eitaa logo
خبرگزاری تحلیلی خبری ایبسنا اصفهان
1.8هزار دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
7.1هزار ویدیو
391 فایل
📰 خبرگزاری تحلیلی خبری ایبسنا 📡 اخبار مطالبه های داغ دانشجویی را در خبرگزاری ما دنبال کنید. ✍ شما هم می توانید سوژه ها و تحلیل های خودتان را برای ما ارسال کنید✅ ارتباط با ادمین: @ibsna_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
مصلحات غذایی در طب سنتی 🍉🐟🧀 مصلحات در طب سنتی به خوراکی‌هایی گفته میشه که باعث کاهش مضرات خوراک اصلی و افزایش خواص غذایی یا دارویی اون میشن.
🔴‌هشت سال از دولت تدبیر و امید میگذرد، اما نه ظرفیت نیروگاه‌ها مطابق نیاز داخلی افزوده شد، نه مطالبات نیروگاه‌ها پرداخت شد و نه انرژی‌های تجدیدپذیر مثل پنل‌خورشیدی و توربین بادی به کار گرفته شد. حالا بعد از قرارگاه مرغ، برای تدبیر خاموشی ها قرارگاه می‌زنند! ✍️علی بهادری جهرمی
📌 حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی مالک اشتر برگزار می‌کند: نشست مجازی به همراه پرسش و پاسخ 🔸با حضور دکتر بهرام زاهدی 🔹با محوریت تحولات افغانستان 🔴 شنبه ۱۹ تیرماه 🕢 ساعت ۶ عصر 🔵 جهت حضور در جلسه در زمان اعلام شده به صورت مهمان وارد لینک زیر شوید: https://www.skyroom.online/ch/naslesarnevesht/gofteman
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بيسکوييت ميليونی در راه است! 🔸دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران: 🔹 به دلیل استقبال بالای عده ای از مردم از تنقلات لوکس، بیسکویت‌های یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی خارجی در راه است. هیچی دیگه، بدبخت کارگر ایرانی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کارمندان و کارگران جور فرار مالیاتی ثروتمندان و دلالان را می‌کشند! 🔹 ثروتمندان مالیات نمیدهند، زیرا بسیاری از نهادها اطلاعات کیفی را به سازمان مالیاتی نمی‌دهند! 🔹 برای اجرای عدالت، لازم است تا نهادهایی مانند معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه به این موضوع ورود کنند. چرا که دسترسی به اطلاعات مالی برای این نهادها، سریع و دقیق می‌باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 با وجود کم‌کاری‌ها و وعده‌های پوچ دولت، حاج حسین یکتا و گروه‌های جهادی راهی سیستان و بلوچستان شدند 🔸کرونا و کم آبی از مشکلات اصلی این روزهای سیستان و بلوچستان است. باز هم انقلابی‌ها و جوانان جهادی به مردم مظلوم کمک می‌کنند و برخی مسئولین در ولنجک تنها در حال تدبیر امور!!!
♦️ثبت میانگین سرعت خودروها در جاده‌ها/ زودتر برسید، جریمه می‌شوید رئیس پلیس راهور با اشاره به ارزیابی عملکرد سامانه ثبت سرعت متوسط خودروها، گفت: 🔹در سامانه جدید، ثبت سرعت میانگین زمان رسیدن به مقصد ملاک قرار گرفته است و اگر قبل از زمان محاسبه شده به مقصد برسند، توسط این سامانه جریمه خواهند شد.
♦️تعطیلی مراکز و دفاتر تعویض پلاک و فعالیت آموزشگاه های رانندگی در شهرهای قرمز اصفهان رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان سرهنگ‌ محمدی: 🔹به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با تصویب ستاد ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا؛ 🔹مرا‌کز و دفاتر تعویض پلاک و فعالیت آموزشگاه های رانندگی بجز خدمات آزمون عملی و آموزشهای عملی در کلان شهر اصفهان و شهرستان های دارای وضعیت قرمز تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد. 🔹در حال حاضر شهرستان های اصفهان،کاشان و اردستان در وضعیت قرمز بوده است ؛ در صورت افزوده شدن سایر شهرستانها به وضعیت قرمز ، بلافاصله از فردای آن روز نسبت به تعطیلی اقدام‌ خواهد شد
🔴 طرح«من قرآن را دوست دارم» در اصفهان اجرایی می‌شود/ قرآن یاد بگیرید و هدیه دریافت کنید رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: همزمان با سراسر کشور طرح «من قرآن را دوست دارم» در بستر فضای مجازی در اصفهان اجرایی می‌شود از مزایای در نظر گرفته شده برای طرح، علاوه بر قرعه کشی به صورت هفتگی و اعطای جوایز نفیس نقدی، اعطای گواهینامه به قبول شدگان خواهد بود
💢برگزاری اولین برنامه هفتگی دانشجویان دانشگاه های شهرستان شهرضا توسط بسیج دانشجویی دانشگاه هاومرکز آموزش عالی شهرستان 💢 📆زمان: پنجشنبه 17تیرماه1400 🕗ساعت: 18:15عصر 🕌مکان:صحن امامزاده شاهرضا برسرمزار شهید مرادی 🔶سخنران:حجة الاسلام والمسلمین حاج آقا تاکی (باموضوع مسئله ازدواج ومعیارهای ازدواج) 📱کسانی که نمیتوانند در برنامه حضور داشته باشند میتوانند از طریق لایو زنده در پیامرسان روبیکابه صورت مجازی از برنامه استفاده نمایند. آدرس کانال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در روبیکا جهت لایو @hoze_basij_daneshjoo
🔴کاسبی پرسود داماد وزیر نیرو از تولید برق ✍️سید یاسر جبرائیلی در یادداشتی در رابطه با عدم توسعه کافی ظرفیت نیروگاهی کشور نوشته است: چرا برای آقای سیدمهدی محقق داماد، داماد وزیر محترم نیرو جناب آقای اردکانیان مقرون به صرفه بوده است که شعبه‌ای از شرکت KPV اتریش را در ایران تاسیس کرده (شرکت کی پی وی مهرآباد) و در حوزه تولید برق خورشیدی سرمایه‌گذاری کند، پنل بکارد و برق (پول) درو کند، اما از این مشوق‌های قیمتی و تضمین‌های ۲۰ساله در حوزه نیروگاه‌های فسیلی خبری نبوده است؟ 🔹این الگو، الگویی آشناست که استعمار، منافع کلان خود را به خرده‌منافع جاده‌صاف‌کن‌هایی از ساکنان سرزمین‌های مستعمره گره بزند...
رطب خورده منع رطب نمیکنه! روحانی دیروز گفت که وزیر نیرو مقصرنیست و لذا مردم همراهی و همکاری کنند آقای روحانی شما برای سفرت به سیستان و نیم ساعت سخنرانی از دوتا کولر استفاده میکنید انتظار دارید باورکنیم حال ما مردم رو درک میکنید؟! البته ما مردم موظفیم که رعایت کنیم چون شما رفتنی هستید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥واکنش تند مقامات سیاسی افغانستان به اظهارات غیر انسانی رئیس جمهور آمریکا؛ جوانان و مردم افغانستان را به خاک و خون کشیدید و حالا می گوید درباره چیزهای شاد صحبت کنیم؟!
🔴اینهم از پروژه بگیران! توهین مجدد مدیر کانال جانبازان اصلاح طلب به مدافعان حرم البته از کسانی که حرمت ساحت مقدس امام حسن عسکری(علیه السلام)رو نگه نمیدارند بیش از این هم انتظاری نیست
زاینده‌رود برای 10 روز راهی شرق می‌شود محمود جیهانی، عضو شورای میراب های استان اصفهان: 🔹بامدادیکشنبه، بیستم تیرماه، زاینده رود برای مصارف آب کشاورزی شرق اصفهان بازگشایی می شود و از شهر اصفهان می گذرد. 🔹 متناسب با حقابه کشاورزان غرب در ابتدا آب به این بخش تخصیص یافته بود که پس از آن راهی اراضی خشک شرق اصفهان می شود. 🔹حجم 30 میلیون مترمکعب آب در این دور از بازگشایی زاینده رود در نظر گرفته شده است که امروز در استانداری به تصویب رسید تا برای اراضی شرق اصفهان هم تخصیص یابد.
📸با مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان، مبادی ورودی چادگان تا اطلاع ثانوی بسته شد. @Isffarsna
📸ساعت کار ادارات استان اصفهان تا پایان مرداد ماه از ساعت 7 صبح تا 13 تعیین شد.
تعطیلی ادارات دولتی استان اصفهان در روز پنجشنبه «رضایی»، استاندار اصفهان: 🔹بر اساس مصوبه هیأت وزیران و با توجه به ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری همه دستگاه‌های اجرایی استان بجز دستگاههای امدادی ،اضطراری و عملیاتی تا پایان مرداد ماه در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهند بود و این مصوبه از فردا در سطح استان به اجرا در خواهد آمد و تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.
تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آقای احمد جبرائیل ‌‌ پیام رهبر انقلاب: 🔹درگذشت مبارز خستگی‌ناپذیر آقای احمد جبرائیل را به ملت فلسطین و همه‌ مجاهدان و فعالان عرصه‌ پر شور مبارزات فلسطین و همه‌ عناصر مقاومت در منطقه‌ غرب آسیا و به بازماندگان او تسلیت عرض می‌کنم. 🔹این مرد شجاع پر تلاش، عمر خود را به مبارزه برای میهن مغصوب و ملت مظلوم خود گذراندند.
ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 🔹معاون ترافیک شهردار تهران: جهت تسهیل در تردد شهروندان آغاز اجرای طرح ترافیک از شنبه ۸:۳۰ صبح است و از ساعت۱۳ خروج خودروها از طرح رایگان و آزاد خواهد بود. 🔸گفتنی است، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با تصمیم وزارت کشور از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ ظهر تغییر کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاکید وزیر نیرو بر رفع مشکلات فنی صنعت برق اردکانیان: 🔹همکاران فنی ما مشغول فعالیت شبانه روزی هستند و باید تا شنبه وضعیت تامین برق تثبیت شود چراکه ما هفته آینده دوباره هوای گرم پایدار خواهیم داشت. 🔹نیاز مصرف امروز برق بیش از ۶۳ هزار مگاوات بود که ۴۰ درصد آن را دستگاه های سرمایشی استفاده کردند. 🔹با رخدادهای غیرقابل پیش بینی مواجه شدیم، بطور مثال از اواخر خرداد تا اواسط تیر، نیروگاه اتمی بوشهر از مدار خارج شد و هر روز ۲۴ میلیون کیلووات ساعت انرژی را از دست دادیم. 🔹همکاری صنایع بزرگ با صنعت برق باعث کاهش بار مصرفی شد و فشار زیادی از شبکه برداشته شد. 🔹صنایعی که در این مدت انرژی مصرف نکنند، در آینده به همین اندازه، برق رایگان دریافت‌ می‌کنند.