eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.1هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.7هزار ویدیو
300 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
www.aviny,com02.mp3
زمان: حجم: 748.8K
🎙القدس لنا🎙 "سرود حزب اللّه لبنان" @Arshiv_Gholam
توحید را که مطرح می کنید...به صورت یک مسئله ای که دانستنش و ندانستنش حیاتی است، تعیین کننده است، آن جور مطرح کنید...توحید را برای خاطر آثارش، برای خاطر آنچه بر توحید مترتّب می شود...برای این چیز هایش مطرح کنند و بفهمند و درک کنند...آن توحیدی که اسلام به آن دعوت می کند، توحیدی است بالاتر از حدّ یک پاسخ به یک سئوال، به یک استفهام. پس چیست؟...توحید اسلامی همان ألفی است که بعدش ب می آید و پ می آید و چ می آید، تا ی می آید...معنایش این است که در تمام منطقه وجود خودت شخصاً و جامعه ات عموماً، جز خدا کسی حق فرمانروایی ندارد...معنایش این است که تمام آنچه در اختیار داری از ثروت، تو و همه ی انسان های دیگر، برای خداست...اگر چنانچه قائل به توحید باشی، در جامعه اختلاف طبقاتی و تبعیض معنی ندارد...نزدیکی شما به خدا و رجحان شما به تقواست و بس...بندگی خدا به معنی آزادی از بندگی غیر خداست. نائب المهدی امام خامنه ای طرح کلی اندیشه اسلامی، ص 210 تا 214 @Arshiv_Gholam
حکمت این است که انسان حقایق عالم و آن چیزهایی را که در باطن این عالم جریان دارد، درک کند...خیلی از چیزها هست که منشأش حکمت است...همه ی آن چیزهایی را که با دید ظاهری و مادّی انسان قابل فهم و قابل تشخیص نیست...یک چیزهایی هست که انسان با عقل ناقص و استدلال ضعیف خود می تواند آن ها را بفهمد، و بسیار چیزها هست که انسان آن ها را با استدلال نمی تواند درک بکند؛ خدا به همه ی این ها دانا و عالم است. نائب المهدی امام خامنه ای تفسیر سوره تغابن، ص 104 و 105 @Arshiv_Gholam
عِدَّةٌ مِنْ أَصْحَابِنَا عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ خَالِدٍ عَنْ عُثْمَانَ بْنِ عِيسَى عَنْ سَمَاعَةَ بْنِ مِهْرَانَ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (علیه السّلام) قَالَ قَالَ: مَنْ عَامَلَ النَّاسَ فَلَمْ يَظْلِمْهُمْ وَ حَدَّثَهُمْ فَلَمْ يَكْذِبْهُمْ وَ وَعَدَهُمْ فَلَمْ يُخْلِفْهُمْ كَانَ مِمَّنْ حُرِّمَتْ غِيبَتُهُ وَ كَمَلَتْ مُرُوءَتُهُ وَ ظَهَرَ عَدْلُهُ وَ وَجَبَتْ أُخُوَّتُهُ. الكافي، ج‏2، ص 239 @Arshiv_Gholam
مردم نه پیش از فرمان خداوند، نظرشان مشروعیت بخش است و نه بعد از فرمان خداوند متعال...مردم در اصل مشروعیت بخشی، نه حقّ پیشینی دارند و نه حقّ پسینی. استاد محمد نجفی حکومت اسلامی از مبانی تا مقاصد، ص388 @Arshiv_Gholam
﷽ هیئت یازینب (سلام اللّه علیها) سخنرانی: حجّت الإسلام سیّد امیرحسین موسوی با نوای: کربلایی علی سراج شیخ غلامعلی بدرلو پنجشنبه 3 تیر 1400 ســاعتــــ 21:30 گلزارشهــــداء علــی بن جعفر حسینیه‌حضرت‌ زینب (سلام اللّه علیها) @yazeinaba_ir @Arshiv_Gholam
این از خصوصیات سیاست های شوم پلید صهیونیستی است که مردم را سرگرم کنند به همین دلی دلی کردن ها و آواز خواندن ها و آواز شنیدن ها و به نام های گوناگون. نائب المهدی امام خامنه ای طرح کلی اندیشه اسلامی، ص 214 و 215 @Arshiv_Gholam
طولانی ترین و مفصّل ترین بحثی که در سراسر قرآن انجام گرفته، بحث توحید است. نائب المهدی امام خامنه ای طرح کلی اندیشه اسلامی، ص 227 @Arshiv_Gholam
اگر بخواهيد بى‏خوف و هراس در مقابل باطل بايستيد و از حق دفاع كنيد و ابرقدرتان و سلاح هاى پيشرفته آنان و شياطين و توطئه ‏هاى آنان در روح شما اثر نگذارد و شما را از ميدان به در نكند، خود را به ساده زيستن عادت دهيد و از تعلّق قلب به مال و منال و جاه و مقام بپرهيزيد. امام خمینی (رحمه اللّه) صحيفه امام، ج‏18، ص 471 @Arshiv_Gholam
وَ بِإِسْنَادِهِ عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ ع قَالَ قَالَ النَّبِيُّ (صلّی اللّه علیه و آله): إِنَّ خِيَارَكُمْ أُولُو النُّهَى، قِيلَ يَا رَسُولَ اللَّهِ وَ مَنْ أُولُو النُّهَى؟ قَالَ هُمْ أُولُو الْأَخْلَاقِ الْحَسَنَةِ وَ الْأَحْلَامِ الرَّزِينَةِ وَ صِلَةِ الْأَرْحَامِ وَ الْبَرَرَةُ بِالْأُمَّهَاتِ وَ الْآبَاءِ وَ الْمُتَعَاهِدِينَ لِلْفُقَرَاءِ وَ الْجِيرَانِ وَ الْيَتَامَى وَ يُطْعِمُونَ الطَّعامَ وَ يُفْشُونَ السَّلَامَ فِي الْعَالَمِ وَ يُصَلُّونَ وَ النَّاسُ نِيَامٌ غَافِلُونَ. عَنْهُ عَنِ الْهَيْثَمِ النَّهْدِيِّ عَنْ عَبْدِ الْعَزِيزِ بْنِ عُمَرَ عَنْ بَعْضِ أَصْحَابِهِ عَنْ يَحْيَى بْنِ عِمْرَانَ الْحَلَبِيِّ قَالَ: قُلْتُ لِأَبِي عَبْدِ اللَّهِ (علیه السّلام) أَيُّ الْخِصَالِ بِالْمَرْءِ أَجْمَلُ؟ فَقَالَ وَقَارٌ بِلَا مَهَابَةٍ وَ سَمَاحٌ بِلَا طَلَبِ مُكَافَأَةٍ وَ تَشَاغُلٌ بِغَيْرِ مَتَاعِ الدُّنْيَا. الكافي، ج‏2، ص 240 @Arshiv_Gholam
آزادی به معنای مطلق العنانی نه، آزادی به معنای تبعیت از یک قانون صحیح انسانی، که در روح انسان، در آن نظم و در آن اجتماع، انسان بار هیچ کَس را بر دوش نبرد، حتی بار حاکم را. اگر حاکم از طرف خدا حرف زد، به الهام خدا حرف زد، حاکم اسلامی است، حرفش مورد قبول قرار می گیرد. اگر به الهام الهی سخن نگفت، حرف او هم مردود می شود. نائب المهدی امام خامنه ای طرح کلی اندیشه اسلامی، ص 217 @Arshiv_Gholam