eitaa logo
طبیبِ جان 🏴
205هزار دنبال‌کننده
9.8هزار عکس
5.2هزار ویدیو
116 فایل
🌺طبیبِ جان... همراهی برای جسم و جان 👤مدیریت: سید روح الله حسینی 🍜تغذیه @Taghzieh_tabaie_amzaj 💼آموزشگاه @Amoozesh_Javaher 📞مشاوره @Setare_mobin 💞همسرداری @Delbarkade 🛍️فروشگاه @FJawaher 🎯رضایت: @Rezayat_tabibjan 🚨تبادل، تبلیغات نداریم.
مشاهده در ایتا
دانلود
طبیبِ جان 🏴
. گاهی آقایون وقتی تو مشکلات زندگی کم میارن، رو میارن به امورات #هیجانی... بیشتر توضیح بدم یا دیگه
. این یکی از پیچیده ترین ابعاد شخصیتی آقایون هست که فلاسفه و حکیمان عالَم توش موندند
✉️پیام مخاطب
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
. از بزرگترین اشتباهات این هست که زن یا مرد خودش رو استاد اخلاق و مربی همسرش بدونه. این هم جزء باورهای غلط و رایج مخصوصاً بین مذهبی ها هست
طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانه‌ی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
✉️پیام مخاطب [ما چند مدل علاقه و محبت داریم. اینو که دیگه میدونید حتما و توضیح نمیدم کدوم نوع عشق و علاقه و محبت، زندگی رو گرم میکنه و بهش ثبات میده؟!]👇 @Rahnama_javaher
✉️پیام مخاطب
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
. قول میدم الان همه تون حداقل 10 تا کانال خبری و سیاسی دارین. مشکلات هم تو کشور داریم بله. اما زندگی ها هم مشکلات داره و نیاز هست عده ای درباره ش صحبت کنند .
🔴خانم های ژاپنی : ▪️دست از ریاکاری و تمیز کردن ورزشگاه ها بردارید ، مردان ژاپنی در خانه اصلا کار نمی‌کنند .
طبیبِ جان 🏴
🔴خانم های ژاپنی : ▪️دست از ریاکاری و تمیز کردن ورزشگاه ها بردارید ، مردان ژاپنی در خانه اصلا کار نم
. این مشکل کار نکردن آقایون تو منزل تو کل دنیا فراگیره خواهر. مخصوص ماها نیست فقط .
طبیبِ جان 🏴
. از بزرگترین اشتباهات این هست که زن یا مرد خودش رو استاد اخلاق و مربی همسرش بدونه. این هم جزء باوره
. مثلا جانماز پهن کنید و بهشون بفرمایید بایستید جلو تا بهتون اقتدا کنیم. خودتون مرتب و منظم و با تمامی آداب نماز اول وقت بخونید بعد از مدتی همسرتون هم نمازخون میشن ان شاء الله .
طبیبِ جان 🏴
. از بزرگترین اشتباهات این هست که زن یا مرد خودش رو استاد اخلاق و مربی همسرش بدونه. این هم جزء باوره
. یکی از قانون های مهم زندگی این هست که زن و مرد از نظر فکری و درک یکی نیستند. این رو هم مرد باید بدونه و هم زن. اون چیزی که تو سر شماست و شما فهمیدی رو لزوما طرف مقابلت هم ممکنه متوجه نشده باشه یا جور دیگه ای متوجه شده باشه. بخاطر نوع و مدل فکری خودمون، طرف مقابل رو بازخواست نکنیم و متهم به نفهمی نکنیم! این یعنی انسانیت .