براۍِ الیتام یک زخم
دیگه نباید بهش دست بزنی ؛
پس انقدر غصھهاتو
برای خودت دوره نکن ♥️:)
میخواستم رونمایی کنم از ناهار دیروز
با بچههای جهادی 😂💔
مزش خوب بودا ولی شبیه دوپیازه نبود
تا اینکه :
هدایت شده از -شاهرگ !(:
حق من نیست با سرماخوردگی حالم گرفته بشه|||||:
ناموسا حس میکنم حالم بده ولی خب کاری از دستم بر نمیاد🤦🏻♂.
پ.ن : غیر از حساسیت باشه خودمو حلق آویز میکنم ینی|:
حماسِـہ [باحالِمناسب]
حق من نیست با سرماخوردگی حالم گرفته بشه|||||: ناموسا حس میکنم حالم بده ولی خب کاری از دستم بر نمیاد🤦
فلفلا که دیروز ریختید گفتم نریز
حرف گوش کردی ؟😂🙂
حماسِـہ [باحالِمناسب]
فلفلا که دیروز ریختید گفتم نریز حرف گوش کردی ؟😂🙂
اخییی حالا نفر بعدی کیه خدا میدونه 😂🙂💔