حماسِـہ [باحالِمناسب]
غبار ماتم تو آبـرو به من بخشید به عالمي ندهم این غبار ماتم را ..
غمِ تو موهبتِ کبرياست در دلِ من
نميدهم به سرورِ بهشت اين غم را ..
حسین بیـا برگردیم ای همـه دار و ندارم
ای همه کس و کارم من کیو غیر تو دارم؟
حماسِـہ [باحالِمناسب]
حسین بیـا برگردیم ای همـه دار و ندارم ای همه کس و کارم من کیو غیر تو دارم؟
صدای گریه میرسه
اینجا که وایسادیم کجاست
نگو که اینجا کربلاست نگو که
اینجا قتلگاهست ..
او که در شش ماهگی باب الحوائج میشود
گر رسد سنِ عمو حتمـاً قیامـت میکند ❤️🩹