1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاه با خود فکر میکنم
که اگر شب نبود
آدمها در کجا
رویاهایشان را در آغوش میگرفتند
و در خود گم میشدند؟!
#حرفهایی_هست_برای_نگفتن
روی تقویمی که خط خورده تمامِ روزها
یادِ تو جا مانده در شهریورِ تبدارِ من...
#همانقدر_که_نمیدانی
عاشقی نکردن تو پاییز
مثل نرفتن به اردوی مدرسه است؛
تا آخرین روز خرداد بغضش توُ گلوت میمونه...
#حرفهایی_هست_برای_نگفتن
#پاییز🍁