طبیبِ جان 🏴
. گاهی آقایون وقتی تو مشکلات زندگی کم میارن، رو میارن به امورات #هیجانی... بیشتر توضیح بدم یا دیگه
✉️پیام مخاطب
[هنوز چیز خاصی نگفتم که]
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
.
از بزرگترین اشتباهات این هست که زن یا مرد خودش رو استاد اخلاق و مربی همسرش بدونه. این هم جزء باورهای غلط و رایج مخصوصاً بین مذهبی ها هست
#همسرداری
طبیبِ جان 🏴
. یکی از حربه های رندانهی شیطان این است که خوبی ها و فضائل تو رو توی چشمت بزرگ میکنه و همچنین بدی ه
✉️پیام مخاطب
[ما چند مدل علاقه و محبت داریم. اینو که دیگه میدونید حتما و توضیح نمیدم
کدوم نوع عشق و علاقه و محبت، زندگی رو گرم میکنه و بهش ثبات میده؟!]👇
@Rahnama_javaher
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
.
قول میدم الان همه تون حداقل 10 تا کانال خبری و سیاسی دارین. مشکلات هم تو کشور داریم بله. اما زندگی ها هم مشکلات داره و نیاز هست عده ای درباره ش صحبت کنند
.
طبیبِ جان 🏴
🔴خانم های ژاپنی : ▪️دست از ریاکاری و تمیز کردن ورزشگاه ها بردارید ، مردان ژاپنی در خانه اصلا کار نم
.
این مشکل کار نکردن آقایون تو منزل تو کل دنیا فراگیره خواهر. مخصوص ماها نیست فقط
.
طبیبِ جان 🏴
. از بزرگترین اشتباهات این هست که زن یا مرد خودش رو استاد اخلاق و مربی همسرش بدونه. این هم جزء باوره
.
مثلا جانماز پهن کنید و بهشون بفرمایید بایستید جلو تا بهتون اقتدا کنیم. خودتون مرتب و منظم و با تمامی آداب نماز اول وقت بخونید بعد از مدتی همسرتون هم نمازخون میشن ان شاء الله
.
طبیبِ جان 🏴
. از بزرگترین اشتباهات این هست که زن یا مرد خودش رو استاد اخلاق و مربی همسرش بدونه. این هم جزء باوره
.
یکی از قانون های مهم زندگی این هست که زن و مرد از نظر فکری و درک یکی نیستند. این رو هم مرد باید بدونه و هم زن. اون چیزی که تو سر شماست و شما فهمیدی رو لزوما طرف مقابلت هم ممکنه متوجه نشده باشه یا جور دیگه ای متوجه شده باشه. بخاطر نوع و مدل فکری خودمون، طرف مقابل رو بازخواست نکنیم و متهم به نفهمی نکنیم! این یعنی انسانیت
#همسرداری
.
طبیبِ جان 🏴
✉️پیام مخاطب
#ارسالی_کاربران
سلام علیکم خانمی که گفته بودند من وهمسرم مخالف نظر هم هستیم ولی توشرایط الان بدتر شده وهمسرهمه چی را به نظام ربط میدهند..
دقیقا من وهمسرم اینگونه بودیم البته تو خواستگاری موافق با من بودند ولی بعدها چیز دیگه ای شد....
من فقط تحمل کردم ۱۰سال..
هیچ موقع حرفی نزدم حتی زمانی که ناسزا میگفتن ومن آتش میگرفتم بطوریکه اطرافیان تعجب میکردند .زمانه گذشت تا بعد از شهادت رهبرم ...صبوری ها جواب داد
الان قدر این نظام رافهمیده..
البته خیلی اعتراف نمیکنه ولی دیگه مثل قبل نیست..
اما ۲نکته رادر این سالها فهمیدم اول خودمون از معنویات وامام حسین جدانکنیم درتمام سال هرهفته لااقل یه جلسه روضه بریم..
دوم صبر صبر صبر...درگفتار ودررفتار
خیلی سخته وزمان بر هست اما جواب میده..ومن الله التوفیق
#همسرداری
.