eitaa logo
اندیشکده راهبردی جهاد تبیین شیخ قمی | محسن مجتهدزاده
29.7هزار دنبال‌کننده
6.8هزار عکس
7.7هزار ویدیو
616 فایل
💥محتوای این کانال #رصد_اخبار برای اساتید جهادتبیین است. ➖➖ 💠 کانال اصلی شیخ قمی: 🆔 @TablighGharb 📨ارسال پیام به شیخ قمی: @SheijQomi_tablighgharb 09383676609 فقط پیامک 🔴کانال آپارات www.aparat.com/sheijqomi 💠حمایت مالی 💳↙️ @SheijQomi2
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ جلوی خبرنگار اینترنشنال از خاخام یهودی پرسیدن ایران خالی یا جمهوری اسلامی ایران؟ خاخام یهودی طوری از جمهوری اسلامی دفاع کرد که خبرنگار اینترنشنال از وطن فروشی شرمش شد :))) ➕ ᴍᴍᴅ 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh2 |
❌رئیس سازمان امور مالیاتی: در شش‌ ماهه اول سال جاری، درآمدهای مالیاتی به بیش از دو برابر درآمدهای نفتی رسیده است. 🔹دستاورد بزرگ دولت سیزدهم در راستای کاهش وابستگی به نفت و تأمین مالی پایدار و غیرتورمی که با تمرکز بر مالیات ستانی از دانه‌درشت‌ها و مبارزه جدی با فراریان مالیاتی رقم خورده است. 🔶🔷@MOSES313STAFF
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باورتون میشه جوانان کره ای یه اسم برا کشورشون انتخاب کردن: «جهنم کره» باورتون نمیشه؟ این کلید واژه رو سرچ کنین: 🔎 hell joseon 🆔 @isRael666
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کار تمیز روزنامه همشهری در مورد خانم دکتر جمیله علم‌الهدی همسر دانشمند رئیس جمهور انقلابی @isRael666
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجت الاسلام مجتهدزاده - شیخ قمی1402-06-04 شورای مرکزی سخنان شیخ قمی.mp3
زمان: حجم: 43M
🎙 مدعیان در بیان حجت‌الاسلام محسن مجتهد زاده در جمع جانبازان و ایثارگران نشست شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی 📅 ۴ شهریور ۱۴۰۲ کد 1874 کانال شیخ قمی 👇 🔗 eitaa.com/TablighGharb عضو شوید: 👇👇 بانک صوتی تببین 💯انتشار این صوت صدقه جاریه است.
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ نامه‌نگاری عجیب برخی اعضای مجمع تشخیص مصلحت در مخالفت با دستور رهبرانقلاب رئیس کمیسیون قضایی مجلس:‌ بعد از مکاتبه برخی اعضای مجمع تشخیص با رهبرانقلاب در مورد سلب اعتبار از معاملات غیررسمی اموال غیرمنقول، ایشان بیان فرمودند که"اگر مجمع تشخیص مصحلت، مصلحت یقینی مورد نظر حقیر را تصدیق نمی‌کند به تشخیص خود عمل کند." خدا کند صحت نداشته باشد جایی که هاشمی سالها در راسش بوده دیگه برکت نداره!!!
🔻براساس گزارش یک نهاد امنیتی، در ایران ۲۴ میلیون تا ۳۶ میلیون نفر به عنوان گیمر شناخته می‌شوند. در جریان بازداشتی‌ها در ۱۰ روز اول اغتشاشات، بیش از ۸۰ درصد آنها خود را گیمر معرفی کرده که در اتاق‌های چت‌روم با یکدیگر آشنا شده و سازماندهی شده‌اند. 🔻بررسی‌ها نشان می‌‌داد که در مناطق مرکزی تهران یعنی اطراف میدان انقلاب، دانشگاه تهران تا میدان فردوسی، پل کریم‌خان و بلوار کشاورز و اطراف پارک هنرمندان، بیش از ۱۵۰ کافه تریا راه‌اندازی شده بود که بیش از ۵۰ درصد آن‌ها صرفه اقتصادی ندارند اما از یک منبع مالی تامین می‌شدند. بعد معلوم شده که هزینه مالی بخشی از این کافه‌ها (برای شبکه‌سازی) توسط سفارتخانه‌های اروپایی تامین شده است. به ویژه سفارت فرانسه در این وضعیت بسیار فعال عمل کرده است. 🔻این کافه‌ها محلی برای دورهمی‌ها و شبکه‌سازی بود. مثلا برخی از آن‌ها گفته‌‌اند که ما قرار می‌گذاشتیم، ۴ تا ۶  گیم، ۶ تا ۸ باشگاه، ۸ تا ۱۰ به کافه‌ها می‌رفتیم. یا یک نمونه دیگر، یک جوان ۱۷ ساله با بیش از ۵۰ دختر رابطه برقرار کرده و فیلم‌های آن‌ها را در گوشی تلفن همراه خود داشته است. 🔻نکته قابل تاسف این است که بیش از  ۹۰ درصد جوان‌هایی که بازداشت شدند اگر پسر بوده با یک یا گاهی با چند دوست دختر، و اگر دختر بودند همراه با یک یا چند دوست پسر، به خیابان‌ها آمدند. در واقع یک شبکه‌ای در فضای مجازی در اتاق‌های گیم شکل گرفت. گیمرهایی که طی این سال‌هایی که دانشگاه‌ها تعطیل بوده در فضای گیم اتاق‌هایی داشتند با هم آشنا شدند و هماهنگ شدند و یا در شهرهای بزرگ در کافه‌هایی که قارچ گونه تاسیس شدند. @isRael666
♦️شاید باورتون نشه ولی ارتش الهام علی‌اف در عملیات اخیر که هیچ کسی جلوشون نبوده و در واقع با دشمن فرضی جنگیدن ۱۹۲ کشته و ۵۰۰ زخمی داده 😂😂😂
بانک‌ها غلط می‌کنند... ✍️ رهبر معظم انقلاب شهریور سال1397 در دیدار با اعضای هیئت دولت فرمودند: «نظارت بانک مرکزی بر بانک‌ها موجب می‌شود که به این وضع نرسند- اگر چنانچه نظارت مستمری از اول وجود داشته باشد‌- وقتی هم که به این زمینه رسید، بالاخره باید با بانک برخورد بشود. ⭕ این‌همه بانک خصوصی! 🔻بانک‌ها چرا مشکل نقدینگی پیدا می‌کنند؟ ⏪ برای خاطر این‌که شعبه زیاد می‌کنند، 🔻برای اینکه آسایشگاه برای افراد خودشان[درست می‌کنند]. این را من یک وقتی به جنابعالی هم گفتم که بنده در تهران با ماشین از یک‌جایی عبور می‌کردم، یک دیوار طولانی بود که همین‌طور که با ماشین رفتیم، دائم دیدیم این دیوار هست،‌ هست، هست؛ 🔹من پرسیدم این مال کیست؟ 🔹چیست اینجا به این بزرگی؟ ✔️ یک تشکیلات عظیمی [بود]! گفتند بله، برای بانک فلان است. 🔴 خب این بانک غلط می‌کند... . 🟥 بنده همین‌جا در همین جلسه یک بار گفتم که جلوی بنگاهداری بانک‌ها را بگیرید؛ بانک برای بنگاهداری که نیست.» 🔴 امروز بخشی از اشکالات اقتصاد ما به اشکالات موجود در نظام بانکی برمی‌گردد. 🔻بانک‌هایی که خلق پول می‌کنند، 🔻تورم می‌سازند، 🔻املاک‌داری و بنگاه‌داری می‌کنند، 🔻با دلالی بر تورم می‌افزایند و... . 🟧 همه آنچه گفته شد، بخشی از دلیل فربه‌شدن بانک‌ها و آب شدن سفره جامعه است. ⭕ برای مثال در آذر ماه سال گذشته، بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی 46 همت افزایش یافت و رکوردزنی کرد. طبق آمارها، خالص استقراض بانکی در کشور 77 درصد بیشتر از سال قبل شده و به رکورد هفت ساله رسیده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد سهم این شاخص در رشد پایه پولی؛ هسته تورم‌ساز پولی کشور، بیش از نصف بوده است. یا مدتی قبل بود که اعلام شد که سه بانک مسکن، ملت و ملی درحال حاضر بیش از ۳۰ هزار خانه خالی دارند؛ اتفاقی که خود به تنهایی هم باعث رکورد بازار مسکن شده و هم به گرانی آن دامن می‌زند. ❌ حال در مقابل این گستاخی و سرکشی چه باید کرد؟ شاید نازل‌ترین کار در مواجهه با این عصیان‌گری، آگاه‌سازی و مطالبه‌گری است. 🟩 به همین دلیل، هفته قبل دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) به موضوع بنگاه‌داری بانک‌ها اختصاص یافته و بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «بانک غلط می‌کند{با پول مردم}... بنگاه‌داری می‌کنند.» را به نمایش درآورده است. دیوارنگاره‌ای که چند روزی تحمل نشد و بلافاصله به زیر کشیده شد. این یک سؤال اساسی است که باید بارها از مسئولان و متولیان پرسیده شود که چگونه می‌شود بانک‌هایی که اینچنین معیشت مردم را به تنگی کشانده‌اند، اصلاح کرد؟ در صورتی که تکه‌ای بنر بر دیوار هم برتابیده نمی‌شود. 🌹مسئولان بانک مرکزی و بانک ها تحمل خود در برابر نقد رهبری را افزایش داده و اوامر معظم له را اجرایی کنند🌹 ✍🏻 کانال رسمی استاد مجتهدزاده "⚖️" https://eitaa.com/Mojtahed_Zadeh 📩ارتباط با استاد: •••••✾...•...🌺...•...✾••••• @Admin_Mojtahed_Zadeh •••••✾...•...🌺...•...✾•••••
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسیاری از زنان ایرانی از پیش از جمهوری اسلامی هم باحجاب بوده و زندگی عفیفانه را انتخاب کرده بودند رئیس جمهور در گفتگو با شبکه CNN: غربی ها کارشان را با ۲ قطبی جلو می برند و گمان کردند که با مسئله جنسیت و زنان می توانند کار خود را در ایران پیش ببرند. مردم ایران ملت فهیمی هستند و می دانند که آمریکا و اروپایی ها مسئله شان نه زن هست و نه حجاب. @Israel666