عُمرِ اَبد کم است مرا در کنارِ تو
از بس که انتظارِ وصالت کشیدهام!
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#السلام_علیک_یا_مولانا_یا_صاحبالزمان
اَنارستــــــون
عُمرِ اَبد کم است مرا در کنارِ تو از بس که انتظارِ وصالت کشیدهام! #اللهم_عجل_لولیک_
لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِک...
اَنارستــــــون
مرا با تو میشناسند... منِ او...
انسان عاشق که میشود
حساستر میشود
بی تابتر میشود!
و دلتنگی را برای بار اول از نوعِ قشنگتری حس میکند!
انسان عاشق که میشود؛
خودش را بیشتر دوست خواهد داشت
و « او » را بیشتر از خودش...
اینجاست که (منِ او) معنا پیدا میکند!
یارای بیتو زیستنم نیست بیش از این
تابِ غمِ تو بیشتر است از تَوانِ من...
#حسين_منزوی
کیف دونما یدک، أعید حیاکه روحی؟
چگونه
بدونِ دستِ تو
روحم را دوباره ببافم؟
#عربی_نوشت
اگر چیزی نصیب تو باشه
خدا
برای اینکه
صاحب اون بشی
همه تعادلها رو تغییر میده
به خدا اعتماد کن...
#علی_سلطانی
#شما_بگین🎈
اردیبهشت شما رو یاد چیز خاصی میندازه؟
اگه آره، اون چیه؟
payamenashenas.ir/sandoghche
در نمازم از خدا درخواست کردم من"حضورِقلب" را
لحظهای تصویرِ تو آمد نمازم جعفر طیّار شُد!
#امیرحسین_اثناعشری
کاش یکم به خودت بیای،
بری بهش بگی که چقدر از هر چیزی توی این دنیا قشنگتره، که چقدر وقتی میخنده دنیا رنگیتر میشه، بهش بگو که چقدر خوبه فکر کردن بهش، کاش بهش بگی؛
بهش بگی که چقدر همیشه دوسش داشتی، نکنه یه موقه به خودت بیای و دیر شده باشه؟ اونوقت هرچیم که داد بزنی بگی دوسش داری، دیگه فایده نداره، فقط خودت میمونیو یه حس مرده توی قلبت که میتونستی واسش تلاش کنی، ولی نکردی، ترسیدی...
بهش بگو،
دیر میشهها...
#زهرا_رحیمیان