجانده میشود. اما چقدر هنر، آموزش پذیر هست؟ ترکیب «هنر آموزشی» کمی پارادوکسیکال نیست؟ چرا انقدر تمام عکس هایی که اخیرا می بینیم شبیه هم هستند؟ وَه که چقدر الگو های تکرار شونده در متن ها و عکس ها و قهرمان های داستان هایمان پیدا میشود! و اما در مقابل هنر، چه گزینه ای داریم؟ پ.ن: حالا بیایید پیرامون و ساعت ها سر و کله بزنیم! پ.ن: آنچه هست، زیباست نه آن تقلید های زورکی از قاعده ها..! ____ @amir_talabeh