[وَ إِنْ أَدْخَلْتَنِي النَّارَ
أَعْلَمْتُ أَهْلَهَا أَنِّي أُحِبُّكَ]
جهنم هم دوست داشتنی است
آنگاه که
با اهلش از عشق تو بگویم...
#کیوان_کیانی
#عربی_نوشت
این درخت گل که من در خانه دارم، ناقص است
کاملش باید کنند این بازوان پیچکی...
#آرش_شفاعی
به مناسبت ۱۵ اسفند و روز درختکاری🌳
یهو پیام داد: چیشده؟
جواب دادم چی چیشده؟
گفت "هرموقع زیاد استوری میذاری یعنی اکی نیستی، حالا بگو چیشده"
خواستم بگم حس خوبیه وقتی یکی بلده تورو، جزییات ریزی که هیچ کسی نمیدونه رو، میفهمه...
- اُرنج اِلف
نشد که از صبح بیام و به رسم هر چهارشنبه بنویسم که «لطفا یکی سلام ما رو به امام مهربان برسونه...»
اما دم اونایی که رسوندن گرم✋🌹
یقین که آتش دوزخ حرام گردیده
به جسم آنکه بود یار آشنای حسین
#شب_زیارتی_ارباب
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
به دوری تو مگر می شود شکیبا شد؟!
_شادی روح شهدا صلوات🌹
#حاج_قاسم
#سردار_دلها
درین زمانه غریبم بگو به حضرتِ عشق
به هر بهانه نشد، بی بهانه برگردد...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#السلام_علیک_یا_مولانا_یا_صاحبالزمان
اَنارستــــــون
درین زمانه غریبم بگو به حضرتِ عشق به هر بهانه نشد، بی بهانه برگردد... #اللهم_عجل_لولیک_الف
لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِک...
حالا هم که دارم این نامه را برایت مینویسم، یاد خندههایمان در کافهها و رستورانها افتادهام. چه کیفیت نایابی داشتند آن لحظهها میفهمی که؟ هیچوقت با هیچکس مثل تو صمیمی نمیشوم.
"نامه روبر لاشُنه به فرانسوآ تروفو"
4_5942865849982397665.mp3
زمان:
حجم:
3.3M
چه نیکبخت کسانی که با تو همسخناند...
#سعدی
-رادیو ریلکس
در نبودت به کسی باج ندادم هرگز
کاروان نیست که دل هر که به جایت آید...
#مهدی_کمانگر