هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
بزرگترین نقطه قوتی که از این متن و این جریانات دیدم این هست که باعث میشه در آینده مردم بیش از پیش از مذاکره با آمریکا نا امید میشند
هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
🔴تنها جهتی که یکم حالم رو خوب میکنه این که داریم به زمان نابودی راه حل دونستن و فایده دار بودن مذاکره با آمریکا نزدیک میشیم
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
هدایت شده از بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
9.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 صد شب اومدیم توی خیابون که آخرش این تفاهمنامهی بهدردنخور امضاء بشه؟!
+حتما ببینید،از توافق و مسیر این عزیزان نا امید هستیم ولی به آینده کشور شدیدا امیدواریم
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
🔴 صد شب اومدیم توی خیابون که آخرش این تفاهمنامهی بهدردنخور امضاء بشه؟! +حتما ببینید،از توافق و م
ببینید حتما، خصوصا اونایی که ناراحت یا خدایی نکرده ناامیدید.
هررر اتفاقی بیوفته و هر توافقی امضا شه و جنگ تموم بشه یا نشه، خیابان رو تا ولی امرم دستور ندن رها نمیکنم و به دستور ولی امرم فریادهایم را در میادین میزنم.
#در_میدان_میمانیم
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🚨 بازنشر | انتقام حتمی است
🔻رهبر انقلاب: قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند. اگر چه به گفتهی یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیهی کفش سلیمانی هم نمیشود؛ امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن باید انتقامشان را پس بدهند. ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
🚨 بازنشر | انتقام حتمی است 🔻رهبر انقلاب: قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بده
در پاسخ به صحبت آقای قالیباف در زمینه خونخواهی رهبر.
هدایت شده از برگ زیتون🌿
بله انتقام امام حسین علیه السلام فقط کشته شدن شمر نیست، اما بدون کشته شدن شمر هم انتقام ایشون معنا نخواهد داشت. برای همین نه تنها مختار کشت و امام شیعه ازش تشکر کرد، بلکه بعدها در رجعت هم شمر و یزید برمیگردن و مجدد برای انتقام امام حسین علیه السلام، کشته میشن.
+ آقای قالیباف گفتن انتقام امام حسین علیه السلام که فقط کشتن شمر نیست!
بله، اما توافق با شمر هم فکر نمیکنم باشه.
بعضی ها فکر میکنن حرف بنده اینه که ما شکست خوردیم استغفرالله، این واضح ترینه که کسی که شکست خورد و به اهدافش نرسید دشمنه و به خواری و خفت افتاده، ولی این متنی که نمیدونم از کجا کپی شده رو میفرستم براتون:
✅ اینکه گفته میشود رژیم شرور آمریکا وسگ زرد خبیث در جنگ شکست خورد و نتوانست به اهدافش برسد و مجبور شد پای میز مذاکره بیاید ،حرف درستی است
✅ اما حرف ما با مسوولان مربوطه این است که چرا باید دشمن شکست خورده که مجبور به مذاکره با ما شده را با متنی مبهم که منافعش نامشخص است، از معرکه نجات دهیم؟!!!!....
هدایت شده از سعیدیسم | سعیدحیدری
درمورد توافق انتقاد داریم و حرفامونو هم میزنیم ولی جمهوری اسلامی و نظامیان قهرمانمون در هر صورت برنده هستن.
چرا؟
ترامپی که میگفت ایران باید بی قید و شرط تسلیم بشه ، مجبور شد با کشوری چک و چونه بزنه که بارها به دروغ گفته بود نیروی هوایی و دریایی و موشکیش رو نابود کرده!!
ولی دیدیم که اینطور نبود و مجبور شد وعده هایی بده (حتی به دروغ) تا توافقی انجام بشه.
پس، ضمن احترام به اختلاف نظرات، نباید نا امیدی و یاس به جامعه پمپاژ بشه.
منتقد هستیم ولی ناامید نه.
✍ #سعیدیسم
@saeedism
Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
درمورد توافق انتقاد داریم و حرفامونو هم میزنیم ولی جمهوری اسلامی و نظامیان قهرمانمون در هر صورت برند
به قول کارشناس به وقت ایران، ترامپ متوهم میگفت رهبرو من باید انتخاب کنم🗿🗿🗿
معلومه که ما برنده ایم، با اختلاف!
ولی ناراحتی ما از این توافق، چیز دیگه ایه.