انت الفصل فی ضبابی فنارة
و انا ضرير من غير عينيك!
فانوس این راه مه آلود تویی
و من بدون چشمهایت چیزی نمیبینم!
#عربی_نوشت
اتِفاقی افتاده؟
گاهی برایِ بعضی از سوالا، هیچ جوابی نداری. دستِ خودت نیست، طوری رفتار میکنی که انگار نَشنیدی. اگرچه جوابِ سوال مثل روز روشنه، اما تو بدونِ هیچ توضیحی، با یه «نه» باورنکردی، احمقانهترین دروغ زندگیت رو میگی .
بَعضی سوالا رو نباید پرسید، بعضی جوابا رو نَباید داد . همیشه یه حَرفایی هست که اگه نگفته بمونه، شِنیدنیتره.
اتفاقی افتاده؟
جواب میدی نَه. بعد تویِ چشماش خیره میشی و تویِ دلت تکرار میکنی؛ نه!، واقعا نه.
«اتِفاق تو بودی که هیچوقت برایِ من نیُفتادی».
#پویا_جمشیدی
دستگیری زِ گدا گردنِ هر ارباب است
کارِ ما دستِ تو آقاست اباعبدالله...
#شب_زیارتی_ارباب
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
عُمرِ اَبد کم است مرا در کنارِ تو
از بس که انتظارِ وصالت کشیدهام!
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#السلام_علیک_یا_مولانا_یا_صاحبالزمان
اَنارستــــــون
عُمرِ اَبد کم است مرا در کنارِ تو از بس که انتظارِ وصالت کشیدهام! #اللهم_عجل_لولیک_
لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِک...
اَنارستــــــون
مرا با تو میشناسند... منِ او...
انسان عاشق که میشود
حساستر میشود
بی تابتر میشود!
و دلتنگی را برای بار اول از نوعِ قشنگتری حس میکند!
انسان عاشق که میشود؛
خودش را بیشتر دوست خواهد داشت
و « او » را بیشتر از خودش...
اینجاست که (منِ او) معنا پیدا میکند!
یارای بیتو زیستنم نیست بیش از این
تابِ غمِ تو بیشتر است از تَوانِ من...
#حسين_منزوی
کیف دونما یدک، أعید حیاکه روحی؟
چگونه
بدونِ دستِ تو
روحم را دوباره ببافم؟
#عربی_نوشت
اگر چیزی نصیب تو باشه
خدا
برای اینکه
صاحب اون بشی
همه تعادلها رو تغییر میده
به خدا اعتماد کن...
#علی_سلطانی