طبیبِ جان 🏴
🔴خانم های ژاپنی : ▪️دست از ریاکاری و تمیز کردن ورزشگاه ها بردارید ، مردان ژاپنی در خانه اصلا کار نم
.
این مشکل کار نکردن آقایون تو منزل تو کل دنیا فراگیره خواهر. مخصوص ماها نیست فقط
.
طبیبِ جان 🏴
. از بزرگترین اشتباهات این هست که زن یا مرد خودش رو استاد اخلاق و مربی همسرش بدونه. این هم جزء باوره
.
مثلا جانماز پهن کنید و بهشون بفرمایید بایستید جلو تا بهتون اقتدا کنیم. خودتون مرتب و منظم و با تمامی آداب نماز اول وقت بخونید بعد از مدتی همسرتون هم نمازخون میشن ان شاء الله
.
طبیبِ جان 🏴
. از بزرگترین اشتباهات این هست که زن یا مرد خودش رو استاد اخلاق و مربی همسرش بدونه. این هم جزء باوره
.
یکی از قانون های مهم زندگی این هست که زن و مرد از نظر فکری و درک یکی نیستند. این رو هم مرد باید بدونه و هم زن. اون چیزی که تو سر شماست و شما فهمیدی رو لزوما طرف مقابلت هم ممکنه متوجه نشده باشه یا جور دیگه ای متوجه شده باشه. بخاطر نوع و مدل فکری خودمون، طرف مقابل رو بازخواست نکنیم و متهم به نفهمی نکنیم! این یعنی انسانیت
#همسرداری
.
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
#ارسالی_کاربران
سلام علیکم خانمی که گفته بودند من وهمسرم مخالف نظر هم هستیم ولی توشرایط الان بدتر شده وهمسرهمه چی را به نظام ربط میدهند..
دقیقا من وهمسرم اینگونه بودیم البته تو خواستگاری موافق با من بودند ولی بعدها چیز دیگه ای شد....
من فقط تحمل کردم ۱۰سال..
هیچ موقع حرفی نزدم حتی زمانی که ناسزا میگفتن ومن آتش میگرفتم بطوریکه اطرافیان تعجب میکردند .زمانه گذشت تا بعد از شهادت رهبرم ...صبوری ها جواب داد
الان قدر این نظام رافهمیده..
البته خیلی اعتراف نمیکنه ولی دیگه مثل قبل نیست..
اما ۲نکته رادر این سالها فهمیدم اول خودمون از معنویات وامام حسین جدانکنیم درتمام سال هرهفته لااقل یه جلسه روضه بریم..
دوم صبر صبر صبر...درگفتار ودررفتار
خیلی سخته وزمان بر هست اما جواب میده..ومن الله التوفیق
#همسرداری
.
طبیبِ جان 🏴
🔺 دعای مختص فرد نداریم. هر کسی برای خودش میخونه یا برای خودش مینویسه از ادعیه مفاتیح الجنان 🔺نوشتن
.
این دعا نویسا یه فیلمایی بازی میکنن
که آدم انگشت به دهان می مونه
.
طبیبِ جان 🏴
🔺 دعای مختص فرد نداریم. هر کسی برای خودش میخونه یا برای خودش مینویسه از ادعیه مفاتیح الجنان 🔺نوشتن
حالا تو MSN و Bing و Yandex و دیگر موتورهای جستجوگر هم چرخی بزنین، شاید چیزهای دیگه هم سفارش کرده باشن😒
.
طبیبِ جان 🏴
حالا تو MSN و Bing و Yandex و دیگر موتورهای جستجوگر هم چرخی بزنین، شاید چیزهای دیگه هم سفارش کرده با
.
این دنیا دیگه فایده نداره
لفت بدیم بریم اون ور
.
طبیبِ جان 🏴
. مثلا جانماز پهن کنید و بهشون بفرمایید بایستید جلو تا بهتون اقتدا کنیم. خودتون مرتب و منظم و با تما
طبیبِ جان 🏴
. نماز انجام وظیفه ست مثل غذا خوردن مثل دیگر امورات ضروری زندگی. ما غذا میخوریم که چیزی بشیم؟ نه! غذ
.
حالا چرا بعضی ها با این که نماز میخونن اما بدی میکنن و روحشون انگار مریضه؟! جوابش ساده ست: چون نماز مثل غذا هست. غذا وقتی درست خورده نشه یا کیفیت نداشته باشه اثر نداره بلکه ممکنه با خوردن اون غذا مریض هم بشیم. نماز هم وقتی بی کیفیت باشه اثر نداره و وقتی خونده نشه و سبک شمرده بشه ضرر هم داره برای روح
.