ما غایبیم و حاضر عالم فقط تویی
ای اوج التماس دل مبتلای ما...
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#السلام_علیک_یا_مولانا_یا_صاحبالزمان
اَنارستــــــون
ما غایبیم و حاضر عالم فقط تویی ای اوج التماس دل مبتلای ما... #اللهم_عجل_لولیک_الفرج #السلام_علیک_یا
لَیِّن قَلبی لِوَلِیِّ اَمرِک...
مسئولِ ثبتِ احساس، نامِ " تو " را زِ من خواست...
گفتم به او: ببخشید، الآن " وضو " ندارم...!
#حسینعلی_زارعی
نه که بلد نباشما دورت بگردم!
بلدم...
بلدم مثل این فیلم و کتابای عاشقونه بهت بگم نَریا؛ بری میمیرم! بگم باش، که اگه نباشی، جونم در میره از تنم! بگم بمون که من قدِ یه پلک هم زدنم زنده نمیمونم بی تو!
دروغ چرا!
دور از تو هم میشه نفس کشید،
بدونِ تو هم میشه نمُرد،
بی تو هم میشه زنده موند...
ولی راستشو اگه بخوای،
نمیشه زندگی کرد!
بذار خلاصه بگم برات؛
هیچوقت نرو!
همیشه باش،
که اگه نباشی،
مُردن شرف داره به زندگیِ منِ بی تو...
#طاهره_اباذریهریس
گاهی هزار دوره دعا بیاجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود
#قیصر_امینپور
گفت:
آدمی را دارید که وقتی از زندگی خسته شدید،
شما را دوباره به زندگی برگرداند؟
«من از تو برایشان گفتم...»
خادمالرضا...
کسی که هم حکم تنفیذ ریاست جمهوریاش و هم مهر شهادتش در روز میلاد ولینعمتمان، آقای مهربان عالم، امام رضا جان، خورده شد...
#خادم_مردم
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من ایشان را به خودم پدر میدانم...
رضایت پدر و مادر، عامل عاقبتبخیریست...
#شهیدِ_خدمت