العِناق وسيلة لإحياء الروح احيانا..
گاهی در آغوش گرفتن،
وسیلهای ست برای زنده کردن روح...
#عربی_نوشت
او نگفت دوستت دارم،
اما نامهاش را اینگونه تمام کرد؛
"بالِ تو را میبوسم پرندهی قلبم"
#فرانتس_کافکا
#شما_بگین🎈
اولین ایموجی کیبوردت چیه؟
ارسالش کن اینجا : )
payamenashenas.ir/sandoghche
اَنارستــــــون
#شما_بگین🎈 اولین ایموجی کیبوردت چیه؟ ارسالش کن اینجا : ) payamenashenas.ir/sandoghche
بیشترین ایموجیمون خنده(😂) بود...
استرس، دلهره و غصه و غم سیری چند
بکش آغـوشِ خـدا را و دلی سیر بخند...
#عباس_موسوی
دمتون گرم ✋