هدایت شده از کانال حسین دارابی
پزشکیان خطاب به زاکانی: تا آخرش میمونی؟
زاکانی بله میمونم و با تانک از همه پنج نفرتون رد میشم
ژیپسوفیلا
پزشکیان خطاب به زاکانی: تا آخرش میمونی؟ زاکانی بله میمونم و با تانک از همه پنج نفرتون رد میشم
داداشم زاکانی عالیه😭🤣>>>>>
سید رضا نریمانیhobe-ali-estedioii.mp3
زمان:
حجم:
3.1M
تموم افتخارمه که پیرو غدیرم :)
ژیپسوفیلا
تموم افتخارمه که پیرو غدیرم :)
به جای اینکه نصفه شبی آهنگِ غمگین گوش کنید که درداتونو دوبل کنه، مولودی گوش بدید و کیف کنید🤍🗿
ژیپسوفیلا
به جای اینکه نصفه شبی آهنگِ غمگین گوش کنید که درداتونو دوبل کنه، مولودی گوش بدید و کیف کنید🤍🗿
به دلم افتاد این و بفرستم اینجا، به خودت بگیر