• بــاوان °🏴
*
کتاب را بستم، اما تو تمام نشدی
مثل داستانی که در دلِ خواننده میماند ( :
من اگه پزشکی بخونم دلم میخواد برای تخصص اولویت اولم اطفال باشه، هرچند ک انگار درآمدش جالب نیس ولی عوضش هرروز نینی بو میکنم🥲🛐
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ ، الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ ،
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ . . .
•اللهم عجل لولیک فرج•