نوشتنی نَبُوَد حال من
بیا و ببین...
#ابوالحسن_فراهانی
#حرفهایی_هست_برای_نگفتن
اَنارستــــــون
مرا با تو میشناسند... منِ او...
نه تکرار میشی، نه تکراری...
#همانقدر_که_نمیدانی
یا قليل الكلام...
لو أعلمك أن كلامك راحتي بتكثر حكي؟
ای کم حرفِ من...
اگر بگویمت که کلامت آرامِ من است،
بیشتر حرف میزنی؟!
#عربی_نوشت
#من_او_را_دوست_داشتم
باید مردی باشد
تا آینه را از دست زنی بکشد...
دستانش را گرم بفشارد، و بگوید:
"آینه را رها کن!
تو در چشم من زیباتر از این حرفهایی"
#دلم_هواتو_کرده
امید من به وفا کردنت حماقت بود
حکایت دل من با تو عین برجام است...
#احمد_صالحینژاد
من واقعاً معنای «دوستت دارم» را نمیدانم
ولی فکر میکنم این جمله یعنی:
مرا اینجا تنها رها مکن!
#نیل_غیمان
#من_او_را_دوست_داشتم
سلام بر تو که جای جای
صحن و سرایت نشانی از قدوم
نوهی عزیزت؛ آقای ما(عج) دارد...
#میلاد_پر_برکت_امامهادیعلیهالسلام🎊
ولادتش شده بابُ الغدیر این آقا
چقدر حضرت هادی به شیعه عزت داد
#محمود_ژولیده
#میلاد_پر_برکت_امامهادیعلیهالسلام 🎊
کاش در نیاید مرز آغوشت به اشغال کسی
ای امان از دلشوره های این منِ میهنپرست
#حسام_عزیزی