اَنارستــــــون
#شما_بگین🎈 اولین ایموجی کیبوردت چیه؟ ارسالش کن اینجا : ) payamenashenas.ir/sandoghche
بیشترین ایموجیمون خنده(😂) بود...
استرس، دلهره و غصه و غم سیری چند
بکش آغـوشِ خـدا را و دلی سیر بخند...
#عباس_موسوی
دمتون گرم ✋
به ضربالمثلها اعتنا نکن،
بیا...
من با همین یک گل بهار میشوم!
#طاهره_اباذریهریس
هر چند شلوغ است حرم، دلهرهای نیست
وقتی که برایِ همگی حوصله داری…!
#السلام_علیک_یا_علیبنموسیالرضا