هدایت شده از اندیشکده مطالعات یهود
💠💠 هانا آرنت : از انقلاب تا اصلاحات در ایران (1)
✡ ارتش سرّی روشنفکران (قسمت بیستم)
🌐 سکولاریسم مقدس آمریکایی (1)
✡ تنها مسلکی که من به آنها تعلق داشتم، «صهیونیستها» بودند. / هانا آرنت
1⃣ آیا سال 1358 #عزتالله_فولادوند اتفاقی به سراغ ترجمه آثار #هانا_آرنت یهودی رفت تا آثار او در زمینهی «جامعهشناسی سیاسی» را به کتب مرجع دانشگاهی تبدیل کند و 30 سال بعد نیز از سر اتفاق، تئوریهای این زن #صهیونیست به کار پروژه #کودتای_سبز در ایران آمد؟!
2⃣ چنانکه کتاب آرنت با نام «مسئولیت شخصی در رژیمهای دیکتاتوری» با تبلیغات وسیع سازمان جاسوسی CIA در ایران به رسالهای مرجع برای #براندازی تبدیل شد!
3⃣ رادیو زمانه (ارگان سرویس اطلاعات و امنیت هلند) کتاب «هشت تمرین در اندیشه سیاسی» آرنت را از سال 1387 به عنوان اثری کلاسیک برای «ایجاد دگرگونیهای سیاسی» منتشر کرد، سپس #نشر_اختران همان ترجمه را روانه بازار کتاب ایران ساخت و البته در حوزه #علوم_انسانی برنده جایزه کتاب فصل (بهار 1388) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم شد!
4⃣ کار به جایی رسید که حتی جریانی #مشکوک در سازمان میراث فرهنگی (دوره ریاست #اسفندیار_رحیممشایی) برای #محسن_ثلاثی به سبب ترجمه کتاب «توتالیتاریسم» اثر #هانا_آرنت و کتاب «سامان سیاسی در جوامع دستخوش دگرگونی» نوشتهی #ساموئل_هانتینگتون بزرگداشت گرفت!
5⃣ دو کتابی که براساس پروژه مشترک #بنیاد_راکفلر، #بنیاد_فورد و #بنیاد_کارنگی با #آژانس_اطلاعات_مرکزی آمریکا تحریر شدند و از آثار مرجع هم در حوزه «جامعهشناسی سیاسی» و هم در عرصه #کودتای_مخملی محسوب میگردند!
🔹 ادامه دارد...
📚 پیام فضلینژاد ، ارتش سری روشنفکران ، تهران: شرکت انتشارات کیهان، چاپ پنجم، ص235و236
✅ اندیشکده مطالعات یهود:
👉 @jscenter
🔸 هشتگ اصلی: #ارتش_سری_روشنفکران
منبرکهای انتخاباتی.pdf
12.82M
📚 فایل کتاب «منبرکهای انتخاباتی »
♨️ این محتوا برای صحبتهای 2دقیقه ای بر اساس یک آیه یا روایت و نیز داستانی کوتاه آماده شده و برای ایجاد دغدغه در بین مردم جهت شرکت در انتخابات بسیار مفید است
🔶 کتاب «منبرکهای انتخاباتی» برشهای کوتاهی از کتاب « سنگ_محک » اثر حجت_الاسلام_راجی است.
(اندیشکده راهبردی سعدا)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی در فضای مجازی مکزیک پخش شد با عنوان تفاوت فرهنگی با کودکان در غرب و ایران....
بچه هایی که بی هوا وسط برنامه زنده پدر حاضر میشوند( لندن)؛
و دختری که میان سخنرانی شیخ قمی ( ایران) وارد صحنه میشود.....
هدایت شده از سید روح الله حسینی | معنادرمانی
پاسخ نهایی به اقای نقویان ۱.mp3
16.76M
🔈 اگه شما هم مخالف ورود روحانیت به جایگاه های اجرایی هستی، این صوت رو صبورانه گوش کن.
✅ صوت کامل
⚠️ پاسخ به افاضات استاد نقویان؛
⁉️منظور از جایگاه های اجرایی چیه؟
⁉️متولی این امام زاده (دین) کیه؟
⁉️آیا روحانیت تا به امروز ناکارآمد بوده؟
⁉️آیا روحانیت خودش به خودش امتیاز میده؟
🎥😱 برای مشاهده قسمت اول کلیپ تصویری روی همین متن کلیک کنید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
#روحانیت
#پاسخ_آقای_نقویان
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✨✒️ سعی ما در این کانال، ارائه مباحث نو در حوزههای مختلف، به ویژه مباحث اعتقادی و ایدئولوژیک، با تحلیل عقلانی و معنادرمانی است.
سید حسینی | عضویت 👇
https://eitaa.com/joinchat/2683568393Ceeb85d10f4
هدایت شده از محسن مجتهدزاده « شیخ قمی »
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پخش زنده کلاس شیخ قمی : جلسه 30: یهودیان چپ و کمونیست تا کیبوتص ها
🟢 لینک پخش درآپارات🟣 جون مادرتون بیایید اینجا
https://www.aparat.com/sheijqomi/live
مناظره ارزشمند استاد مهدی جمشیدی
با آقای مهرآیین
بسیار عالی
لینک
https://telewebion.com/episode/0xb0dc8c5
کانال استاد مهدی جمشیدی در ایتا
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
محمد و الیهودیه جورجی کنعان mhmd-w-alehwdeh-kna-ar_ptiff.pdf
15.67M
محمد و الیهودیه جورجی کنعان
بهترین نقد علمی تخصصی علیه یهودیت
به زبان عربی
➖➖➖
🔗لینک کانال های شیخ قمی:
| حمایت مالی | ادمین فروشگاه دوره تخصصی|پیام مستقیم به شیخ قمی|
پرون همجنسبازی تمام عیار بود
پرون روحیات زنانه داشت و به همین علت زمانی که رضاخان او را به عنوان مسئول گلکاری باغ رامسر، از محمدرضا دور کرد، در کار خود واقعاً سلیقه به خرج داد. او شاعر پیشه بود و به هنرهای زیبا و تئاتر و تزئینات علاقه وافر نشان میداد و استعداد آن را نیز داشت، ولی تنها پس از به قدرت رسیدن محمدرضا بود که پرون به طور صریح خود را به عنوان یک همجنس باز تمام عیار که رُل زن را بازی میکرد، علنی ساخت. هر روز صبح آنچه را که در شب برایش اتفاق افتاده بود برای محمدرضا تعریف میکرد و او هم مانند یک قصه با علاقه گوش میداد. پرون با فرد معینی رابطه نداشته و هر شب یک نفر را در سطح عمله و کارگر پیدا میکرد و پول کلانی به او میداد. پرون خانهای اجاره کرده بود که در آن با یک سوئیسی دیگر شریک بود. این فرد رئیس قسمت بازرگانی سفارت سوئیس در ایران بود و از حدود سال ۱۳۱۵ تا سال ۱۳۵۵ یعنی تا مرگش در ایران بود و در همان شغل کار میکرد. به گفته پرون او نیز همجنس باز بود. این دو هیچ کدام زن نداشتند و ازدواج نکردند. تقی امامی که پرون، او را به دربار آورد و به محمدرضا و فوزیه نزدیک کرد، نیز طبق گفته پرون به من، همجنس باز بود. یکی دو سال بعد از امامی پرون امیر علائی را به دربار آورد و بعداً به من گفت که وی نیز رفیق جنسی اوست.
داستان کامل ارنست پرون همجنس باز آمریکایی در دربار شاه اینجا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رابطه نامشروع فرح با فریدون جوادی از زبان احمد انصاری، پسر خاله فرح.
لینک توضیحات بیشتر از زبان مادر شاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞چرا آمریکا با ایران وارد درگیری نظامی نمیشود؟
پاسخ عالیترین مقام نظامی آمریکا
هدایت شده از محمد معلی
منفی گرایی کشنده.mp3
6.63M
🔹 شبکه "من و تو" تعطیل شد!
به این مناسبت نگاهی داشته باشیم به تاثیر امثال این شبکه و شبکه "ایران اینترنشنال"
و به این مسائله بپردازیم که چه اهدافی فرهنگی پشت سر این شبکههاست.
🔹 تو این فایل صوتی به فصل اول کتاب
how full is your bucket
میپردازیم.
🆔 @moallablog
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 لحظه یورش نیروهای ویژه اسرائیلی با لباس مبدل زنانه و روپوش پزشکی به بیمارستان ابن سینا در جنین و ترور سه مبارز فلسطینی
🇮🇷 کانال رسمی #جهادتبیین 👇🏻
@israel666
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استخدام خانم باحقوق دلار ی البته بایک شرط خاص
پاسخ مردم ببینید در دوربین مخفی
ایرانی ها اصالت دارندومخالف بی حیایی و برهنگی اند.
عضویت👇👇👇
https://eitaa.com/Israel666
هدایت شده از روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 افتخار نوكری امام زمان(عج)
مرحوم علامه آیت الله مصباح یزدی(ره)
🔹هميشه به ياد داشته باشيم كه ما نوكر امام زمان(عج) هستيم؛ آقا داريم؛ مشكلى داشته باشيم آقايمان حل مىكند. ما بىصاحب نيستيم؛ كدام مشكلى بوده كه از سر صدق در خانه او ببريم و او حل نكند؟!
🔸آن كسانى كه بيگانه هستند و در عمرشان با آن حضرت ارتباطى نداشتند، وقتى گرفتار مىشوند مىگويند السلام عليك يا اباصالح، ادركنى، به فريادشان مىرسد. ما كه عمرى دم از نوكرى او مىزنيم جوابمان را نمىدهد؟! مىشود همچين چيزى؟!
🔹ولى افسوس كه بعضى از ماها اين منصب افتخارآمیز را فراموش كرديم! به جاى اينكه ما درِ خانه آقايمان برويم، در خانه بيگانگان و دشمنانشان مىرويم! آنوقت توقع داريم مشكلاتمان حل بشود؟! ولى جا دارد كه بر مشكلاتمان افزوده بشود.
🔸 اگر بگويند به ما ناسپاس! به من بگويند نامرد! تو عمرى سر سفره ما نشستى، آنوقت رفتى در خانه دشمنان ما! دنبالهرو دشمنان ما شدى! براى شادى خاطر دشمنان ما سخن گفتى يا سكوت كردى! آنوقت چه خاكى به سرمان بريزيم؟!
🌐 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰 @iki_ac_ir
هدایت شده از دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه
✍️ بسته محتوایی انتخاباتی دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه
🟢 بخش اول
📝 آشنایی با جایگاه فقهی ولایت فقیه و کارآمدی آن
📘 نقش رهبری در نظام سیاسی پارلمانی با توجه به اقتضائات حقوق اساسی ایران
📘 ولایت فقیه در زلال فقه اهل بیت علیهم السلام
📝 آشنایی با عملکرد شورای نگهبان
📘آینه عملکرد شورای نگهبان
📝خدمات و دستاوردهای دولت مردمی
📘دستاوردهای دولت مردمی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی
📘 نمایشگاه روایت پیشرفت / ثمرات تلاش های دو ساله دولت مردمی در آینه آمار و نمودار
📘اخبار خوب و امید بخش
📘عبور از بحران بی دولتی
📘گاهنامه سخن هادی- چارچوب ارزیابی عملکرد اقتصادی دولت
📘مقایسه عملکرد اقتصادی دولت های یازدهم و دوازدهم
📝 آشنایی با خدمات و عملکرد مجلس شورای اسلامی
📘 پاسخ به چهل سوال درباره عملکرد مجلس شورای اسلامی
📘تحول در قوانین اقتصادی مجلس
📘قوانین انتخابات ابلاغی ۲۵ مرداد ۱۴۰۲
📘مروری بر کارنامه مجلس یازدهم
📘کتاب بهارستان۱۲/ مروری بر مختصات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
📝 آشنایی با عملکرد قوه قضائیه
📘گزارش عملکرد قوه قضائیه نسبت به مفاسد اقتصادی
📝 پاسخ به شبهات
📘شبهات انتخابات
📘شبهات پر تکرار
📘یک ون شبهه
📘پاسخ به شبهات اقتصادی
✔️ جهت مشاهده آخرین بروز رسانی های بسته انتخاباتی به کانال دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه مراجعه فرمایید:👇👇
@ejtemaievasiasi
هدایت شده از دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه
✍️ بسته محتوایی انتخاباتی دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه
🟢 بخش دوم
📝روش های بالابردن مشارکت مردم در انتخابات
📘 ایده ها و قالب های انتخاباتی
📘 بسته عملیاتی مجلس
📘 پاورپونت تبیین مشارکت انتخابات ۱۴۰۲
📘 منبرکهای انتخاباتی
📘بسته انتخاباتی پاس گل
📘متغیر های تاثیر گذار بر انتخابات
📘محتوای کاربردی نقاشی پیشرفت برای کودکان
📝اخلاق انتخاباتی
📘اخلاق اسلامی انتخابات
📘 منشور اخلاقی انتخابات در جمهوری اسلامی ایران
📝اقتصاد مقاومتی
📘منابر اقتصاد مقاومتی
📝 با موضوع انقلاب
📘 اگر انقلاب نمی شد
📘 کارنامه منتشر نشده
📘 مجموعه نمایشگاهی چرا انقلاب کردیم
✔️ جهت مشاهده آخرین بروز رسانی های بسته انتخاباتی به کانال دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه مراجعه فرمایید:👇👇
@ejtemaievasiasi
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻ساختشکنیِ نظری در مناظرۀ سیاسی (۳):
در اسارت تفکّرِ ترجمهای
🖊 مهدی جمشیدی
۸. ایشان گفتند نظام جمهوری اسلامی، عناصری از تمامیّتخواهی را دارد و آنگاه نیز تعداد زیادی از مؤلفههای دولت توتالیتر را بر نظام، منطبق کردند. پرسیدم: آیا معتقد به اصالت «نظریۀ اجتماعی» هستید و یا اصالت «واقعیّت اجتماعی»؟! اگر نظریه باید حاکی از واقعیّت باشد و به اندازۀ واقعنماییاش نیز معتبر است، چرا نظریۀ دولت توتالیتر را به عنوان «پیشفرض تحلیلی» انتخاب کردهاید و میکوشید با جرحوتعدیلِ غیرعلمی و واقعیّتسازی، این قالب پیشینی را بر جمهوری اسلامی تطبیق بدهید؟! چرا آنچه را که نیست، میسازید و چرا آنچه را که هست اما موردی و اندک است را بزرگنمایی میکنید و روایت پهندامنه از آن ارائه میدهید؟! چرا شواهد نقیضِ نظریۀ دولت توتالیتر را نمیبینید؟! و چرا از سخن آغازین خود که نظام جمهوری اسلامی را مصداقِ دولت توتالیتر معرفی کردید، بازگشتید و اینک مدعی هستید که فقط عناصری از توتالیتاریسم را میتوان به این نظام، نسبت داد؟! چگونه از آن تعمیم مطلق به این انطباق جزئی رسیدید؟! مگر تجربۀ زیستۀ شخصیِ شما و جریان فکریِ شما، امر عام و اجتماعی است که بتوانید از آن، نتیجۀ کلّی بگیرید و دربارۀ منطق حاکمیّت، داوری کنید؟! آیا جز این است که آنچه که بر شما رفته است - حتی اگر روایتی که از آن عرضه کردید، درست باشد - امر شخصی است و نه امر اجتماعی، درحالیکه برای قضاوت دربارۀ دولت، باید نسبت آن را به امر اجتماعی، فهم کرد؟!
۹. ایشان گفتند نظام در پی متفاوتستیزی است و تکثّرها را برنمیتابد. پرسیدم: مگر نظام به طور رسمی اعلام نکرده که در جامعۀ اجتماعی، لایههای مختلف و متنوّع حضور دارند اما همگی در تعلّقخاطر به دین، مشترک و متّحد هستند؟! مگر گفته نشده است که دیانت، «مراتب» و «درجات» دارد و همگان، یکسان نیستند و نباید از همه، توقع واحد داشت؟! مگر نظام به «عرصۀ خصوصی» وارد شده و به تجسّس رو آورده است؟! و مگر جز این است که در عرصۀ عمومی، «معیارهای فرهنگیِ حداقلی» را در نظر گرفته و توقعی بیش از این، از کسی نداشته است؟! آیا اگر چادر، صورت مطلوبِ پوشش برای نظام است، آن را به همۀ زنان تحمیل کرده است و پوششهای دیگر را برنتابیده است؟! جز این است که نظام در عرصۀ عمومی، «منطق پیوستاری» و «رویکرد رنگینکمانی» داشته و برای دینداری، «حداقلها»یی را لحاظ کرده و توقع فزونتر نداشته است؟! آیا سیاست نظام در امر حجاب، همان نگاه حداکثریِ دین بوده که حدود سختی را معرفی کرده یا حتی این حدود را نیز نادیده گرفته و متناسب با عرف، قدری «تنازل» هم کرده است؟! در این میان، با کسانی که حتی به همین «حداقلها» نیز تن در نمیدهند چه باید کرد؟! کشف حجاب و برهنگی، عبور از حداقلها نیست؟! با آنان که از مرزهای هویّتیِ ما بیرون میروند و ارزشهای فرهنگیِ جامعه را با چالش و تزلزل مواجهه میسازند، چه باید کرد؟! آیا نباید برای تفاوت و تکثّر، حداقلهای دینی را به عنوان چهارچوب لحاظ کرد و آنها را از جامعه طلبید؟! اینکه «انحراف» و «آسیب» و «ساختارشکنیِ» فرهنگی را «تفاوت» و «تکثّر» و «تنوّعِ» فرهنگی بخوانیم، ریشه در نسبیّت فرهنگی ندارد؟!
۱۰. ایشان گفتند مدیریت جامعه به دست نیروهای امنیتی افتاده و ازاینرو، امکان گفتگو از دست رفته است. پرسیدم: پس اینهمه «مخالفتهای آشکارِ جریان دگراندیش» در عرصۀ عمومی چیست؟! چگونه است که در رسانهها، اینهمه به نظام و سیاستهای کلّی، نقد میشود و صدها مسأله و اشکال بیان میگردد؟! اگر باب گفتگو مسدود شده، پس این کرسیها و نشستها و میزگردها در دانشگاهها و رسانهها و ... که اغلب نیز جهتگیری انتقادی و چالشی دارند، چگونه شکل گرفتهاند؟! مگر جز این است که نقادیها و انکارها و ابطالهای نیروهای دگراندیش از سطح دولتها و نهادهای دیگر، به لایۀ «سیاستهای کلّیِ نظام» و «شخص ولیّفقیه» نیز رسیده است؟! جریان دگراندیش، در پی چه وضعی بیش از این است؟! آیا اگر دستکم برخی از دگراندیشان، قانون را زیر پا نهادند و مرتکب جُرم شدند، نباید با آنها برخورد کرد؟! آیا اگر نهادهای امنیتی، پرده از برخی ارتباطهای خاصِ اینان با بیگانگان برداشتند، نباید حساس شد؟! آیا وقتی دشمن از فرهنگ و رسانه، استفادۀ امنیتی و سیاسی میکند، نهادهای امنیتی ما نباید در این عرصه حضور داشته باشد؟! آیا گفتگو بدون ادب و اخلاقِ گفتگو و توأم با ساختارشکنی و معارضه، امری است که بتوان انتظار داشت نظام سیاسی در برابرش، ساکت و بیموضع باشد و از خود دفاع نکند؟!
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️هرکسی مخاطبی دارد و میتواند اثر بگذارد وظیفه دارد مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کند.
┏━━ °•🖌•°━━┓
@Israel666
┗━━ °•🖌•°━━┛
سوتی ایراناینترنشنال در کانال یوتیوب
تایپ حماس به صورت حکاس
این نشون میده مجموعه نظارت بر تولید محتوای این شبکه بسیار فشل شده و این شبکه مورد نظارت دقیق نیست
یا منابع مالی کاهش یافته و نیروی نظارتی ندارند!!
یا اینکه بی انگیزه شدن و حوصله چک کردن اخبارشون را ندارند!!
یا اینکه بسیار دستپاچه و عجولانه دارن کار می کنند و این برای یک خبرگزاری اسرائیلی مثل ایراناینترنشنال یک افتضاح هست!!!
🎞لینکش در یوتیوب
https://www.youtube.com/watch?v=lqN_xz8uVPs
این مصاحبه با بابک اسحاقی از عوامل موساد هست
ایشون منظم در مجموعه های نظامی اسقاطیل حضور داره و مصاحبه می گیره در مناطق صددرصدنظامی
این از ارتباط رسمی این بنگاه دروغ پراکنی با موساد داره
به کانال رسمی جهاد تبیین بپیوندید:
https://eitaa.com/Israel666
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مشکل این است که با خدا اختلاف فتوا داریم!!!
این کلیپ از حضرت آیت الله مصباح یزدی رضوان الله تعالی علیه را باید با دقت ببینیم وقتی که مطمئن شدیم که کاملاً متوجه شدهایم یک بار دیگه آن را ببینیم:)
#جهاد_تبیین