eitaa logo
اخبار مقاومت | داوود ورمزیار
38.7هزار دنبال‌کننده
656 عکس
331 ویدیو
2 فایل
" هر سر موی مرا با تو هزاران کار است ..." کمی فعال در فضای مجازی و حقیقی! اگه کاری داشتید این اکانت در خدمتم: @Davood_varmazyar کانال قرارگاه و خیریه: @mehr_baraan
مشاهده در ایتا
دانلود
روستای پدری؛ جای شما خالی یک زمانی ایام تابستان و عید کلا اینجا بودیم؛ داشتن روستا و محله‌ای که آدم گاهی اوقات بره و بیرون از فضای شهری باشه روح آدم رو حسابی جا میاره
طاقچه خونه مادربزرگم؛ عکس اول از سمت راست برادر مادر بزرگم و سمت چپی‌ها پدر بزرگ مرحومم که از جانباز های جهاد و سنگر سازهای بی‌سنگر بودند. عکس سمت راست هم که آقا و دلبرمونه؛ انقدر که مادر بزرگم انقلابیه حد و اندازه نداره😍 چند ساله کربلا نمیاد میگه نیت کردم تا مزار حاج قاسم نرم جای دیگه زیارت نمیرم.
نه آنچنان خوب بوده‌ام که از دیدن رویت مطمئن باشم و نه آنچنان بد زیسته‌ام که رویای دیدنت را نداشته باشم خودت بهتر می‌دانی! دل که تنگ می‌شود درد می‌گیرد. راستش گاهی اوقات فراموشت می‌کنم اما آن‌وقت هایی که دل‌تنگ می‌شوم؛ به هر نقطه‌ای که احساس می‌کنم شاید یک روز از آنجا عبور کنی برای چند ثانیه هم که شده؛ نزدیک می‌شوم. و همان لحظه زمزمه می‌کنم خانه ی ما کنار راه است، رهگذر باش ...
🏮 در باب پیامرسان ایتا! نزدیک به ده سال فعالیت تخصصی تبلیغاتی در فضای مجازی دارم؛ به نحوی که بسیاری از کاندیدا‌های ریاست جمهوری و مجلس هم حتی برای تبلیغاتشون توی ایام انتخابات از ما کمک می‌گیرند. پیام‌رسان ایتا به دلیل حمایت چند کانال محدود انقلابی اوایل فیلتر تلگرام محبوبیت حداقلی بین قشر مذهبی بدست آورد و در شرایطی که درحال احتضار و تنفس مصنوعی بود مجددا با ملی شدن اینترنت در ایام اغتشاشات و در نهایت فیلتر اینستاگرام و واتساپ و همچنین حمایت همه‌جانبه‌ی دولت آقای رئیسی شرایط روبه رشدی پیدا کرد. اما از زمان شروع‌کار این پیامرسان تا الان مدیریت ایتا اشتباهات سهمگینی رو انجام دادند که ارتکاب هرکدوم از اونها می‌تونست یک پیامرسان رو به نابودی بکشونه! که اگر انجام نمی‌شد ایتا الان ده پله بالاتر بود. این اشتباهات رو برای مدیران ایتا و همچنین کانال‌دار‌های عزیز به شرح زیر می‌نویسم شاید تاثیری داشته باشد.
ایتا از همون اول به فکر درآمد شخصی خودش بود نه رشد پیامرسان! افق فکری مدیران ایتا بنظر من بسیار کوتاه‌تر از اون چیزی‌است که باید باشد! بعنوان مثال مدیر تلگرام تمام تلاش خودش رو برای رشد تلگرام گذاشت و بعد از اینکه تلگرام به یک پیامرسان محبوب رسید از حدود دو سال پیش درآمد زایی خودش رو آغاز کرده! اما متا‌سفانه ایتا از همان اول به فکر درآمد شخصی خودش بود! مدیران ایتا تعداد زیادی کانال ساختند که بسیاری از اونها همنام کانال‌های بزرگ تلگرامی و شخصی بود. و الان هم تحت عنوان مجموعه‌کانال های قاصدک از تمام امکانات ایتا برای رشد این کانال ها استفاده می‌کند! گاهی اوقات احساس می‌کنم مدیران ایتا مدیریت یک پیامرسان عمومی را با کانال‌داری اشتباه گرفته‌اند!!
اخبار مقاومت | داوود ورمزیار
#مورد_اول ایتا از همون اول به فکر درآمد شخصی خودش بود نه رشد پیامرسان! افق فکری مدیران ایتا بنظر من
این اشتباه چند تاثیر مخرب داشت: ۱/ برندینگ ایتا ضربه بدی خورد و بسیاری از کانال های معتبر تلگرامی به‌علت کپی‌کاری ایتا این پیامرسان رو مورد تمسخر ویژه قرار دادند. ۲/ برندینگ مدیران ایتا هم به تبع آن ضربه خورد؛ خیلی از کسب و کارها و فعالان بزرگ دنیای دیجیتال هنوز هم باورشان نمی‌شود ایتا اینچنین توان خودش را روی کانال های خودش قرار داده است‌! کاری که متاسفانه روبیکا هم انجام داد. ۳/ حس رقابت بین کانال‌دار ها و تولید کنندگان محتوا خیلی کاهش یافت! وقتی این احساس و رقابت در اوج خودش باشد گردش مالی و میزان تبلیغات ایتا افزایش بسیار بیشتری دارد اما زمانی‌که خود ایتا در انواع و اقسام محتواها کانال ایجاد کرده و اعضای آن را به حداکثر رسانده بقیه افراد نسبت به این رقابت سردتر می‌شوند چون هر کاری هم بکنند به پای مدیران خود گسترده نمی‌رسند! ۴/ امکانات تبلیغی ایتا مثل سنجاق ایتا به‌علت تبلیغ کانال‌های خود ایتا در مدت زمان کوتاه‌تری تکراری خواهد شد و به لحاظ مالی برای کسب و کارها سنگین‌تر تمام می‌شود. مثل همین اواخر که صدای هم درآمد!
🏮 انتخاب های سلیقه‌ای! همیشه از برخورد سلیقه‌ای اینستاگرام دلخور بودیم که محتواهای ایرانی را خشن‌تر و تروریستی تر از سایر مخاطبین تشخیص می‌داد اما با تمام این مسائل فضای اینستاگرام مبتنی بر هوش مصنوعی بود! یعنی در محتواهای جنسی هوش مصنوعی اینستاگرام تشخصی می‌داد و محتوارا حذف و صاحب آنرا توبیخ می‌کرد. اما در ایتا این امور رنگ سلیقه‌ای به خود گرفته! گزارشات ایتا قوانین ثابت و دقیقی ندارد و گاهی اوقات بعضی از محتواهای ساده توبیخ و بَن می‌شوند اما محتواهای بسیار سخیف‌تر از آن به دلیل دیده نشدن توسط مدیران ایتا نادیده گرفته می‌شوند! این برخورد سلیقه‌ای در نا‌امیدی و کاهش انگیزه‌ی خیلی از کسب و کارها تاثیر منفی دارد؛ یکی از این برخورد‌های سلیقه‌ای این است که فروشگاه‌های لباس زنانه حتی مچ دست مدل رو هم باید بپوشانند! حتی در فقه ما دیدن تصویر(عرض کردم تصویر نه خود شخص) مو یا قسمتی از بدن خانم اگر ایجاد مفسده نکند منعی ندارد مثل بسیاری از سریال ها که در تلویزیون پخش می‌شود اما در پیامرسان ایتا آن هم ممنوع است!
سومین و تازه ترین اتفاقی که پیامرسان ایتا رقم زده؛ اضافه کردن گزینه‌ی مشاهده کانال به لینک های خصوصی است! چرا فکر کردید این عمل به ذهن مدیران تلگرامی نرسیده! بعد از اجرای چند روزه این طرح جذب تمامی تبلیغات خوابیده و سرمایه‌های زیادی از مدیران کسب و کارها داره هدر میره! کاش حداقل این آخری رو اعزه بزرگوار متوجه بشوند.
خدا کنه رفقای گزارش ایتا اگر این مطالب رو دیدند خیلی رنجیده خاطر نشن قصد من کمک کردن هست. انصافا کانالمو نبندین 😂
همین الان یکی از ماشین های آجر برای مسجد از اصفهان رسید. فکر کنم تا اذان صبح باید آجر خالی کنیم 😢
مرد خستگی ناپذیر یکی از کسانی که در رشد فیزیکی مسجد حضرت قائم(عج) بیشترین اثر رو دارد؛ مهندس بهرامی هستند. کاملا جدی روی گوشه به گوشه فعالیت عمرانی مسجد نظارت دارند و بدون دریافت یک ریال تمام امور مهندسی مسجد رو انجام میدن! باور بفرمایید تا همین دو ماه پیش حتی خود ما هم فکر نمی‌کردیم با این سرعت فعالیت و امور مسجد به ثمر بنشینه؛ اما به مدد الهی بصورت فشرده کار می‌کنیم تا مسجد رو به مراسمات محرم و همچنین اربعین امسال برسونیم. ان شاءالله امسال میزبان هزاران زائر خواهیم بود.
هدایت شده از مسجد حضرت قائم(عج)
یکی از مومنین از لندن پیام دادن که طی روزهای آینده مبلغ قابل توجهی به مسجد و زائرسرای حضرت قائم(عج) کمک خواهند کرد. با هم همصحبت شدیم؛ می‌گفت تا یک سال پیش با انقلاب و رهبر مشکل داشتم و همیشه بدشون رو می‌گفتم تا اینکه از یک سال پیش متوجه حقیقت ماجرا شدم. از زندگی توی لندن به اندازه‌ایران راضی نبود؛ اینکه عده‌ای از جوانان ما قدر کشور خودشون رو نمی‌دونند برای من و ایشون ناراحت کننده بود.
هر روز از صبح تا غروب مشغول فعالیتیم؛ دعا کنید بتونیم برای محرم آماده کنیم مسجد رو با این تیپ مسخره یه عکس هم بگیریم؛ الان یکی میاد پی وی میگه ریا خوب نیست 😁😁
🏮 تاثیر مراسمات اهلبیت(ع) مجموعه‌ی حضرت قائم(عج) توی محله‌ای در حال ساخت هست که افراد با مذاهب مختلف به خوبی کنار هم زندگی می‌کنند. میلاد امام رضا(ع) یکی از همسایه‌های اهلسنت تعریف می‌کرد که پسر دو ساله‌ام تا مدت ها تکرار میکرد: "رضا، رضا، ..." یا توی عید غدیر دوست اهلسنت ما با تخفیف ویژه شربت و شیرینی جشن رو تامین کردند. و بیش از هزار نفر برای چند ساعت شادی حلال نصیبشون شد. احترام و ادب در کنار تبلیغ درست برای آشنا و غریبه جذاب و دلنشینه و همین جذابیت راه نفوذ فرهنگ مثبت رو هموار خواهد کرد.
۳ روز اول محرم امسال سخت ترین محرم عمرم بود؛ البته قبل محرم هم سخت ترین مراحل آماده سازی رو گذروندیم. توی یک منطقه پرجمعیت که هیئت سینه زنی نداره و در مسجدی که تازه ساخته شده هر روز میزبان حدودا هزار نفر هستیم که بیش از ۷۰ درصد اونها نوجوان هستند! جذب این نوجوان و جوان‌ها بسیار سخت و طاقت فرسا اما دلپذیر هست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعداد نوجوان هارو ببینید فقط اونم نوجوان هایی که شور و شوق زیادی دارند اما اول راه و مسیر هستند و تا یاد گرفتن آداب هیئت خیلی فاصله دارند.
هیئت جوانان کربلا؛ الحمدالله در مسیر تربیت جوان ها و نوجوان‌ها هست. جذب قشر جوان و نوجوان بسیار سخته و باید کفش آهنین بپوشید اما لذتی که داره وصف نشدنیه؛ اینکه این مدت فعالیت کمتری داشتم توی کانال مشغول این نوگل ها و ساخت مسجد بودیم.
الحمدالله به این جمعیت
هدایت شده از مسجد حضرت قائم(عج)
پیام یکی از مخاطبین بزرگوار؛ الحمدالله برکت این مجلس و مکان بخاطر نیت های خیر شما سروران است. به قول استاد گرانقدرم و مسئول فرهنگی مجموعه، حجت‌الاسلام احمدی امام حسین(ع) مارو خیلی دوست داشته که این نوجوان و جوان هارو توی دامن ما گذاشته تا بتونیم در تربیت درستشون سهیم باشیم.
هدایت شده از مسجد حضرت قائم(عج)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه و سخنرانی هارو هم نوجوانانه و جذاب انتخاب کردیم و برای اینکه یاد بگیرند و بچه ها بهتر گوش بدن حتی توی روضه چراغ هارو خاموش نمی‌کنیم.