eitaa logo
آشنایی با آثار حضرت آقا
245 دنبال‌کننده
26 عکس
3 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
قرارگاه های فرهنگی در اردیبهشت سال ۱۳۹۲ مجموعه ای از فعّالان پشتیبانی و حمایت از تشکّل های فرهنگی، توفیق شرف یابی به محضر مقام معظم رهبری می یابند. حرف های مهمی ردّ و بدل می شود، گزارش های متعددی داده و رهنمودها و توصیه های مهمی شنیده می شود. شاید بعضی از جملات بیان شده در این دیدار، مختص توجه همان مجموعه باشد، اما عموم صحبت ها ناظر به کلیّت یک تشکّل فرهنگی است که باید به آن توجه ویژه داشت.
خلاصه-کتاب-قرارگاه-های-فرهنگی.pdf
287.1K
✨📗خلاصه کتاب قرارگاه های فرهنگی (مجموعه ای از بیانات رهبرمعظم انقلاب در مورد الزامات کار فرهنگی) «آنچه نقطه مهم عرض من است ، خطاب به جوان هایی است که در سرتاسر کشور فعالیت های فرهنگی را به صورت خودجوش شروع کردند؛ که بحمدالله خیلی هم وسیع شده است . من می خواهم بگویم آن جوان هایی که در تهران ، در شهرهای گوناگون ، در استان های مختلف ، در خود مشهد ، در بسیاری از شهرهای دیگر کار فرهنگی می کنند ، با اراده ی خودشان ، با انگیزه ی خودشان – کارهای بسیار خوبی هم از آنها ناشی شده است که از بعضی از آنها ما بحمدالله اطلاع پیدا کردیم – کار را هرچه می توانند به طور جدی دنبال کنند و ادامه بدهند . بدانند که همین گسترش کار فرهنگی در بین جوان های مؤمن و انقلابی ، نقش بسیار زیادی را در پیشرفت این کشور و در ایستادگی ما در مقابل دشمنان این ملت ، ایفا کرده است » (1/1/1393)
✨📗کتاب کار باید تشکیلاتی باشد؛مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره‌ی تشکل و کار تشکیلاتی ✍️نویسنده : محمود زارعی https://b2n.ir/t86062 یا https://b2n.ir/h18462 🌷🇮🇷🌷
✨انسانها در درون تشکیلات تربیت میشوند ✍️ضرورت انجام عملیات سازمان یافته و تشکیلاتی در انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف آن در جامعه کنونی ما امری بدیهی به نظر رسیده و مورد وفاق دلسوختگان نظام می باشد. اما پرداختن به اهمیت آن بر اساس ادله عقلی و نقلی خارج از وجاهت نبوده و قابل بهره برداری است. آشنایی ارکان تربیتی صالحین با چرایی و ضرورت فعالیت تربیتی در قالب یک تشکیلات منسجم کمک زیادی به شکل گیری و انسجام هر چه بیشتر تشکیلات تربیتی صالحین خواهد نمود. اهمیت فعالیت تشکیلاتی در امر تربیت و ضرورت آن را می توان از طرق مختلف و با حد وسط های گوناگونی تبیین و اثبات نمود. بررسی تحلیل سیره انبیاء و اولیاء الهی، نگاه اجتهادی به روایات ناظر به حوزه تربیت اسلامی و جامعه سازی، بررسی تجارب موفق و ناموفق تشیع در تعمیق باورهای دینی و گسترش کمی و کیفی خود، تفسیر آیات قرآن، تحلیل محتوای بیانات بزرگان و علما و … برخی از ادله اثبات این مهم می باشد. اما در ادامه درصدد هستیم با نگاهی بر دیدگاه های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به اهمیت این موضوع بپردازیم. تربیت تشکیلاتی از دیدگاه مقام معظم رهبری « ما ملّتى هستیم با آرمانهاى بلند، با حرفهاى بزرگ، با قلّه‌هاى ترسیم‌شده‌اى که میخواهیم خودمان را به این قلّه‌ها برسانیم. این احتیاج دارد به انسانهاى صبور، عاقل، متدیّن، اهل ابتکار، اهل اقدام، دور از تنبلى، مهربان، عطوف، داراى حلم، داراى شجاعت، با رفتارهاى مؤدبّانه، پرهیزگار و انسانهایى که درد دیگران، درد آنها محسوب بشود. بافت انسان و قالب و تراش یک انسان مطلوبِ اسلام چیزى است که با تربیت حاصل میشود. همه‌ى انسانها هم قابل تربیتند. بعضى ممکن است دیرپذیرتر باشند، بعضى زودپذیرتر؛ بعضى تربیت در آنها ماندگارتر باشد، بعضى کم دوام‌تر؛ امّا همه‌ى انسانها در معرض تغییر و تبدیلى هستند که با تربیت حاصل میشود. »[1] « ما اعتقادمان اين است كه بهترين راه و برترين حربه اي كه مي تواند اين راه ها را باز كند و هدايت الهي را و هدايت انقلابي را در ذهن ها و جان ها بنشاند و به ميوه بياورد، مثمر بكند؛ يك تشكيلات است. ما عقيده داريم كه اگر چنان چه كساني بخواهند براي انقلاب كار كنند و اينها متشكّل نباشند، متجمع نباشند، نخواهند توانست از لحاظ كيفيت و از لحاظ كميّت آن كاري را بكنند كه يك گروه متشكّل انجام خواهد داد. »[2] « تشكيلات يكي از فرائض هر گروه مردمي است كه يك هدفي را دنبال مي كنند. تشكيلات يعني نظم، يعني تقسيم وظائف، يعني ارتباط و اتصال، و زنجيره اي كاركردن؛ اين معناي تشكيلات است. اين چيزي است كه نه فقط بد نيست، بلكه يك چيز خوب و بلكه يك چيز ضروري است. هيچ كاري در دنيا بدون تشكيلات پيش نمي رود؛ انقلاب اسلامي ايران هم بدون تشكيلات پيش نرفت و پيروز نشد »[3] « یک کار تشکیلاتی یک کار جمعی خصوصیتش این است که فرد باید خودش را در جمع حل کند، گم کند؛ که این گم کردن عین باز یافتن به نحو درست است. چیزی کم نمی‌شود از آدم، چیزها افزوده می شود. من مثال می زنم به آن لیوان آبی که داخل آن یک حبه قند را شما می اندازید. این حبه قند یک چیز مشخصی است، به قدر خودش شیرینی دارد. وقتی در (لیوان آب) انداختی، تمام است، یعنی یک دانه از این ذرات ریزی که زیر داندان می آمد و صدا می کرد و خودش را نشان می داد که هان! منم؛ یک دانه از اینها باقی نمی ماند، تمام حل می شود در آب. در آنجایی که قبل از آن یا بعد از آن، ده حبه قند دیگر هم حل شده. اما به نظر شما از این حبه قند یک ذره اش از بین رفت؟ هیچ چیز از آن از بین نرفته است. این قند یک ذره کم نشد، بلکه یک خورده به آن زیاد شد. زیرا آن مقدار شیرینی که در این قند بود آن ریخته شد با شیرینی های دیگری که در قند های دیگر بود و در تمام اجزای این آب حل شد، سرایت پیدا کرد، چیزی هم از آن کم نشده، اما آن تشخص خودش را از دست داده، آن فردیت خودش را از دست داد؛ یک تشکیلات باید این جور باشد.. شکل کامل یک تشکیلات درست، این جوری است که فرد در جمع، حل بشود. این شکل درست تشکیلات است.
البته کاری است در اصل آسان، اصلا انسان این جوری است، اما در تجربه و عمل ما که پنجاه سال در اختناق رضاخانی و محمدرضا خانی گذراندیم و اگر خود ما هم این پنجاه سال را با وجودمان لمس نکردیم، اما فرهنگش برای ما به ارث مانده است. ما بر اثر این تجربه طولانی حکومت مطلقه در ایران، در این پنجاه سال اخیر و البته در قبل از آن در 2500 سال اخیر، محکوم به نوعی فرد گرایی شدیم. البته شرقی ها کلا فرد گرایند، از قدیم تاریخ شرق، یک تاریخ فردگرایی است. هنر شرق، موسیقی شرق، آهنگ شرق، ورزش شرق، آهنگ دسته جمعی آن طرف ها هست، اینجا نیست، ورزش دسته جمعی آنجا هست، اینجا ورزشش کشتی است، مثلا آنجا ورزشش والیبال است، فوتبال است، مثلا هنرهای گذشته، موسیقی، آن آهنگ دسته جمعی و یک ارکستر مثلا با همه انواع و اقسام و یک آواز برآمده ی از چندین حنجزه یا چندین دست، این در هنر شرق نیست. اینها اگر هست خیلی کمیاب است. به هر حال شرقی ها یک نوع فردگرایی در تارخشان هست. اسلام البته درست، نقطه ی مقابل این عمل کرده است. اسلام همه چیز را جمعی دارد، حتی عبادت. می دانید عبادت یعنی شخصی ترین کار آدم، کار آدم با خدا که هیچ ارتباط به کارهای معمولی دنیوی و همکاری و تعاون ندارد دیگر، رابطه ای ست بین انسان؛ آن عبادت نوع نیایش و تقدیست را می گویم، نه مفهوم عام عبادت، همین عبادتی که در ذهن مردم هم بیشتر هست؛ این یک رابطه انسان است با خدا. همین را اسلام می گوید دسته جمعی انجام بدهید؛ نماز جماعت، حج و … به هر حال ما از این روح جمعی اسلام دور ماندیم » [4] برخی از شاخص ها و بایدهای تشکیلات موفق انقلابی 1. توجه به وجه اشتراک در تشکیلات برای این‌که ما بنیانهای سیاسی و اقتصادی و فرهنگی خود را مستحکم کنیم، پیش‌نیاز اوّلىِ قطعی ما، ایجاد وفاق و وحدت کلمه است. برای وفاق باید همه تلاش کنند. معنای وفاق این نیست که گروهها و تشکیلات و جناحهای گوناگون اعلام انحلال کنند؛ نه، هیچ لزومی ندارد. معنای وفاق این است که نسبت به هم خوشبین باشند؛ «رحماء بینهم» باشند؛ همدیگر را تحمّل کنند؛ در جهت ترسیم هدفهای والا و عالی و برای رسیدن به آنها به یکدیگر کمک کنند و از ایجاد تشنّج، بداخلاقی، درگیری، اهانت و متّهم کردن بپرهیزند. امروز به نظر من وظیفه ما این است.[5] توصیه میکنم که از اختلاف نظرها، اختلاف سلیقه ها جداً پرهیز کنید. اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارید، دنبال وجوه مشترک بگردید. من تعجب می کنم از کسانی که حاضرند با افرادی که از لحاظ دارا بودن ایدئولوژی مادی و الحادی نقطه ی مقابل ما هستند وجه مشترکی پیدا کنند اما با برادران مسلمانشان حاضر نیستند. بگردید دنبال وجه مشترک، مشترکات بین ما زیاد است.[6] 1. کار، ماندگارتان می کند. کار یک مجموعه هر چه تندتر و پُرمعناتر باشد، ماندگارتر خواهد شد. اصلاً سازمانهای بشری با کار زنده‌اند. مثلاً اگر شما به یک یگان نظامی، تحرّک و برنامه و دستور ندهید، یک ماه که در یکجا بماند به خودی خود منحل میشود. لازم نیست کسی آن را منحل کند؛ به خودی خود منحل میشود! قدرت و نفوذ فرماندهی در سراسر تمام اجزای این مجموعه است که آنها را به حرکت و نشاط در میآورد و حیات جمعیشان را حفظ میکند. شما این کار را بکنید؛ یعنی در این مجموعه خودتان کار را چنان بدمید که تحرّک آن دائمی باشد و اصلاً این فکر به ذهن کسی نیاید که ممکن است روزی این مجموعه منشعب یا منحل شود.[7] 1. باید انعطاف پذیر بود. آرایش سازمانی و رسانه‌یی ما باید به‌گونه‌یی باشد که بتوانیم همه‌ی کشور را در همه‌ی ابعاد بپوشانیم. این آرایش باید کارآمد باشد؛ دارای قدرت انعطاف برای انطباق با شرایط گوناگون و پیش‌بینی نشده باشد؛ در برخورد با مسائل گوناگون، توانایی، سرعت و چالاکی داشته باشد؛ بتواند موضع خودش را اتخاذ کند و کارساز باشد.[8] 1. بالاخره بشر هم خطا می کند. از یک مجموعه‌ی بشری انتظار نمیرود که هیچ قصور و خطایی نداشته باشد و همچنین از یک مجموعه‌ی نوپا که از صفر شروع کرده و اول کارش است و در طول این مدت – که در عمر کارهای نهادی و سازمانی عمر کوتاهی است – هیچ‌گونه سابقه و تجربه‌یی از گذشته به او به ارث نرسیده، انتظار نمیرود که بتواند خودش را آن قدر کامل بکند که کاستی و کمبودی از او سر نزند. کمبودها و بیتجربگیها و کاستیها، طبیعی است. خطاها و اشتباهات هم – در آن حدی که بوده – قابل قبول است.[9] 1. تشکیلات باید مردمی باشد. تشکیلات بایستی مردمی بشود، تا مثل نیمه‌ی شعبان برگزار گردد. خودتان میدانید که برای نیمه‌ی شعبان، هیچ‌کس به کسی نمیگوید که بیایید طاق نصرت ببندید. اگر هم یک روز بگویند نبندید، مردم تشنه‌تر میشوند که ببندند و به هر قیمتی هست، میخواهند آن را برپا بدارند. همت اصلی، این است.[10] 1. نفس جدید به مجموعه وارد کنید
کاری که شما باید بکنید این است که اوّل این انجمن را محکم نگه‌دارید؛ یعنی مانعِ لق شدن خشتها و پایه‌های این تشکیلات شوید. کار دوم این است که برای نگهداشتنِ آن بلاشک احتیاج دارید به این‌که مرتّب نفَس و خون جدید وارد آن کنید؛ چون یک مجموعه بسته و بدون تبدّل خون و هوای آزاد، بعد از مدّتی به‌طور طبیعی فرسوده و کهنه خواهد شد. شما باید خونهای جدید را وارد کنید. البته خون سالم وارد کنید و حواستان جمع باشد که خون هپاتیتی یا ایدزی وارد نکنید! البته بنده نمیخواهم معیارهایی را که شما گفتید، رد یا قبول کنم – لابد بررسی و تصمیم‌گیری کرده‌اید و من درباره آنها نظری نمیدهم – اما به هر حال صافی داشته باشید و بدانید که خون هپاتیتی و ایدزی هم هست و وارد میشود! ولو نشاطی هم ایجاد میکند؛ لکن آدم را در بلندمدّت دچار بیماریهای مهلک و علاج‌ناپذیر میکند. برای این کار دوم – که وارد کردن خون جدید و پاک است – احتیاج است به این‌که شما بعضیها را رشد دهید. پس کار سومی به‌وجود می‌آید که عبارت است از جستجو کردن استعدادهای خوب و تابناک، گزینش کردن صحیح و عادلانه، آوردن و وارد مجموعه کردن آنها. در این هیچ تردیدی نکنید. الان در سرتاسر کشور یک حرکت عمومىِ عجیبی شروع شده است؛ از همین جمعیتهای کوچک دانش‌آموزی گرفته تا دانشجویی و بالاتر از دانشجویی. الان هزارها نقطه و کانون در این کشور به‌وجود آمده است. در همین تهران و در شهرستانهای گوناگون خیلی هست. … همه اینها محض احساس تکلیف مبارزه میکنند. این تابلوِ تهاجم فرهنگی را که ما چند سال پیش بلند کردیم و عده‌ای سنگبارانش کردند، خوشبختانه اینها قبول و بلند کرده‌اند. الان در همه این تشکّلهای کوچک ناشناخته و احصانشده، جهتِ واحدی وجود دارد و آن مبارزه با تهاجم فرهنگی است[11]. [1] بیانات در دیدار معلمان و فرهنگیان سراسر کشور ۱۳۹۳/۰۲/۱۷ [2] بیانات در 18/09/1361 [3] بیانات در 27/11/1360 [4] بیانات در 02/03/1359 [5] بیانات در دیدار نمایندگان مجلس ۷/۳/۱۳۸۱ [6] بیانات در ۱۶/03/13۵۸ [7] بیانات در دیدار جمعی از اعضای انجمن قلم‌ ۸/۱۱/۱۳۸۱ [8] بیانات در دیدار مسئولان سازمان صدا و سیما ۱۱/۹/۱۳۸۳ [9] بیانات در مراسم تودیع کارکنان نهاد ریاست جمهوری ۱۸/۵/۱۳۶۸ [10] بیانات در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسؤولان ستاد برگزاری دهه‌ی فجر ۱۱/۱۰/۱۳۶۹ [11] بیانات در دیدار جمعی از اعضای انجمن قلم‌ ۸/۱۱/۱۳۸۱
آشنایی با آثار حضرت آقا
📗✨باغبانی فرهنگ مدیریت فرهنگ در اندیشه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از جمله مسائل مه
✨📗باغبانی فرهنگ مدیریت فرهنگ در اندیشه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از جمله مسائل مهم در عرصه فرهنگ، نسبت بین دولت و فرهنگ و مدیریت پذیری فرهنگ، امکان، ضرورت و چگونگی آن و حدود مداخله ی دولت در فرهنگ است. در پاسخ به این سوالات، دو رویکرد رهاسازی فرهنگ و یکسان سازی فرهنگ مطرح شده است. این دو رویکرد از منظر اسلامی نمی تواند مورد تایید قرار گیرد. لذا در کتاب باغبانی فرهنگ، تلاش شده است تا از منظر حضرت آیت الله خامنه ای، نگاه معقول اسلامی طرح و تبیین گردد. این کتاب دارای ویژگی های زیر است: باروش استنتاج فرارونده، از درون مبانی هستی شناسانه، انسان شناسانه، معرفت شناسانه و جامعه شناسانه، اصول حاکم بر مدیریت فرهنگ استخراج شده است و بر اساس مبانی و اصول، مدل مختار رهبر معظم انقلاب(باغبانی فرهنگ) در مدیریت فرهنگ تبیین شده است. عمده آثاری که به مدیریت فرهنگ از منظر رهبر معظم انقلاب پرداخته اند، نقل بیانات معظم له به همراه باب بندی است اما در این کتاب، تلاش شده است نظام اندیشه و به عبارتی نظریه رهبر معظم انقلاب فهم و ارائه شود. باغبانی فرهنگ، مدلی است که هم به اتکای آن، فرهنگ مدیریت می شود و هم آزادی ها و تنوع حفظ می گردد. از دیگر نوآوری های این کتاب، تعریف فرهنگ به شاکله اجتماعی است. بر طبق آیه شریفه، "قل کل یعمل علی شاکلته"، شاکله که مبنای عمل است به دو شاکله فردی و اجتماعی تقسیم شد.شاکله اجتماعی در بستر زمان و تحت تاثیر عوامل مختلف و از تبدیل حالت به عادت و در نتیجه شاکله ایجاد می شود. بر اساس تعریف فرهنگ به شاکله اجتماعی، تبیین دقیق و جامعی از عوامل فرهنگ ساز مطرح شد. بر این اساس، عوامل فرهنگ ساز مستقیم یکی از دهها عامل ایجاد فرهنگ هستند. مدیریت پذیری فرهنگ، ضرورت آن و حدود مداخله دولت در این مدیریت بر اساس مبانی تحلیل شد. در مدل باغبانی، دو بعد تمهید فضای زندگی مسلمین و نیز تعالی فرهنگ مطرح شد. در بعد دوم، مدل تعالی فرهنگ با ایجاد و تقویت مولفه های کلیدی در شاکله اجتماعی از طریق اقطاب اثرگذار و به صورت برنامه ریزی یکپارچه توزیع شده مطرح شد. این پژوهش که قبل از تبدیل به کتاب در سه کرسی عرضه و نقد دیدگاه علمی در موسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی، دانشگاه شیراز و امام صادق(ع) در معرض نقد و ارزیابی قرار گرفت و همچنین در چندین جمع نخبگانی دانشگاهی مطرح و مورد نقد و ارزیابی قرار گرفته است، حاصل فهم اجتهادی مولف از افکار رهبر معظم انقلاب و تلاش برای تبیین نگاه معقول اسلامی است. از اینرو از نقدها و ارزیابی ها استقبال می گردد. 🌷🇮🇷🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📖 "محفل كتابخوانی" 🚨 رهبرانقلاب: جوان‌ها وقتی دور هم می‌نشینند و دو ساعت، سه ساعت جلسه دارند، قرار بگذارند که از این جلسه، نیم ساعت بخوانند. 📝 رهبرانقلاب: شما در جامعه چه کارگر باشید، چه کاسب؛ چه معلّم باشید، چه دانشجو؛ چه مشاغل تولیدی داشته باشید، چه مشاغل خدماتی؛ چه مرد باشید و چه زن؛ هرکه و در هر سنّی هستید، باید در حال تعلّم و باشید. الی‌ماشاءالله کتاب هست. 🔻پس، وقتهایی را برای کتاب خواندن بگذارید. 🚃 چقدر وقت ما در رفت وآمدها، در اتوبوسها، در انتظار نشستنها و در این گوشه و آن گوشه به حرف‌زدن‌های تلف میشود! این وقتهای تلف شده را اگر روی هم بگذارید، از عمر یک دانشجوی پرکار، بیشتر میشود. 🔺اگر این اوقات را به کار بکشیم و از آنها استفاده کنیم - در خانه، در محیط کار، دربین‌راه - ببینید جامعه چه‌خواهد شد! مهم، داشتن ، و است. ✨با کتابهای حضرت آقا چقدر آشنا هستید؟ شما می‌توانید براحتی گزیده؛ خلاصه با امکان دانلود آثار و عزیزمان را در این کانال ببینید 👇 ┏━━━🇮🇷🌷🇮🇷━━┓ 🆔 @Asarhazratagha ┗━━━🍃🕊━
هدایت شده از قرارگاه فرهنگی
💬 | با معنویت به دست می‌آید.  یک گاهی اوقات میتواند مجموعه پیرامونی خودش را - کلاس را، استاد را و حتّی دانشگاه را - زیر تأثیر شخصیت معنوی خودش قرار دهد. البته این کار با -سیاسیکاری به‌دست نمی‌آید؛ با به‌دست می‌آید، با صفا به‌دست می‌آید، با استحکام رابطه با خدا به‌دست می‌آید. عزیزان من! رابطه با خدا را بگیرید. شما جوانید؛ به آن اهمیت بدهید، با خدا حرف بزنید، از خدا بخواهید. ، ، و با توجّه، برای شما خیلی است. مبادا اینها را به حاشیه برانید.۱۳۷۷/۲/۲۲ 📡فرهنگ و کار فرهنگی 🆔 eitaa.com/joinchat/896729092C87611175bc
هدایت شده از قرارگاه فرهنگی
✅ تفکّراسلامی. ما با مواجهیم، با دلها مواجهیم؛ باید قانع بشود. اگر دلها قانع نشد، بدنها به راه نمی‌افتد، جسم‌ها به کار نمی‌افتد. این فرقِ بین و تفکّرات غیر اسلامی‌است.۱۳۹۵/۱۱/۹ 📡فرهنگ و کار فرهنگی 🆔 eitaa.com/joinchat/896729092C87611175bc
man-va-ketab_compressed.pdf
3.5M
📗کتاب من و کتاب ✨ نویسنده: سید علی خامنه ای ناشر: انتشارات سوره مهر
✅ انتشار کتاب درآمدی بر رهبری حکمت بنیان در نظام تعلیم و تربیت 📚 كتاب درآمدی بر رهبری حکمت بنیان در نظام تعلیم و تربیت قصد دارد که بر اساس آموزه های اسلامی، به طراحی الگوی رهبری حکمت‌بنیان در تعلیم و تربیت اسلامی بپردازد. این امر مستلزم دستیابی به مفهوم جامعی از حکمت با بررسی دقیق کتب لغت، حوزه های معنایی و معنای اصطلاحی از نظر مفسران و احادیث و جمع‌بندی اشتراکات و افتراقات است تا بتوان با الهام از مؤلفه‌های حکمت از منظر قرآن و روایات و بررسی مصادیق آن در محیط‌های آموزشی، به طراحی الگوی رهبری حکمت‌بنیان پرداخت. 📝 دكتر نیره رحمانی این کتاب را در ۱۹۳ صفحه تألیف و انتشارات دانشگاه امام صادق علیه‌السلام آن را به قیمت ۸۵ هزار تومان منتشر کرده و از طريق مجموعه فروشگاه های حقیقی و مجازی و شبكه نمايندگی ها در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. 💻 سایت: مطالعه ۳۵ صفحه و ارسال پستی تا درب منزل از طریق پیوند زیر به نشانی: https://b2n.ir/LeadershipIslamicES _ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔳 با همراه باشید 🆔 @meftahandishe_com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📔 کتابی از رهبر انقلاب، که موجب هراس اسرائیل شد  کتاب «فلسطین از منظر آیت الله سید علی خامنه ای (مدظله‌العالی) رهبر انقلاب اسلامی» که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی آن را حاوی نقشه‌ راه نابودی اسرائیل توسط ایرانی دانست. این کتاب در هشت فصل به موضوعاتی مانند شبهات مرتبط با مسئله‌ی فلسطین، آینده‌ی فلسطین و راه‌حل‌های مسئله‌ی فلسطین از منظر ایشان، پرداخته است. 📆 ۱۴۰۲/۱/۲۴ 🌷🇮🇷🌷
خطّ مبارزه و خطّ آگاهى‌بخشى بر گرفته از کتاب خون دلی که لعل شد.docx
23.8K
خطّ مبارزه و خطّ آگاهى‌بخشى بر گرفته از کتاب خون دلی که لعل شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨ هر کس منِ خمینی رو دوست داره ببینه من نسبت به آقای خامنه‌ای چطور رفتار میکنم... 🌷🇮🇷🌷
از شور فراوان تا انکار مبانی انقلاب! عزیزان من! کسانی که پایشان لغزید، خیلی از مواردش را که ما دیدیم، ناشی بود از عدم تعمق در امر دین و معارف اسلامی؛ شعائری بود، شعارهایی بود، احساساتی بود، بر زبانشان بود، اما در دلشان عمق نداشت. لذا در گذشته ما کسانی را دیدیم که آدمهای خیلی تند و داغ و پُرشوری هم بودند، بعد صدوهشتاد درجه وضع اینها عوض شد. سالهای اول انقلاب کسانی بودند - من با خصوصیات، آدمهایش را می‌شناسم؛ یعنی کلیات نیست - که افرادی مثل شهید بهشتی را راحت و صریح از نظر انقلابی بودن و فهم درستش از انقلاب و از راه امام، نفی می‌کردند. بعد از گذشت مدتی، مشی اینها آن‌چنان شد که مبانی انقلاب و نظام را انکار کردند! بعضی از آنها که آدمهای با انصاف‌تری بودند، صریحاً، و بعضی‌شان ملتویاً و مزوراً انکار کردند. آدمهای بی‌انصاف‌ترشان اینها هستند، که به یک معانی‌یی هم تظاهر می‌کنند؛ اما باطنشان این‌طور نیست. این به خاطر این بود که اینها عمق نداشتند. البته این یکی از عوامل است؛ یک عامل هم شهوات و دنیاطلبی و امثال اینهاست که کسانی را هم که عمق دارند، منحرف می‌کند. بیانات در دیدار اعضای هیأت دولت ۱۳۸۴/۷/۱۷
https://virasty.com/bookfriends/1684328528622134040 کتاب اندیشه فرهنگی آیة الله خامنه ای
هدایت شده از نهضت أین عمار
📚 اگر کتاب «جهاد تبیین» را خوانده‌اید کتاب «ارمغان» را هم بخوانید. ♦️ نمایشگاه حضوری کتاب: شبستان اصلی، راهروی ۲۲ ♦️ نمایشگاه مجازی کتاب: https://book.icfi.ir/ 👇👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2448621883Cabbce35280
هدایت شده از کانال حمید کثیری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در نماز جمعه مطلبی را بیان می‌کنند و امام خمینی در اعتراض به آن مطلب، نامه‌ی شدیداللحنی خطاب به آقا می‌نویسند. بعد امام متوجه می‌شوند اشتباه کرده‌اند و ... پی‌نوشت: این تیکه مربوط مجموعه مستندی در مورد جنبش‌های دانشجویی در دهه ۷۰ هست که هر شب ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش میشه. 👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2151219200Cf6cb8914a4
هدایت شده از کانال خبری فتح
✏️ماهنامه فارین افرز از قدیمی‌ترین ومعتبرترین نشریات سیاست خارجی آمریکا به زندگی سیاسی و اجتماعی آیت‌الله خامنه‌ای پرداخته است ‏این نخستین بار است که یک مجله معتبر آمریکایی تیتر اولش را به مرور مواضع رهبر ایران اختصاص میدهد. در این شماره عکس ایشان را روی جلدش چاپ کرده، این کار بی‌سابقه بوده که چهره‌ای سیاسی را به‌ صورت تکی و تمام صفحه چاپ کند ‏ گدین روز، مدیر مسول مجله گفت: ‏علت اختصاص مطلب اصلی نشریه به آیت‌الله خامنه‌ای، آشنایی بیشتر مخاطبان آمریکایی از رهبری ایران است که "قدرت سیاسی بسیار دارد و تصمیمات و سخنانش با پیامد های مهم منطقه‌ای و بین‌المللی همراه است" ‏ این مجله تیزهوشی و مدیریت بالای آیت‌الله خامنه‌ای را مانع تحققق اهداف غرب در مقابل ایران دانسته است ‏ مقاله‌ (جنگ آیت‌الله): این مرد 80 ساله بی ‌سر و صدا به قدرتمندترین مرد خاورمیانه تبدیل شده است. آیت‌الله خامنه‌ای طی 30 سال رهبری‌اش، همیشه یک مشکل آزار دهنده برای رؤسای جمهور ایالات متحده بوده است ‌‏ 🆔 @News_Fath
1601892843-1-.pdf
1.07M
📚 فایل پی دی اف کتاب رسالت زن نشر انقلاب اسلامی جلد ١ 🔰 https://eitaa.com/joinchat/1722679342Cb46645e389