eitaa logo
اَنارستــــــون
37.2هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
266 ویدیو
2 فایل
[خدا مرا برای تو انــــــار آفریده است🌱] ✅ فوروارد :) تبلیغات 👈 @TarefeAnarestun
مشاهده در ایتا
دانلود
حالا هم که دارم این نامه را برایت می‌نویسم، یاد خنده‌هایمان در کافه‌ها و رستوران‌ها افتاده‌ام. چه کیفیت نایابی داشتند آن لحظه‌ها می‌فهمی که؟ هیچ‌وقت با هیچکس مثل تو صمیمی نمی‌شوم. "نامه روبر لاشُنه به فرانسوآ تروفو"
4_5942865849982397665.mp3
زمان: حجم: 3.3M
چه نیک‌بخت کسانی که با تو هم‌سخن‌اند... -رادیو ریلکس
در نبودت به کسی باج ندادم هرگز کاروان نیست که دل هر که به جایت آید...
مثل داروهای کم پیدا، نبودت فاجعه‌ست...
کیارستمی در یکی از نامه‌هایش به همسرش می‌نویسد: “باوجودی‌ که خیلی بی‌حوصله‌ام ولی در نامه نوشتن برای تو خیلی راحتم.” به این فکر می‌کنم که تمام بهانه‌ها برای همین است، برای پیدا کردن یکی که زورش از بی‌حوصلگی ما بیشتر باشد. یکی که همراهی‌اش و همصحبتی‌اش نیاز به حوصله نداشته باشد، یکی که حوصله‌ی آدم را هیچ‌وقت سر نبرد. همه‌ی داستان همین است...
در حیرتم که شیخ بهایی چرا نگفت: ایوان کم است، نجف را طلا کنید...!
این بار هم تمام خطاها به پای من اما نخواه اینکه تو باشی خدای من
من مانده‌ام چگونه بگویم چه قصه‌‌ای‌ست  مابین چشمهای تو با شعرهای من
چوب حراج می‌زنی امروز بر دلم ای جو فروش دلبر گندم‌نمای من
آخر چگونه می‌شود از عشق با تو گفت وقتی که رنگ بر تو ندارد حنای من
عمری که من دچار تو بودم تمام شد حالا بیا تو باش کمی مبتلای من
بگذر از آنچه بین من و تو گذشته است این بار هم تمام خطاها به پای من