eitaa logo
خبرگزاری تحلیلی خبری ایبسنا اصفهان
1.8هزار دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
7.1هزار ویدیو
391 فایل
📰 خبرگزاری تحلیلی خبری ایبسنا 📡 اخبار مطالبه های داغ دانشجویی را در خبرگزاری ما دنبال کنید. ✍ شما هم می توانید سوژه ها و تحلیل های خودتان را برای ما ارسال کنید✅ ارتباط با ادمین: @ibsna_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
💢برگزاری اولین برنامه هفتگی دانشجویان دانشگاه های شهرستان شهرضا توسط بسیج دانشجویی دانشگاه هاومرکز آموزش عالی شهرستان 💢 📆زمان: پنجشنبه 17تیرماه1400 🕗ساعت: 18:15عصر 🕌مکان:صحن امامزاده شاهرضا برسرمزار شهید مرادی 🔶سخنران:حجة الاسلام والمسلمین حاج آقا تاکی (باموضوع مسئله ازدواج ومعیارهای ازدواج) 📱کسانی که نمیتوانند در برنامه حضور داشته باشند میتوانند از طریق لایو زنده در پیامرسان روبیکابه صورت مجازی از برنامه استفاده نمایند. آدرس کانال بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در روبیکا جهت لایو @hoze_basij_daneshjoo
🔴کاسبی پرسود داماد وزیر نیرو از تولید برق ✍️سید یاسر جبرائیلی در یادداشتی در رابطه با عدم توسعه کافی ظرفیت نیروگاهی کشور نوشته است: چرا برای آقای سیدمهدی محقق داماد، داماد وزیر محترم نیرو جناب آقای اردکانیان مقرون به صرفه بوده است که شعبه‌ای از شرکت KPV اتریش را در ایران تاسیس کرده (شرکت کی پی وی مهرآباد) و در حوزه تولید برق خورشیدی سرمایه‌گذاری کند، پنل بکارد و برق (پول) درو کند، اما از این مشوق‌های قیمتی و تضمین‌های ۲۰ساله در حوزه نیروگاه‌های فسیلی خبری نبوده است؟ 🔹این الگو، الگویی آشناست که استعمار، منافع کلان خود را به خرده‌منافع جاده‌صاف‌کن‌هایی از ساکنان سرزمین‌های مستعمره گره بزند...
رطب خورده منع رطب نمیکنه! روحانی دیروز گفت که وزیر نیرو مقصرنیست و لذا مردم همراهی و همکاری کنند آقای روحانی شما برای سفرت به سیستان و نیم ساعت سخنرانی از دوتا کولر استفاده میکنید انتظار دارید باورکنیم حال ما مردم رو درک میکنید؟! البته ما مردم موظفیم که رعایت کنیم چون شما رفتنی هستید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥واکنش تند مقامات سیاسی افغانستان به اظهارات غیر انسانی رئیس جمهور آمریکا؛ جوانان و مردم افغانستان را به خاک و خون کشیدید و حالا می گوید درباره چیزهای شاد صحبت کنیم؟!
🔴اینهم از پروژه بگیران! توهین مجدد مدیر کانال جانبازان اصلاح طلب به مدافعان حرم البته از کسانی که حرمت ساحت مقدس امام حسن عسکری(علیه السلام)رو نگه نمیدارند بیش از این هم انتظاری نیست
زاینده‌رود برای 10 روز راهی شرق می‌شود محمود جیهانی، عضو شورای میراب های استان اصفهان: 🔹بامدادیکشنبه، بیستم تیرماه، زاینده رود برای مصارف آب کشاورزی شرق اصفهان بازگشایی می شود و از شهر اصفهان می گذرد. 🔹 متناسب با حقابه کشاورزان غرب در ابتدا آب به این بخش تخصیص یافته بود که پس از آن راهی اراضی خشک شرق اصفهان می شود. 🔹حجم 30 میلیون مترمکعب آب در این دور از بازگشایی زاینده رود در نظر گرفته شده است که امروز در استانداری به تصویب رسید تا برای اراضی شرق اصفهان هم تخصیص یابد.
📸با مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان، مبادی ورودی چادگان تا اطلاع ثانوی بسته شد. @Isffarsna
📸ساعت کار ادارات استان اصفهان تا پایان مرداد ماه از ساعت 7 صبح تا 13 تعیین شد.
تعطیلی ادارات دولتی استان اصفهان در روز پنجشنبه «رضایی»، استاندار اصفهان: 🔹بر اساس مصوبه هیأت وزیران و با توجه به ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری همه دستگاه‌های اجرایی استان بجز دستگاههای امدادی ،اضطراری و عملیاتی تا پایان مرداد ماه در روز‌های پنجشنبه تعطیل خواهند بود و این مصوبه از فردا در سطح استان به اجرا در خواهد آمد و تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.
تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آقای احمد جبرائیل ‌‌ پیام رهبر انقلاب: 🔹درگذشت مبارز خستگی‌ناپذیر آقای احمد جبرائیل را به ملت فلسطین و همه‌ مجاهدان و فعالان عرصه‌ پر شور مبارزات فلسطین و همه‌ عناصر مقاومت در منطقه‌ غرب آسیا و به بازماندگان او تسلیت عرض می‌کنم. 🔹این مرد شجاع پر تلاش، عمر خود را به مبارزه برای میهن مغصوب و ملت مظلوم خود گذراندند.
ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر کرد 🔹معاون ترافیک شهردار تهران: جهت تسهیل در تردد شهروندان آغاز اجرای طرح ترافیک از شنبه ۸:۳۰ صبح است و از ساعت۱۳ خروج خودروها از طرح رایگان و آزاد خواهد بود. 🔸گفتنی است، ساعت کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی با تصمیم وزارت کشور از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ ظهر تغییر کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاکید وزیر نیرو بر رفع مشکلات فنی صنعت برق اردکانیان: 🔹همکاران فنی ما مشغول فعالیت شبانه روزی هستند و باید تا شنبه وضعیت تامین برق تثبیت شود چراکه ما هفته آینده دوباره هوای گرم پایدار خواهیم داشت. 🔹نیاز مصرف امروز برق بیش از ۶۳ هزار مگاوات بود که ۴۰ درصد آن را دستگاه های سرمایشی استفاده کردند. 🔹با رخدادهای غیرقابل پیش بینی مواجه شدیم، بطور مثال از اواخر خرداد تا اواسط تیر، نیروگاه اتمی بوشهر از مدار خارج شد و هر روز ۲۴ میلیون کیلووات ساعت انرژی را از دست دادیم. 🔹همکاری صنایع بزرگ با صنعت برق باعث کاهش بار مصرفی شد و فشار زیادی از شبکه برداشته شد. 🔹صنایعی که در این مدت انرژی مصرف نکنند، در آینده به همین اندازه، برق رایگان دریافت‌ می‌کنند.
🔴 گرما در اصفهان دوباره رکورد زد/ شهر اصفهان دمای 42 درجه سانتیگراد را تجربه می کند کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان: 🔹شهر اصفهان امروز دمای 42 درجه سانتیگراد و خوروبیابانک دمای 48 درجه سانتیگراد بالای صفر و گرمترین روز سال را تجربه می کنند
🔴 کشف جسد جوان 23 ساله در اطراف اردستان فرمانده انتظامی شهرستان اردستان: 🔹شامگاه چهارشنبه جسد یک جوان 23 ساله در حوالی تپه قدوس اردستان کشف شد هیچ گونه آثار ضرب و جرح روی جسد وجود ندارد؛ مردم به هیچ وجه به شایعات و اخبار کذب توجه نکرده و اخبار را از طریق منابع و کانال‌های معتبر پیگیری کنند
🔴 با راهکارهای مدیریت مصرف آب باید آشنا شوید سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان: 🔹در اصفهان یک فرد در شرایط عادی روزانه 150 لیتر آب مصرف می کند در حالیکه مصرف یک کولر روزانه 300 لیتر است، حال اگر این کولر شبانه روز روشن باشد به اندازه‌ای دو نفر مصرف آب دارد 🔹یکی از روش‌های صرفه جویی این است که ما در ساعاتی که نیاز داریم کولرها روشن باشد و ماشین های لباسشویی و ظرفشویی را در ساعاتی که آب بیشتر است مانند ساعات صبح خیلی زود یا ساعت آخر شب روشن کنیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آماری بسیار قابل توجه از تولید برق در سایر کشورها با انرژی هسته‌ای و جای خالی ما... خدا نگذره از اون غربزده‌هایی که هم چرخ زندگی مردم رو پنچر کردن، هم چرخ سانتریفیوژها رو!
🔴پاسخهای وزیر صمت در گفتگوی ویژه خبری دیشب، نماد ناکارآمدی دولت آقای روحانی: مجری: علت حراج معادن در روزهای آخر دولت؟ وزیر: برای دولت بعدی ریل گذاری کردیم! مجری: وضعیت خودرو؟ وزیر: ما را وارد چالش جدید نکنید! مجری: وضعیت مرغ؟ وزیر: وزارت جهاد مسئول است! تشکر از جناب روحانی! ✍️سید میعاد صالحی
🛑 ایران هشتمین کشور دنیا با بیشترین فاصله طبقاتی ▫️فرهیختگان: ضریب جینی برای اقتصاد ایران در سال 1399 به 0.408رسیده و به نوعی می‌توان گفت از سال 1390 تا امروز نابرابری درآمدی در حدود چهار درصد بیشتر شده است. ▫️در سطح جهانی در سال 2020 میلادی، سه کشور جمهوری چک، بلاروس و اوکراین به ترتیب با دارا بودن 0.25، 0.253 و 0.266کمترین ضریب‌جینی یا همان کمترین نابرابری درآمدی را داشته‌اند و سه کشور آفریقای‌جنوبی، نامبیا و هائیتی به ترتیب با دارا بودن 0.634 ، 0.61و 0.608 بیشترین ضریب‌جینی یا همان بیشترین نابرابری درآمدی را در سطح جهان به خود اختصاص داده‌اند ▫️ایران هم‌ در ردیف کشور‌هایی نظیر اکوادور، مکزیک، آرژانتین، ترکیه و بولیوی قرار دارد که در مقایسه با میانگین جهانی، کشور‌های ذکرشده جزء کشورهایی با بیشترین نابرابری درآمدی قرار می‌گیرند.
🔴 کدام نظام پزشکی؟ کدام نظارت؟؟!! طرف مدرک مدیریت داشته ولی انقدر سیستم نظارت بر امورات پزشکی بی دروپیکر بوده که خودش را جراح زیبایی جازده و در کمال تعجب حتی ۶۰ عمل جراحی هم انجام داده است!!! اگر سازمان به اصطلاح نظام پزشکی بطور مناسب انجام وظیفه کرده بود نباید کار به این تعداد عمل جراحی و بازی با زندگی بیماران توسط یک شیاد آن هم در مرکز کشور می رسید. جادارد یک خسته نباشید خدمت مسئولین سازمان نظام پزشکی عرض کنیم ... ✍"قاسم اکبری"
📣 رئیسی: حل مشکلات معیشتی تکلیف ما نسبت به حضور مردم در انتخابات است 🔹 حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور منتخب: مردم در انتخابات با لطفی که داشتند، حقی برای خودشان و تکلیفی برای ما ایجاد کردندکه امیدواریم بعنوان یک طلبه خدمتگزار بتوانیم گشایش‌هایی در زندگی مردم صورت دهیم. 🔹 حجت‌الاسلام رئیسی صبح جمعه در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با تقدیر از مراجع معظم تقلید و علما به جهت حمایت و حضور در صحنه انتخابات، بر همراهی همه مردم برای ادامه راه دولت تاکید کرد. 🔹 ادامه راه نیازمند رهنمودهای حضرت عالی و سایر بزرگان هستیم، از همه مراجع تقلید و بزرگان به خاطر حضور و پیش قدم بودن در عرصه‌های مختلف نظام و انقلاب و اعلام نظر و صدور بیانیه‌ها، به خصوص در انتخابات اخیر که بسیار مؤثر بود، تشکر می‌کنم. 🔹عنوان دولت را دولت مردمی گذاشتیم، حضور و همکاری همه مردم مؤثر است رهنمودهای مراجع می‌تواند برای آینده دولت بسیار تأثیرگذار باشد مردم هم نگاهشان به مراجع و بزرگان خود است.
ورود طالبان به دومین شهر بزرگ افغانستان الجزیره:نیروهای طالبان وارد قندهار، دومین شهر بزرگ افغانستان شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مجری برنامه «سلام تهران» توبیخ شد! 🔹خانم قدسیه صالحی که از مجریان جوان و دغدغه‌مند سیما است، در برنامه "سلام تهران، نتوانست بر اندوه و احساسات شخصی غلبه کند و بدون هماهنگی با سردبیر برنامه به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبرده منجر شد.