eitaa logo
دکتر اصغری نکاح
2.7هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
38 فایل
کانال اطلاع‌رسانی فرهنگی، اجتماعی، مسائل روز انقلاب و جهان اسلام، رخدادهای علمی-حرفه ای مشاوره کودک وخانواده و بازی درمانی،دکتر اصغری نکاح، روانشناس و دانشیاردانشگاه فردوسی مشهد،است، ودعوت از همگان آزادست. https://eitaa.com/joinchat/4000251909C3e89b10697
مشاهده در ایتا
دانلود
ترجمه خواندنی قرآن اولین ترجمه تفسیری و پیام‌رسان برای نوجوانان و جوانان راه ارتباط با ما: تماس: ۰۹۱۵۷۶۳۰۰۳۲ ۰۵۱۳۸۵۲۱۰۲۰ پیام در پیام‌رسانها: ۰۹۱۵۷۶۳۰۰۳۲ ارتباط مستقیم: http://instagram.com/qurantr_maleki سایت: http://qurantr.com/
📢📢 کارگاههای :::: 🌴🌴🌴🌴 ♨️پنجشنبه جمعه 15_16 شهریور- 👈👈کارگاه آموزشی بازی درمانی ( تربیت بازی درمانگر) 🌴🌴🌴🌴 ♨️پنجشنبه جمعه 22 _23 شهریور - 👈👈کارگاه آموزشی بازی درمانی ویژه بیش فعالی و نقص توجه موسسه روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران 🔴02188983503 09198203142 🌴🌴🌴🌴 👇کانال مشاوره کودک و بازی درمانی در پیام رسان ایرانی 👇 http://eitaa.com/joinchat/4000251909C3e89b10697 🔹🔸🔹 https://eitaa.com/asgharinekah
گزارش تصویری کارگاه بازی درمانی پنجشنه و جمعه 1و 2شهریور شیراز
گزارش تصویری کارگاه بازی درمانی پنجشنه و جمعه 1و 2شهریور ‌شیراز
گزارش تصویری کارگاه بازی درمانی پنجشنه و جمعه 1و 2شهریور ‌شیراز
هدایت شده از دکتر اصغری نکاح
کارگاه مدیریت اضطراب کودکان در خانه و مدرسه #مدرس:فاطمه_کمالی(کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی ) #سه شنبه و چهارشنبه ۶و ۷ شهریور (ساعت ۱۰ تا ۱۲ ) #همراه با اتاق بازی جهت نگهداری کودک
ولادت امام هادی علیه السلام خجسته و مبارک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸عید 🌸سعید 🌸غدیر 🌸خم 🌸بر 🌸همه شما 🌸دوستان عزیز 🌸مبارک
🌟کارگاه تربیت بازی درمانگر🌟 🌸 دکتر سید محسن اصغری نکاح🌸 ‼️‼️‼️تخفیف ویژه ثبت نام تنها تا یازدهم شهریورماه به مناسبت عید غدیر‼️‼️‼️ 📋ثبت نام آنلاین : @clinicavisaa ☎️ ثبت نام : ۳۲۳۴۹۹۹۳ ۰۹۱۳۵۹۶۰۶۰۱
عید سعید غدیر خم مبارک
ولادت امام موسی کاظم علیه السلام مبارک
احادیث امام موسى کاظم علیه السلام مى فرمایند: «النَّظَرُ الى وَجْهِ الْعالِمِ حُبّاً لَهُ عِبادَة» « نگاه به صورت عالم از روى محبت، عبادت است». : در آموزه های دینی اسلام نگاه کردن در برخی موارد توصیه شده و در برخی موارد نهی شده است از جمله نگاه به چهره والدین و نگاه به چهره عالم توصیه شده است نگاه کردن از روی محبت یعنی من افراد عالم ووارسته را دوست دارم نگاه کردن زمینه دقت و تامل و بخصوص زمینه الگوبرداری را فراهم می کند چه خوب است که افرادبخاطر علم و آگاهی ستوده شوند و مورد تکریم قرارگیرند و الگو باشندتا دیگران آرزو کنند با کسب علم و آگاهی به جایگاه و منزلت اجتماعی و علمی برسند اسلام کوشیده از هر فرصتی برای توجه به علم و علم اموزی استفاده کند نگاه به عالم زمنیه تعامل و شنیدن و بهره مندی را نیز فراهم می کند و افراد را به حضور در محضر عالم و بهره مندی از آن سوق می دهد
سوال:پسرم 13 ساله است و خیلی باهوش است اما بسیار بی نظم و پرخاشگر است و دل به درس نمی دهد. : والدین محترم در مورد فرزند سیزده ساله خود به چند مورد اشاره کرده اند. فردی که در سنین سیزده سالگی به سر می برد در حال ورود به دنیای نوجوانی است. نوجوانان دوران پرفراز و نشیبی را از لحاظ زیستی، ذهنی، روانی و هیجانی طی می کنند. سه مسئله عنوان شده توسط والدین از قبیل بی نظمی، پرخاشگری و عدم پرداخت مناسب به درس ها مسائل مهم دوره نوجوانی می باشند. به دلیل نبود فضای کافی برای پاسخ ما در اینجا بر روی نظم تمرکز می کنیم و جواب بقیه را به پی‌گیری مطالب بعدی ارجاع می دهیم. رعایت موارد ذیل والدین عزیز را برای کنار آمدن با بی نظمی کودک یاری می دهد: 🔶تعریف خود را از نظم مشخص كنید؟ 🔶ابتدا الگوی مناسب را تصور کنید 🔶به ظرفیت فرزند خود توجه کنید 🔶نظم را از کارهای ساده شروع کنید 🔶مقایسه و تخریب و تهدید ممنوع 🌴🌴🌴🌴 👇کانال مشاوره کودک و بازی درمانی در پیام رسان ایرانی 👇 http://eitaa.com/joinchat/4000251909C3e89b10697 🔹🔸🔹 https://eitaa.com/asgharinekah
🌴🌴🌴🌴 پاسخ به سوال: سوال:پسرم 13 ساله است و خیلی باهوش است اما بسیار بی نظم و پرخاشگر است و دل به درس نمی دهد. : ✍تعریف شما از نظم چیست؟ ابتدا نظم را برای خودتان به طور واضح در یک عبارت کوتاه تعریف کنید، سپس به صورت مختصر، انتظار خود از نوجوانتان را توضیح دهید. می توانید این کار را با نوشتن نامه کوتاه و زیبا انجام دهید. مراقب باشید که در مورد نظم سخنرانی نکنید، به یاد داشته باشید که نوجوانان از زیاده گویی، و پند و اندرزهای افراطی گریزانند. ✍ابتدا الگوی مناسب را تصور کنید باید بدانیم رعایت نظم نیز نیاز به تعادل دارد.افرادی که وسواس خاصی نسبت به جمع کردن وسایل دارند یا افرادی که هیچ توجهی به محیط اطراف خود نمی کنند الگوی مناسبی برای شکل دهی نظم در نوجوانان و کودکان نیستند. پس فرزندان منظم و در عین حال منعطفی را پرورش دهید. ✍به ظرفیت فرزند خود توجه کنید چنانچه والدین انتظاراتی فراتر از ظرفیت نوجوان داشته باشند موجب فشار آمدن بر فرزندان و احساس ناتوانی در انجام مسئولیت ها می شوند.اگر هم هیچ انتظاری یا کم ترین انتظار را در رعایت نظم از نوجوان و کودک داشته باشید با بی تفاوتی آن ها در انجام مسئولیت ها برخورد می کنید. ✍نظم را از کارهای ساده شروع کنید رعایت نظم در مورد وسایل ساده بازخورد مناسبی به فرد داده و باعث می شود که در مورد وسایل پیچیده نیز نظم را رعایت کنند.در مورد کودکان،اولین فرصتی که آنها به بازی با وسایل خود می پردازند می تواند اولین فرصت برای تمرین نظم باشد یا جمع کردن وسایل شخصی می تواند به فرد احساس منظم بودن بدهد. برای نوجوانان نیز در مورد رعایت نظم کارهای ساده ای نظیر مرتب‌بودن کفش ها یا وسایل شخصی به توافق برسید و البته تا مدتی مانند دوماه انجام منظم آن‌ها را پی‌گیری نمایید و به انجام آن حساس باشید، و گاه گاهی درآن مورد به شوخی و با آرامش تذکر بدهید ، چنانچه در نظم بخشی به چند فعالیت ساده موفق شوید می توان آن‌ها را به فعالیت های بیشتری نیز تعمیم بدهید. 👇کانال مشاوره کودک و بازی درمانی در پیام رسان ایرانی 👇 http://eitaa.com/joinchat/4000251909C3e89b10697 🔹🔸🔹 https://eitaa.com/asgharinekah
یک کودک شوید چه زیباست همراه شدن با کودکان و سفر به داستانهای آنها، این فرصت را از دست ندهید. How lovely it is to accompany children by geting on the journey in their stories; never fail to miss out on it! منبع:شمیم یاس 🌷
از ترسو تا ببر (دستورالعمل درماني براي فرزندپروري كودك مضطرب) نويسنده: سم كارترايت هاتن - بن لسكي - استورتا راست - دبورا مك‌نالي مترجم / مصحح: سعيد تيموري - عطا طهرانچي - الهه عزيزي قطع: وزيري نوع جلد: شوميز ناشر: فرا انگيزش زبان: فارسي تعداد صفحات: 232 سال انتشار: 1397 نوبت چاپ: 1 شابك: 9786008694168 قیمت: 250,000 ريال 
انتشارات فراانگیزش منتشر کرد: این برنامه محتوای خود را از دو مداخله استخراج کرده است که اثر بخشی خود را روی مراجعان نشان داده اند. نخستین مداخله درمان شناختی رفتاری (CBT) برای اضطراب می باشد. دومین مداخله آموزش فرزند پروری رفتاری می باشد که مداخله ای مبتنی بر نظریه یادگیری اجتماعی و رفتاری بوده و مشخص شده است که برای والدین دارای کودکان مبتلا به مشکلات رفتاری مفید می باشد. نظریه زیربنایی این رویکردها به صورت مختصر مرور می شود و ما توضیح خواهیم داد که چطور از این روش ها برای کمک به کودکان در جهت غلبه بر اضطراب استفاده می نماییم.
🌴🏴🌴🏴🌴🏴 " کارگاه کودکی و کربلا" (ویژه دختران 5 تا 9 سال) 🔹اهداف و موضوعات اجرایی در کارگاه: - شناخت امام و واقعه کربلا - انس با امام مهربان - عزاداری در سنت ایرانی 🔸تمامی آموزش ها به شیوه غیرمستقیم و با استفاده از فعالیت های بازی محور برای کودکان انجام می شود. ☎️ تلفن ثبت نام: 36042035 ⏰ زمان: یکشنبه 25 شهریور از ساعت 9:30 تا 13 🏠 مکان: پیش دبستان و دبستان دخترانه فضه(س). سید رضی 25. پلاک 234 💰هزینه کارگاه: به مناسبت افتتاحیه، رایگان برگزار می شود. (مهلت ثبت نام: تا 24 شهریور ماه) ✨✨✨✨ - مجری طرح: پیش دبستان و دبستان دخترانه فضه (س) - طراح دوره: خانم شیرین جانسوز، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، بازی درمانگر 🌴🏴🌴🏴🌴🏴
سومین همایش ملی جایگاه و نقش مادر در اسفند ماه 97 در دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری بنیاد فرهنگی بین المللی مادر برگزار خواهد شد.
هدایت شده از هم بازی
▪️بازی های جذاب و هدفمند با طعم شیرین در ◽️رزرو و ثبت نام با ارسال «هم بازی» به شماره ۰۹۳۰۱۱۲۶۴۵۱ 🔸sapp.ir/hambazi_tv@hambazi
تن به دانش سرشته بايد كرد، دل به دانش فرشته بايد كرد، چون تو با علم آشنا گشتي، بگذري ز آب نيز بي كشتي. آغاز بهار علم و دانش بر همکاران اموزش و پرورش و تعلیم و تربیت و آموزش عالی و بر دانش آموزان و دانشجویان گرامی خجسته و مبارک .
مبارک عمل دو گونه است؛ يكي آن كه لذت آن مي گذرد و رنج آن مي ماند، ديگر آن كه رنج آن مي گذرد و پاداش آن مي ماند.
هفته دفاع مقدس بر هم میهنان عزیز بویژه رزمندگان دفاع مقدس و ایثارگران و خانواده های محترمشان که باعث عزت و غرور و افتخار ایران اسلامی شدند مبارک
در کنار تمام پلیدی و زشتی حملات تروریستی و با وجود همدردی با هموطنان رشید خوزستانی دلاوری نیروهای نظامی ستودنی و لحظه تکیه زدن کودک به آرامش به اسلحه این سرباز تماشایی است و جلوه ویژه ای دارد
این روزها کودکانمان باردیگر مدرسه را تجربه می کنند البته برخی برای اولین بار و برخی اولین روزهای تجارب جدید مدرسه در آغاز سال تحصیلی را تجربه می کنند والدین معلمان و همه ما بزرگسال نقش مهمی در شکل گیری دیدگاه و طرح واره های مثبت و شورانگیز از مدرسه داریم تا می توانیم سعی کنیم: مثبت نگر باشیم و بر تجارب مثبت کودکان از مدرسه تمرکز کنیم تجارب دشوارشان را در مسیر حل مساله و رشد نگاه کنیم همواره از مدرسه با شور و انگیزه مثبت صحبت کنیم شنونده خوبی باشیم تا کودکان به راحتی مسال مدرسه را مطرح کنند معلمان تلاشگر و کادرهای با انگیزه مدرسه را مورد ستایش و تمجید قرار دهیم در مورد نقد معلمان و مدرسه دقت کنیم نقد ما کودک را دچار بدبینی و ناامیدی نکند