🤡✨-°دیوونه خونه هایلی و وایلی°-🤡✨
من نمدا😦
اها فهمیدم چرا
اولای بازی قبل از اینکه با رن آشنا شیم
یه قسمت یه چند تا گذینه میاره درباره ی استایل مو
تو بلند رو زدی فک کنم
🤡✨-°دیوونه خونه هایلی و وایلی°-🤡✨
رن یو آر مونیکا؟-
رن فاز مونیکا گرفت ایول
🤡✨-°دیوونه خونه هایلی و وایلی°-🤡✨
نانباینریه
آره خلاصه یعنی فقط خدا میدونه جنسیتش چیه
🤡✨-°دیوونه خونه هایلی و وایلی°-🤡✨
رن موهاش بلند نبودا.... 😨
چرا بود_تو همه ی پیک ها موهاش بلنده_