آه از عطرها که با این غریبِ دورافتاده از وطن، چهها نخواهد کرد...
#حامد_عسکری
این دیالوگ کازابلانکا خیلی خوبه:
-میخوای برات یه قصه تعریف کنم که آخرشو نمیدونم؟
+ تعریف کن
- دوسِت دارم...
#همانقدر_که_نمیدانی
اَنارستــــــون
شاید چارهاش یک آغوشِ طولانی باشد...
اگر مرا وطنی باشد،
آغوشِ تو آن است...
#آنا_نعمتی
https://eitaa.com/khamenei_ir/51753
شبهای هجر را گذراندیم و زندهایم
ما را به سختجانی خود، این گمان نبود!
#رهبرم🖤
حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای(حفظه):
اختلافات غیر موجّه و حتى موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنید.
#رهبرم❤️🇮🇷
اَنارستــــــون
تاریخ گواه است او هرگز ملتش را تسلیم شياطين عالم نکرد... #رهبرم🖤
بهار دارد تمام تلاشش را میکند؛
اما ما هنوز در زمستان ماندهایم...
#آنا_نعمتی
#رهبرم🖤
« همهجا پیشِ من بمان. حتی اگر باهم بحث کنیم هم خوب است. با هم بحث میکنیم و بعد میخندی همانطور که خوب بلدی.
این لبخندت است که دوست دارم ببوسمش »
#آلبرکامو
#تمام_ماجرا_همین_است
لَا یَوْمَ کَیَوْمِکَ یَا اَباعَبْدِاللهِ...
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#رهبرم 🖤
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الحمدلله الذی خلق الحسین...
#صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
#آقایِچاره♥️