eitaa logo
طبیبِ جان 🏴
201.8هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.2هزار ویدیو
116 فایل
🌺طبیبِ جان... همراهی برای جسم و جان 👤مدیریت: سید روح الله حسینی 🍜تغذیه @Taghzieh_tabaie_amzaj 💼آموزشگاه @Amoozesh_Javaher 📞مشاوره @Setare_mobin 💞همسرداری @Delbarkade 🛍️فروشگاه @FJawaher 🎯رضایت: @Rezayat_tabibjan 🚨تبادل، تبلیغات نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
پرداخت سود سرمایه گذاران محترم فروشگاه 🌹🙏 از اعتماد و اطمینان شما عزیزان به فروشگاه خودتون تشکر میکنیم 🌺 ان شالله که این سود، خیر و برکت توی زندگی هاتون داشته باشه
طبیبِ جان 🏴
. طرح پذیرش سرمایه داریم هر کسی شرایطش رو داره مشارکت کنه ان شاء الله بتونیم با سرمایه ای که میدین فروشگاه رو توسعه بدیم و قیمت ها رو کاهش بدیم. رشد فروشگاه یعنی افزایش قدرت اقتصادی جامعه مومنین و حمایت از قشر ضعیف جامعه این سرمایه گذاری هم برای شما که سرمایه گذار هستید برکت داره و هم برای تولید کنندگان و هم برای مصرف کنندگان ان شاء الله تعالی🌷 هر بزرگواری دوست داره سرمایه گذاری کنه به این آیدی پیام بده: @sarmaye_javaher
طبیبِ جان 🏴
. طرح پذیرش سرمایه داریم هر کسی شرایطش رو داره مشارکت کنه ان شاء الله بتونیم با سرمایه ای که میدین ف
. قرارداد مضاربه بسته میشه و فعلا در این طرح حدودا 40 درصد سود مضاربه علی الحساب داریم. الان مشارکت کنید چون بعدا این درصد کمتر میشه
طبیبِ جان 🏴
. ان شاء الله به زودی راهی مشهد میشیم دعا بفرمایین لایق باشیم و توفیق باشه .
. شاید هفته‌ی بعد دو سه روزی فرصت پیدا بشه و سرم خلوت بشه. این چند روز رو بزارم برای زیارت امام رضا عليه السلام. تو مشهد هم همیشه جایی برای اقامت انتخاب می‌کنم که بتونم پیاده برم زیارت. اینطوری برای خانواده و این چهار طفل معصوم هم راحت تر هست .
طبیبِ جان 🏴
سوال یکی از مخاطبان محترم 🔺 ✅ پاسخ: سلام علیکم اگر کیسهٔ صفرا برداشته شده، مصرف سرکنگبین ها ممنو
. سرکنگبین کاسنی شاتره برای دیابتی ها عالی هست. هم قندخون رو پایین میاره هم کبد رو تصفیه میکنه. این که بنده درست کردم و تو فروشگاه داریم غلیظ هست و شخصی که دیابت داره باید یک قاشق غذاخوری ش رو با نصف لیوان آب مخلوط کنه و بخوره .
طبیبِ جان 🏴
سطح تخصص و برخورد کادر در مدارس غیرمذهبی به مراتب بالاتر و بهتر است از این مدارس قرآنی که بنده دیدم
🔺 و بازهم معضل پیدا کردن مدرسه خوب... امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم بچه ها رو مدرسه قرآنی ثبت نام نکنم! مدارس قرآنی در شهر قم این چندتایی که بنده دیدم و بچه ها چندسال درس خوندن تو این مدارس، از لحاظ آموزشی ضعیف هستند. تو خیلی از موارد ضعف دارن، آموزش از همه ضعیف تر! .
. صدای جنگنده نیست که صدای مذاکراته😄 .