eitaa logo
اَنارستــــــون
37.1هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
267 ویدیو
2 فایل
[خدا مرا برای تو انــــــار آفریده است🌱] ✅ فوروارد :) تبلیغات 👈 @TarefeAnarestun
مشاهده در ایتا
دانلود
نوکرت در همه ی سال به یاد غم توست گریه بر داغ تو شد برکت هر روزه‌ی من تشنگی، بغض، عطش، آب، اذان...آه حسین! وقت افطار شد و روضه شده روزه‌ی من... 🖇💌
قبول باشه... التماس دعا🌱 🖇💌
شیخ بعد از دیدنت با شادمانی مژده داد: روزه داران ماه رویت گشت و آمد عیدِ فطر😄 🖇💌
بسم الله الَّذِي خَلَقَنِي فَهُوَ يَهْدِين مقصود از «يَد» در کلام عرب قوت و نعمت است، در قرآن آمده «بِيَدِكَ الْخَيْرُ» به دستِ قدرت خداست تمام خیرها. همچنین شنیده‌ایم این جمله‌ی مشهور را: «کُل الْخَیرِ فِي بابَ الْحُسین» همه‌ی خوبی‌ها در درگاه حسین-عليهم السلام- جمع شده... و شما خود حدیث مفصل بخوانید از ارتباط این دو جمله. یکی از بزرگان فرموده: «هیچکس به هیچ مرحله ای از معنویت نرسید، مگر در حرم مطهر امام حسین-علیه‌السلام- یا در توسل به آن حضرت.» گمان هم نکنید توهم هست! نمونه‌اش حُر بن الریاحی، نمونه‌اش شهید مجید قربانخانی. این بساط هم برچیده نمی‌شود... که در وصف خدا آمده «وَلَا يُغْلَقُ بابُهُ» در رحمتش هیچگاه بسته نشود... و خوب میدانیم این «رَحمَةُ اللهِ الْواسِعة» کیست! در دعای ابوحمزه آمده «لِمَا أُلْهِمَ قَلْبِي يَا سَيِّدِي مِنَ الْمَعْرِفَةِ بِكَرَمِكَ وَ سَعَةِ رَحْمَتِكَ إِلَى» من از تو میخواهم چون خودت به قلب من الهام کردی که رحمتت فراگیر است و مهربانی‌ات زیاد. خودت به قلبم «سَعَةِ رَحْمَتِكَ» محبت حسین را دادی... پس چگونه از تو نخواهم؟ خدا روزیمان کند عاقبت به خیری «فی باب الحسین-علیه‌السلام-» را... 🖇💌
یاٰ قاٰضِیَ الحاٰجاٰت🌿
اَلْخِیْرُ فیٖ ماٰ وَقَعَ روز شد، خیر است... 🖇💌
بیا، که با همه دوری دل از تو وا نگرفتم... 🖇💌
سوزانده حسرت لب و چشمت دل مرا آتش بیار معرکه‌ی شعرها شدی... 🖇💌
جان در تنِ من چه کار دارد بی تو؟! 🖇💌
مثل معلم‌ها به ذوقم آفرین گفت مانند یک طفل دبستانی‌ دلم رفت... 🖇💌
تا نبینم ماهِ رویَت را خبر از عید نیست... بی جهت دارند هِی مَردم شلوغش می‌کنند😏 🖇💌
که‌ام؟ معلم دلتنگ و ساده‌‌ای که تو را همیشه وقت حضور و غیاب کم دارم...🙁 🖇💌