🔹 منطق علوم انسانی اسلامی
🔸اجتهاد، به مثابه روش تولید علوم انسانی اسلامی
🔸با ارائه ی جمعی از اساتید
🔸تعداد جلسات: ۶ جلسه
🔹 برای ثبت نام
💻 https://nsayeh.com/product/%d8%af%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%ab%d8%a7%d8%a8%d9%87-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%b9%d9%84%d9%88%d9%85-%d8%a7%d9%86%d8%b3/
•
•
•
•
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
🔹 منطق علوم انسانی اسلامی
🔸الگوی اجتهادی امام خمینی ناظر به نظریه سیاسی
🔸با ارائه ی استاد سید فرید موالی زاده
🔸تعداد جلسات: ۳ جلسه
🔹 برای ثبت نام
💻 https://nsayeh.com/product/%d8%a7%d9%84%da%af%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%d8%b1%d9%87-%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%b8/
•
•
•
•
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
🔹 منطق علوم انسانی اسلامی
🔸الگوی اجتهادی آیت الله خامنه ای ناظر به نظریه فرهنگی
🔸با ارائه ی استاد امین اسدپور
🔸تعداد جلسات: ۵ جلسه
🔹 برای ثبت نام
💻 https://nsayeh.com/product/%d8%a7%d9%84%da%af%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%a2%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%84%d9%87-%d8%ae%d8%a7%d9%85%d9%86%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1-%d8%a8%d9%87/
•
•
•
•
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
🔹 منطق علوم انسانی اسلامی
🔸الگوی اجتهادی علامه طباطبایی ناظر به نظریه اجتماعی
🔸با ارائه ی استاد سید حسین فخرزارع
🔸تعداد جلسات: ۳ جلسه
🔹 برای ثبت نام
💻 https://nsayeh.com/product/%d8%a7%d9%84%da%af%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%b9%d9%84%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%b7%d8%a8%d8%a7%d8%b7%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b1%d9%87-%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1-%d8%a8/
•
•
•
•
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
🔹 منطق علوم انسانی اسلامی
🔸الگوی اجتهادی شهید مطهری ناظر به نظریه تربیتی
🔸با ارائه ی استاد سید محمد هاشمی
🔸تعداد جلسات: ۳ جلسه
🔹 برای ثبت نام
💻 https://nsayeh.com/product/%d8%a7%d9%84%da%af%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%b7%d9%87%d8%b1%db%8c-%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c%d9%87/
•
•
•
•
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
🔹 منطق علوم انسانی اسلامی
🔸الگوی اجتهادی شهید صدر ناظر به نظریه اقتصادی
🔸با ارائه ی استاد حسین بحرینی یزدی
🔸تعداد جلسات: ۳ جلسه
🔹 برای ثبت نام
💻 https://nsayeh.com/product/%d8%a7%d9%84%da%af%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%d8%b5%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c%d9%87-%d8%a7%d9%82/
•
•
•
•
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
🔹 منطق علوم انسانی اسلامی
🔸الگوی اجتهادی شهید بهشتی ناظر به نظریه قانون اساسی
🔸با ارائه ی استاد محسن قنبریان
🔸تعداد جلسات: ۳ جلسه
🔹 برای ثبت نام
💻 https://nsayeh.com/product/%d8%a7%d9%84%da%af%d9%88%db%8c-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%87%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%d8%a8%d9%87%d8%b4%d8%aa%db%8c-%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1-%d8%a8%d9%87-%d9%86%d8%b8%d8%b1%db%8c%d9%87/
•
•
•
•
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
🔘 لینک درسگفتار های «اجتهاد و علوم انسانی اسلامی»
❖ اجتهاد، به مثابه روش تولید علوم انسانی اسلامی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3975
❖ الگوی اجتهادی امام خمینی ناظر به نظریه سیاسی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3979
❖ الگوی اجتهادی آیت الله خامنه ای ناظر به نظریه فرهنگی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3980
❖ الگوی اجتهادی علامه طباطبایی ناظر به نظریه اجتماعی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3982
❖ الگوی اجتهادی شهید مطهری ناظر به نظریه تربیتی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3983
❖ الگوی اجتهادی شهید بهشتی ناظر به نظریه قانون اساسی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3984
❖ الگوی اجتهادی شهید صدر ناظر به نظریه اقتصادی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3985
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#علم_دینی #علم_مدرن #علوم_انسانی_اسلامی
ــــــــــــــــــــــ
مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه
https://eitaa.com/AyeSchool
🔘 لینک سلسله درسگفتار های «علم دینی»
❖ علم دینی از دیدگاه آیت الله مصباح یزدی «ره»
• https://eitaa.com/AyeSchool/3702
❖ علم دینی از دیدگاه آیت الله جوادی آملی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3710
❖ علم دینی از منظر دکتر مهدی گلشنی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3713
❖ علم دینی از منظر دکتر سید حسین نصر
•https://eitaa.com/AyeSchool/3715
❖ علم دینی از منظر دکتر سعید زیباکلام
• https://eitaa.com/AyeSchool/3720
❖ علم دینی از منظر خسروباقری
• https://eitaa.com/AyeSchool/3721
❖ تبیین مدل های مختلف علم دینی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3722
❖ پرسش های درباره علم دینی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3730
❖ جریان شناسی، آسیب شناسی و تبیین هویت علم دینی
• https://eitaa.com/AyeSchool/3731
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#علم_دینی #علم_مدرن #علوم_انسانی_اسلامی
ــــــــــــــــــــــ
مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه
https://eitaa.com/AyeSchool
📌 مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه برگزار می کند!
❖ نگاهی تطبیقی به فلسفه اجتماعی
علامه طباطبایی و جان راجرز سرل
🔸سرفصل: ظرفیت نظریه اعتباریات علامه طباطبایی
🔸با ارائه ی استاد منصوره اولیایی
🔸جلسه اول
▫️یک شنبه/۲۱بهمن/ساعت۱۶/۳۰
🔹 برای ثبت نام
💻 https://B2n.ir/f35402
•
•
•
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
📌 مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه برگزار می کند!
❖ سنت علوم اجتماعی در سنت آنگلوساکسون
🔸سرفصل: سنت علوم اجتماعی آنگلوساکسون
🔸با ارائه ی استاد حامد حاجی حیدری
🔸جلسه اول
▫️دوشنبه/۲۲ بهمن/ساعت۲۰:۳۰
🔹 برای ثبت نام
💻 https://B2n.ir/u17602
•
•
•
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b
❖ حوزه علمیه غنیترین منبع ایرانی اسلامی اما با کارکردی حداقلی!
❃ فضای آموزشی حوزههای علمیه تقریباً هیچ گونه مواجههای میان پژوهشگران و علوم انسانی ایجاد نمیکند. اکثر اساتید با رویکرد فلسفی فاقد ایده مناسب برای تحلیل و مواجهه با مسائل اجتماعی هستند. این مسئله باعث شده طلبههایی که در این نظام آموزشی تحصیل میکنند، بر اساس نیازهای اجتماعی روز آموزش نبینند و در نهایت پس از مدتی احساس سرخوردگی کنند.
❃ متون موجود در حوزههای علمیه ظرفیت بسیار بالایی برای بهرهبرداری و ایجاد تحول در علوم انسانی دارند و این نهاد همچنان غنیترین منبع ایرانی اسلامی برای تحول فرهنگی در ایران محسوب میشود. اما رویکرد نادرست در نظام آموزشی و فقدان انگیزه برای ایجاد تحول در این زمینه، باعث شده حوزههای علمیه نتوانند نقش مؤثری در تحولات اجتماعی ایفا کنند. حتی اگر فردی در این میان برنامهها یا رویکردهایی برای علوم انسانی مطرح کند، این تلاشها صرفاً شخصی بوده و نمیتوان از ساختار آموزشی موجود انتظار چنین تحولاتی را داشت.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#تحول_علوم_انسانی #تحول_حوزه_علمیه
#علوم_انسانی_اسلامی
ــــــــــــــــــــــ
༺ مدرسه علوم انسانی اسلامی آیه ༻
https://eitaa.com/joinchat/2315124922C2faae9826b