اَنارستــــــون
بهش بگید: بی تو حتی ندهم، تن به دم و بازدمی : )
بهش بگید:
نور نه، معجزه در داخل چشمت داری : )
اَنارستــــــون
اللهم اَسئَلکَ اَنتحیی قَلبی خدایا از تو میخواهم که زنده کنی، دلم را... #دم_اذانی #ماه_رمضان 🖇💌
ولاخَرَجَ حُبّی مِن قَلبِک
اهل دوست داشتن تو باشم
و این برای تمام من کافیست...
#دم_اذانی
#ماه_رمضان
🖇💌
لب تشنهایم اما نه در بین بیابان
حتما عطش در حُرمِ صحرا فرق دارد...
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#بحقالحسین_الهی_العفو
#ماه_رمضان
🖇💌
بِسم اللّٰهِ الّذي يَروِي العَطْشان
وقتی آقای بهجت گفتند: «هر کس عاشق امام زمانش باشد حداقل او را در خواب میبیند»؛ بهم برخورد! انگار دوست داشتنم زیر سوال رفته باشد... زیر سوال رفتن شبیهِ آن شخص که روزی به امام صادق -علیهالسلام- عرضه داشت: «یابن رسولالله! من از جایی دور به دیدارت آمدهام و همیشه توان طی کردن این مسافت طولانی را ندارم. اگر میشود عنایتی کنید تا حداقل شما را در خواب زیارت کنم». امام -علیهالسلام- فرمودند: «تشنه بخواب»!
مردِ مسافر به دیارش برگشت. آن روز را آب ننوشید تا تشنه سر به بالین بگذارد. تشنه خوابیدن همانا و تا صبح خواب آب و دریا دیدن همانا.
بار دیگر راهی سفر شد و در دیداری که داشت به امام -علیهالسلام- گفت: آقا جان امر شما را بجا آوردم ولی نمیدانم چرا بجای خوابِ شما، خواب آب را دیدم!
حضرت -علیهالسلام- فرمودند: «تشنگیات به آب، بزرگتر از تشنهٔ دیدار بودن است... ؛ میخواهی ما را ببینی تشنه باش».
هیچی دیگه؛ همین!
خدایا پناه میبریم به تو از هر چه که مبداء میل ما را از سمتِ تو عوض کرده. لطفاً «بریز هر چه عطش را به کام تشنگیام»
#وفا_دوران
#ماه_رمضان
🖇💌
طعم خرمای لبش روی لبم جا مانده است
علما حکم کنید، روزهی خود را چه کنم؟
#مهتاب_بهشتی
#ماه_رمضان
🖇💌
اَنارستــــــون
بهش بگید: نور نه، معجزه در داخل چشمت داری : )
بهش بگید:
میکنی آخر مرا درگیر بیماری قند : )
من غرق گناه آمده بودم به حضورت
مشمول عطایای تو گردیدم و رفتم...
#چهارشنبهها
#السلام_علیک_یا_علیبنموسیالرضا
🖇💌
اَنارستــــــون
من غرق گناه آمده بودم به حضورت مشمول عطایای تو گردیدم و رفتم... #چهارشنبهها #السلام_علیک_یا_علیبن
لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...
به طعامی که سرِ سفره بُوَد مِیلم نیست
نمک روی طو در سفرهی افطار کم است...😕
#بهنام_فرشی
#ماه_رمضان
🖇💌