eitaa logo
اقتدار ولایی
992 دنبال‌کننده
15هزار عکس
21.5هزار ویدیو
249 فایل
مباحث سیاسی فرهنگی اجتماعی اقتصادی تاریخی ادبیات فارسی و تفسیر و احادیث اهل بیت عصمت و طهارت صلوات الله علیهم اجمعین
مشاهده در ایتا
دانلود
الله نور السموات و الارض-الى قوله سبحانه- و الله بكل شى ء عليم.  🔸 و دوام موجب انكشاف است. چنانچه خودش نور است و عين نور است و با آداب آن نور على نور است. چنانچه عددش نور است و با اين عدد كه در نزد خواص با شرايطى منظور است سبب شرف با هر النور مولود عالم نور است. 🔸از رسول الله (صلى الله عليه و آله ) است كه: اللهم اجعل لى فى قلبى نورا و فى سمعى نورا و فى بصرى نورا خداوندا در هر يک از و گوش و ديده ام نورى قرار ده (كه به مدد نور تميز دهم و به مدد نور بشنوم و به مدد نور ببينم)  📚در آسمان معرفت، ص 77 و انسان و قرآن، ص 79 ✍حضرت علامه حسن زاده •┈┈••✾🍀🕊🍀✾••┈┈• 💢کانال ایتا علامه حسن زاده آملی (ره): @allame_hasanzadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلسه 🎙علامه حسن زاده آملی سخنان گوهربار علامه حسن زاده آملی در وصف انسان و جهان هستی •┈┈••✾🍀🕊🍀✾••┈┈• 💢کانال علامه حسن زاده آملی (ره): @allame_hasanzadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😭آخرین فیلمی که از علامه گرفته شده! علامه آیه "انالله وانا الیه راجعون" را می خواند 💢کانال علامه حسن زاده آملی (ره) @allame_hasanzadeh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹 حیوون بیچاره!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🖌 🔹وطن‌فروش‌ها این شکلی‌اند! 1-استاد درس «نظریه ‌های پیشرفته جامعه ‌شناسی 2»، درباره پژوهشی که در ایام فتنه «زن زندگی آزادی» روی دختران نوجوان یکی از مناطق تهران انجام داده بود، برایمان حرف می‌زد. می‌گفت، در بحبوحه آشوب‌ها، انتخاب چنین جامعه آماری برای مطالعه، کار بسیار سختی بود چرا که به نظر می‌ رسید، بخشی از آنها دچار نوعی «اختلال جمعی» Collective Neurosis شده‌اند. اختلال جمعی «اختلالی است که در یک گروه، قبیله، جمع و حتی در یک جامعه دیده می‌شود (غالبا در جوانان و نوجوانان)..که از مشخصه ‌های بارز آن، پرخاشگری، افسردگی و... است.» (کتاب در جست و جوی معنا، ویکتور فرنکل) به عبارتی نوعی اختلال ذهنی-رفتاری که می‌تواند جوامع کوچک یا بزرگ را به صورت توامان درگیر رفتارهایی مثل پرخاشگری، خشم و حتی خشونت کند. استاد می‌گفت این نوع اختلال چنان از طریق فضای مجازی روی جامعه هدف و مورد مطالعه حاکم شده بود که، سؤال‌های فرعی پژوهش را هم نمی ‌توانستم به دلیل واکنش‌های عصبی جامعه آماری، به راحتی بیان کنم. آن‌قدر این واکنش در پژوهش تکرار شد که به این نتیجه قطعی رسیدم، آنها از طریق فضای مجازی درگیر این اختلال شده‌اند و با وجود آن که می‌دانستند من یک پژوهشگرم، با پرخاشگری و خشم، یا پاسخ‌های بی‌ربط می‌دادند یا مرا قضاوت می‌کردند و... 2-امروز کار رسانه، فقط اطلاع‌رسانی نیست، بلکه «تصویرسازی» برای «تاثیر گذاری» است. گذشت زمانی که در تعریف کارکرد رسانه صرفا به «اطلاع ‌رسانی» اکتفا می‌شد. امروز «اطلاع ‌رسانی» یکی از پیش پا افتاده‌ترین و ابتدایی‌ترین کارکردهای رسانه است؛ چرا؟ چون هم «کارکردهای رسانه» تغییر کرده هم بشر امروز بشر 300 سال پیش نیست. تکنولوژی رسانه آن‌قدر رشد کرده که بتوان گفت، روش‌های تاثیرگذاری روی این بشر، پیچیده‌تر، حرفه‌ای‌تر و غیر ملموس‌تر شده است. امروز با کمک این تکنولوژی در کنار علوم حوزه روانشناسی، هم می‌توان به جوامع «امید» تزریق کرد و هم می‌توان «امید» را از آن‌جامعه گرفت. با این تکنولوژی هم می‌توان به جوانان یک جامعه «آینده‌ای درخشان» را نوید داد و هم می‌توان به آنها تلقین کرد که «بی‌آتیه»اند. امروز با این تکنولوژی، هم جوامع را دچار «اختلال جمعی» می‌کنند هم «اختلال جمعی» بار شده بر یک جامعه را درمان می‌نمایند. تک‌تک حالاتی که در خطوط بالا برشمردیم، و امروزه با جادوی رسانه می‌شود در یک جامعه پمپاژشان کرد یعنی «امید و ناامیدی»، «با یا بی‌آتیه‌گی»، همگی «مهم» هستند. در این باره می‌توانید به پژوهش‌های خوبی که در این حوزه صورت گرفته رجوع کنید و ببینید، وقتی جامعه‌ای از امید تهی شد... ادامه مطلب👇 https://kayhan.ir/fa/news/272751
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹حمله بی‌سوادها به حاج سعید ما ۱- او دارای مدرک دکتری جامعه‌شناسی است. از سال ۱۳۹۴ تدریس دروس مختلف را در دانشگاه تهران به صورت حق‌التدریس برعهده داشته و با توجه به عملکرد موفق و ارزیابی مثبت دانشگاه و دانشجویان از کلاس‌های ایشان و با درخواست مسئولان دانشگاه به تدریس ادامه داده است. رئیس ‌دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران با استناد به سوابق حضور وی در دانشگاه تهران اعلام کرده است که او از سال ۱۳۹۴ در دانشکده ادبیات و دیگر دانشکده‌های دانشگاه تهران تدریس می‌کند و از گروه معارف هم اجازه تدریس دارد. در ارزشیابی کارنامه تدریس او آمده است که وی؛ الف- در اولین همکاری خود در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۵ در درس انقلاب اسلامی ایران با تعداد ۴۱ دانشجو معدل ۱۸/۳۱ را کسب کرده است که نمره ارزشیابی ایشان از معدل اساتید گروه مربوطه (۱۸/۰۳) و معدل دانشکده (۱۷/۹۸) و حتی معدل دانشگاه (۱۸/۳۰) در ترم مورد نظر بالاتر بوده است. ب- در کارنامه ارزشیابی ایشان تاکید شده است که او در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶ در درس انقلاب اسلامی ایران با تعداد ۳۰ نفر دانشجو معدل ۱۸/۶۷ را کسب کرده است که نمره ارزشیابی ایشان از معدل اساتید گروه مربوطه (۱۷/۶۵)، معدل دانشکده (۱۷/۷۷) و حتی معدل دانشگاه (۱۸/۲۶) بالاتر بوده است. ج- عملکرد تدریسی او در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در درس تفسیر موضوعی قرآن با تعداد ۴۸ نفر دانشجو معدل ۱۸/۰۰ را کسب کرده است که نمره ارزشیابی ایشان از معدل اساتید گروه مربوطه (۱۷/۲۰) و از معدل دانشکده (۱۷/۵۱) در ترم مورد نظر بالاتر بوده است. د- او بیش از ۶ سال است که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران به تدریس «ادبیات پایداری» مشغول بوده است.... ادامه مطلب👇 https://kayhan.ir/fa/news/272748
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اولین جلسه دادگاه عاملان حمله تروریستی شاهچراغ 🔹اولین جلسه دادگاه ۳ تن از عاملان دومین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد متهم ردیف اول: 🔹از طریق یکی از پیام رسان‌های خارجی و در فضای مجازی جذب گروه داعش شدم. 🔹به ترکیه سفر کردم و با راهبری فردی به نام زید پس از ورود به ایران به صورت قاچاق و برقراری ارتباط با رابطین در تهران و قاچاقچیان به سراوان و سپس به پاکستان رفتم و پس از عزمیت به افغانستان در محل نامعلومی آموزش‌های نظامی و کار با سلاح را در افغانستان گذراندم. 🔹قریب به یک ماه در نزدیک حرم شاهچراغ (ع) با کمک حبیب اله عرب زاده و امر اله نظری سکوت داشتم و پس از ارتباط مجدد با سرپل داعش و تحویل گرفتن اسلحه و بیعت با امیر داعش اقدام به حمله تروریستی در شامگاه ۲۲ مرداد کردم. 🔹تصور اینکه دستگیر شوم را نداشتم و فکر می‌کردم کشته شوم. تعداد افرادی را که هدف قرار دادم نشمردم و قصدم این بود عملیات را تا آخرین فشنگ موجود در خشاب ادامه دهم. 🔹امیر داعش به من دستور داده بود تا دو ظرف بنزین تهیه کنم، اما با یک ظرف یک و نیم لیتری بنزین در کوله پشتی وارد شدم، اما پیش آنکه به فرش‌های نمازگزاران برسم و آن‌ها را آتش بزنم دستگیر شدم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌مردم کوفه با امام حسین آزمایش نشدند، چون هنوز امام حسین به کوفه نرسیده بود و آنها هنوز حضرت را درک نکرده بودند. 🔶 بلکه آنها با نایب امام یعنی حضرت مسلم آزمایش شدند و چون در این آزمایش مردود شدند وقتی امام حسین رسید، مقابل او هم ایستادند. 🔷 ما در زمان غیبت با نایب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف امتحان می‌شویم و وقتی حضرت آمد دیگر وقت امتحان نیست، بلکه اگر در اطاعت از نایبش امتحان پس داده باشیم یار او خواهیم بود ان‌شاءالله. اما اگر نسبت به منویات نایبش کوتاهی کنیم در یاری از امام زمان هم کوتاهی خواهیم کرد. 🔶 لذا شهید سلیمانی فرمود: شرط عاقبت‌به‌خیری ارتباط دلی و قلبی و حقیقی با امام خامنه‌ای است. هر کس صدای نایب امام زمان را نشنود صدای امام زمان را نخواهد شنید.،،،جهاد تبیین، بصیرت افزایی ،امر به معروف ونهی از منکر واجب است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️دیپلماسی عزت در مقایسه با ♦️دیپلماسی ذلت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اگر روحانی ۸ سال خانه ساخته بود امروز مشکل گرانی و افزایش اجاره مسکن کمتر بود نشر فراموش نشود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
34.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسری بودجه جبران شد، بدهی دولت روحانی پرداخت شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پرچم آلمان مزین به عکس آقا در پیاده روی اربعین دنیا فهمیده امام سید علی خامنه‌ای کیست، اما بعضی‌ها خودشان را به خواب زده اند!!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📙روایتی از قحطی بعد از اشغال ایران 🔹سرمایه اجتماعی می تواند در زمانه بی ثباتی به کار آید. ایرانیان در دوره‌های مختلف تاریخی انسجام اجتماعی خوبی داشته‌اند. نمونه ای از وضعیت در زمانه جنگ جهانی دوم ایران را در کتاب ««راه بی بازگشت» می‌خوانیم. 🔹«حسین شهید زاده» نوشته است: در سالهای پس از شهریور ۱۳۲۰ نان و آب و خواربار گاهی در حد قحطی نایاب بود؛ خود من با آنکه دوران دبیرستان را می گذرانیدم و گرفتار درس و بحث مدرسه بودم، روزها می شد که ساعت ها در صف دکان نانوایی برای گرفتن یک قرص نان سیلو آلوده به سوسک و حشرات دیگر در انتظار به سر می بردم. مردم بر اثر جنگ و کمیابی آذوقه گرسنه بودند و دلفگار، اما هیچ وقت ندیدم از دست یکدیگر چیزی بقاپند و یا آنکه به آذوقه و ماکولاتی که جلوی مغازه در کنار خیابان گسترده شده بود، نگاه چپ بیندازند؛ چه رسد به آنکه بروند و خانه مردم را بگیرند و زن و بچه مردم را شبانه در کنار خیابان رها کنند.