حالا هم که دارم این نامه را برایت مینویسم، یاد خندههایمان در کافهها و رستورانها افتادهام. چه کیفیت نایابی داشتند آن لحظهها میفهمی که؟ هیچوقت با هیچکس مثل تو صمیمی نمیشوم.
"نامه روبر لاشُنه به فرانسوآ تروفو"
4_5942865849982397665.mp3
زمان:
حجم:
3.3M
چه نیکبخت کسانی که با تو همسخناند...
#سعدی
-رادیو ریلکس
در نبودت به کسی باج ندادم هرگز
کاروان نیست که دل هر که به جایت آید...
#مهدی_کمانگر
کیارستمی در یکی از نامههایش به همسرش مینویسد:
“باوجودی که خیلی بیحوصلهام
ولی در نامه نوشتن برای تو خیلی راحتم.”
به این فکر میکنم که تمام بهانهها برای همین است، برای پیدا کردن یکی که زورش از بیحوصلگی ما بیشتر باشد. یکی که همراهیاش و همصحبتیاش نیاز به حوصله نداشته باشد، یکی که حوصلهی آدم را هیچوقت سر نبرد.
همهی داستان همین است...
در حیرتم که شیخ بهایی چرا نگفت:
ایوان کم است، نجف را طلا کنید...!
#السلام_علیک_یا_امیرالمؤمنین